איטרניטי העלתה לאוויר מערכת BI מבוססת מיקרוסופט בישראכרט, בפרויקט בהיקף יותר ממיליון שקלים

מדובר במערכת דו"חות לבתי עסק, שהחליפה את חוברות הפעולה הידניות ● בשלב הראשון, היא עלתה לאוויר כאתר אינטרנט שנציגי בתי העסק היו גולשים אליו ובשלב השני עלתה גרסה סלולרית, שמותאמת לעבודה במכשירי iPhone ובמכשירים מבוססי אנדרואיד ● מאז העלייה לאוויר נמצא הפרויקט בשלבי פיתוח נוספים

חברת ה-BI איטרניטי, בשיתוף מיקרוסופט (Microsoft) ישראל ויחידת המיחשוב של ישראכרט, פיתחו והעלו לפני כחודש לאוויר בחברת כרטיסי האשראי מערכת דו"חות לבתי עסק, לקוחותיה של החברה, לאחר פרויקט שארך כשנה. מאז עלייתו לאוויר נמצא הפרויקט בשלבי פיתוח נוספים. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על יותר ממיליון שקלים.

בשלב הראשון המערכת עלתה לאוויר כאתר אינטרנט שנציגי בתי העסק היו גולשים אליו ובשלב השני עלתה גרסה סלולרית, שמותאמת לעבודה במכשירי iPhone ובמכשירים מבוססי אנדרואיד (Android). מערכת הדו"חות החליפה את חוברות הפעולה הידניות.

המערכת, מבוססת תשתיות מיקרוסופט, מאפשרת לאלפי בתי העסק הנמנים עם לקוחות ישראכרט להכיר טוב יותר את לקוחותיהם באמצעות קבלת מידע עסקי קריטי בזמן אמת ומסייעת להם להשיג ביצועים עסקיים טובים יותר ולהרחיב את נתח השוק.

לדברי סיגל ברוך, ראש מחלקת הפיתוח בישראכרט, "המערכת מאפשרת בראשונה לבתי עסק לסכם ולתחקר את נתוני ההכנסות מכרטיסי האשראי ולקבל מידע יומי דינמי אודות עסקות האשראי שעברו בבית העסק. זאת, בחלוקה לפי ענפים, סכומי כסף, סניפים ועוד". ברוך הוסיפה, כי "המידע מתקבל באופן היסטורי, תוך התייחסות למגמות, ברמה חזותית גבוהה וידידותית למשתמש". היא ציינה ש-"במערכת הושם דגש מרכזי על בניית מנגנוני אבטחת מידע, על מנת לוודא שהמידע יהיה מאובטח וחסוי".

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, אמר ש-"המערכת מאפשרת לבתי העסק המבצעים סליקת כרטיסי אשראי לצפות מדי יום בדו"חות העסקיים שלהם, בחיתוכים שונים, מה שמסייע להם לנתח ולהבין את מאפייני הקניות הנערכות בבית העסק. מדובר בערך מוסף שיווקי ופיננסי משמעותי, עבור כל בית עסק שעושה שימוש בעסקות אשראי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים