פלטפורמת מג'יק לפיתוח יישומי מובייל הוטמעה ב-BNP Paribas הצרפתית; ההיקף: 200 אלף דולרים

היישום הוטמע בחטיבת הנדל"ן של החברה ● הוא פועל על גבי מכשירי iPad ומאפשר ל-400 סוכני שטח של BNP נדל"ן גישה מיידית לכל המידע אודות נכסי הנדל"ן של החברה ● BNP נדל"ן השתמשה בפלטפורמת Magic xpa לשדרוג ממשק המשתמש של היישום והוספת מגוון תכונות בטכנולוגיית RIA, תוך שימור הלוגיקה העסקית המקורית שלו

מג'יק תעשיות תוכנה הודיעה, כי חטיבת הנדל"ן של קבוצת BNP Paribas הצרפתית שדרגה את יישום המכירות שלה, eBroker, והשיקה גרסת מובייל של היישום באמצעות פלטפורמת פיתוח היישומים Magic xpa. היישום פועל על גבי מכשירי iPad ומאפשר ל-400 סוכני שטח של BNP נדל"ן גישה מיידית לכל המידע אודות נכסי הנדל"ן של החברה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ב-200 אלף דולרים.

חטיבת הנדל"ן של BNP Paribas מספקת שירותי פיתוח, תיווך, ייעוץ, שמאות, ניהול נכסים וניהול השקעות בתחום באמצעות 3,300 עובדים ביותר מ-180 משרדים שפרוסים ב-34 מדינות.

יישום eBroker התיישן במשך השנים וחסר יכולות מתקדמות הכרחיות – דבר שהפך אותו לקשה לשימוש. BNP נדל"ן השתמשה בפלטפורמת Magic xpa לשדרוג ממשק המשתמש של היישום והוספת מגוון תכונות בטכנולוגיית RIA, תוך שימור הלוגיקה העסקית המקורית שלו. כ-200 מסכי אפליקציה נערכו מחדש בתצורת RIA והם מתממשקים על גבי מכשירי ה-iPad עם תכונות מיפוי ומיקום באמצעות ג'אווה-סקריפט (Java Script). הפרויקט הושלם ונפרס בחצי שנה בלבד.

היישום עונה על כל הגדרות מדיניות האבטחה של קבוצת BNP Paribas, תוך שימוש במפתח אימות של RSA וביכולות אבטחת המידע של פלטפורמת המובייל.

אריק פרנסואה, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע ב-BNP נדל"ן, אמר ש-"היישום המשודרג ידידותי למשתמש והיכולות החדשות שלו מאפשרות לאנשי המכירות שלנו להגיב באופן מיידי ללקוחות ולספק מידע מעודכן אשר מוצג בצורה ויזואלית ובהירה, כולל רשימות נכסים מתאימים לפי מיקום גיאוגרפי על המפה או מצגות עם תיאור של כל נכס. כמו כן, הם יכולים לשלוח באמצעותו את ההצעות ישירות לאי-מייל של הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים