השביתה ב-HOT Mobile מחריפה ותכלול אגפים נוספים בחברה

החל מהיום (א') לא יינתנו התראות על בעיות ברשת, לא יופעלו גורמים וצוותים לתיקון התקלות, ותשובש אספקת המכשירים ● העובדים הפגינו הבוקר בכניסה למשרדי החברה

שביתת העובדים של HOT Mobile נכנסה היום ליומה ה-18. כחלק מהמשכם, הודיעו העובדים כי בעקבות הצטרפות מחלקות נוספות לשביתה היא תורחב לתחומים רבים.

כך למשל, החל מהיום לא יינתנו יותר התראות על בעיות ברשת ולא יופעלו גורמים וצוותים לתיקון התקלות.  בנוסף, שביתת עובדי המרכז הלוגיסטי תגרום לשיבושים באספקת המכשירים, חלקי החילוף והאביזרים למרכזי השירות והמעבדות. מעתה, גם, לא יטופלו תלונות בנושאי חיובים וחשבוניות וצפויים שיבושים בתהליכי ניוד מחברות מתחרות ושיבושים באקטיבציה של מנויים חדשים, זאת לנוכח ההשבתה של האגף למערכות מידע בחברה. תחום נוסף שיפגע הוא מערכת תכניות תמחור ושיווק חדשות ויהיו עיכובים בפרויקטים רבים בתחום ה-IT.

מחלקות אלו מצטרפות לכ-100 עובדים שכבר שובתים ממחלקות אחרות של החברה, בהן אגף הנדסת רדיו, מחלקת בינוי' מחלקת הנדסת רשת, מחלקת תפעול, חטיבת שירותים ומוצרים, מחלקת הנדסת דטה (PS), מחלקת תמסורת, מחלקת OSS, מחלקת בילינג, מחלקת CRM, מחלקת ניהול היצור, מחלקת תפעול מערכות וקטלוג, מחלקת אינטגרציה ומחלקת QA.

בנוסף, קיימו העובדים השובתים היום בבוקר (א') הפגנה בכניסה למשרדי החברה באזור התעשייה יקום, ובמקביל, העובדים צפויים לקיים במהלך השבוע כנס מיוחד בהסתדרות על מנת לדון באפשרויות להחרפת המאבק. כזכור, עובדי HOT Mobile מוחים על כך שההנהלה מסרבת לפתוח עמם במו"מ ופועלת לסיכול מהלך ההתאגדות בחברה.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, אמר היום: " HOT Mobile ממשיכה להתעלם מחובותיה ולא מותירה בידי העובדים כל ברירה אחרת. חשוב להזכיר, כי המפתח לפתרון נמצא בידי ההנהלה ויש בכוחה לסיים את המשבר ברגע שתכיר בהתאגדות כחוק ותפתח במו"מ עם נציגות העובדים. עד שזה יקרה, העובדים ימשיכו להיאבק על זכויותיהם הבסיסיות בכל הערוצים האפשריים ובגיבוי מלא של ההסתדרות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    האם העיצומים הללו משפיעים גם על הקליטה באמצעות אנטנה?

  2. אורן

    חבל שהעובדים בהוט לא לומדים מניסיון של חבריהם לענף מגולן טלקום ומתאגדים תחת ההסתדרות הלאומית. הם צריכים גוף שיהיה מסוגל לתת להם את התמיכה ואת המשאבים כדי לנהל את המאבק הזה

אירועים קרובים