מיקרוסופט: לא נפסיק לתמוך באינטרנט אקספלורר 6

מהחברה נמסר, כי היא לא תפסיק את התמיכה בדפדפן המיושן שלה מאחר שהיא תומכת בחלונות XP – מערכת הפעלה שאקספלורר 6 סופק יחד עמה ● מהנדס אקספלורר במיקרוסופט: "אנחנו רוצים שגולשים ישדרגו לאקספלורר 8, אבל ההחלטה היא בידיהם בלבד"

מיקרוסופט (Microsoft) לא תפסיק לתמוך בקרוב באקספלורר 6, למרות הלחץ הגדול שמפעילים עליה לאחרונה גולשים לעשות כן. דין הצ'מוביץ', אחד המהנדסים הראשיים של אינטרנט אקספלורר, כתב בבלוג הרשמי של הדפדפן, כי צעד זה נעשה על אף שמיקרוסופט דוחפת כמיטב יכולתה את הגולשים לעבור לאקספלורר 8.

הצ'מוביץ' כתב, כי הסיבה העיקרית להחלטה זו היא שהחברה סיפקה את אקספלורר 6 כחלק ממערכת ההפעלה חלונות XP, ומכיוון שהיא עדיין מספקת תמיכה למערכת הפעלה זו, אין ביכולתה להפסיק לתמוך בדפדפן. בנוסף, הוא ציין שאקספלורר 6 נמצא עדיין בשימוש בארגונים רבים.

"אנשים רבים מצפים שהדפדפן שקיבלו עם מערכת ההפעלה שלהם ימשיך לעבוד, ולא משנה מהו קצב העדכון של מערכות המשנה המסוימות שלו", כתב הצ'מוביץ'. "אנחנו, כמהנדסים, רוצים שאנשים ישדרגו לגרסה האחרונה, ועושים הכול כדי לאפשר להם לעשות זאת בדרך הקלה ביותר. עם זאת, ההחלטה לשדרג שייכת לאדם שאחראי למחשב".

סקר שפורסם לאחרונה בבלוג של האתר digg, ושאליו מפנה הצ'מוביץ', גילה, כי 10% מהגולשים באתר עדיין עושים זאת באמצעות אקספלורר 6, בעיקר כשזה נעשה ממקום העבודה שלהם. נקודה נוספת היא שביותר מ-70% ממקומות העבודה לא ניתן לעדכן את הדפדפן בגלל מגבלות של המנהלנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים