וירגונט תיישם מערכות אבטחת מידע במרכז הרפואי פוריה; ההיקף: מאות אלפי שקלים

החברה תספק לבית החולים שירותי ייעוץ, יישום, אחזקה, שירות, תמיכה, רישוי ועדכונים, ותטמיע בו פתרונות שונים בתחום, בהם סינון אתרים ומניעת זליגת מידע ● דניאל זוהר, מנמ"ר פוריה: "נושא אבטחת המידע בבית החולים הוא קריטי ונגיע לרמה גבוהה בתחום"

וירגונט חתמה על הסכם עם המרכז הרפואי פוריה בטבריה, לפיו היא תייעץ לבית החולים בתחום אבטחת המידע ותטמיע בו פרויקטים ומוצרי אבטחת מידע. מדובר בהסכם לשלוש שנים, בהיקף כולל של מאות אלפי שקלים.

השירותים אותם תספק החברה למרכז הרפואי הם ייעוץ, יישום, אחזקה, שירות, תמיכה, רישוי ועדכונים בתחום אבטחת המידע. בין הפרויקטים המתוכננים: החלפת הפיירוול וכן הטמעת פתרונות סינון אתרים ומניעת זליגת מידע. טרם נקבע אילו טכנולוגיות של אילו ספקיות אבטחה יוטמעו.

דניאל זוהר, מנמ"ר המרכז הרפואי פוריה: "נושא אבטחת המידע בבית החולים הוא קריטי. הנהלת פוריה שמה דגש על הנושא ומבצעת פעולות שונות, החל ברמה הטכנולוגית וכלה במודעות הארגון. נבצע מדיניות אבטחת מידע בבית החולים ונגיע לרמה גבוהה בתחום".

לימור גרוסמן-אברהם, מנכ"ל וירגונט, אמרה כי "האתגרים העומדים בפני מגזר הבריאות בכלל, ובתי החולים בפרט, הם מגוונים. מדובר בתשתיות קריטיות, שמשמשות להצלת חיי אדם ושנסמכות באופן רחב על תהליכים טכנולוגיים. מכאן החשיבות היתרה להגן על התשתיות הללו. היבט נוסף של תחום אבטחת המידע במגזר הבריאות הוא פרטיות החולים, שצריך לשמור עליה בכל מצב".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל

    נושא אבטחת המידע בבית החולים הוא קריטי ונגיע לרמה גבוהה בתחום" - לא ידוע לי שיש לבית החולים פוריה מנהל אבטחת מידע שכפוף להנהלה שמקובל בארגונים שמעוניינים לממש אבטחת מידע. פארדוקס?!

אירועים קרובים