פט גלסינגר, VMware: "ישראל חשובה לאסטרטגיה של החברה; עד סוף השנה נגייס עשרות עובדים"

"יש חשיבות רבה לפעילות של VMware בישראל, הן במכירות והן במו"פ, והיא באה לידי ביטוי בשלל הרכישות שביצענו כאן", אמר גלסינגר, מנכ"ל החברה, בכנס שערך לכבודו הסניף המקומי של החברה ● הוא ציין שמדובר בביקורו ה-54 בארץ וש-"עד סוף השנה נגייס עוד עשרות אנשי מכירות לסניף הישראלי ותוכניתנים ומפתחים למרכז הפיתוח פה"

"אני מכיר את ישראל היטב, בין השאר בשל עבר של שלושה עשורים באינטל (Intel). זהו ביקורי ה-54 כאן ואני חש כבוד רב ליכולות הטכנולוגיות הישראליות. בנוסף, יש חשיבות רבה לפעילות של VMware בישראל, הן במכירות והן במו"פ. ישראל ממלאת תפקיד חשוב ומשמעותי באסטרטגיה של החברה", כך אמר פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית. הוא הבטיח ש-"עד סוף השנה נגייס עוד עשרות אנשי מכירות לסניף המקומי ותוכניתנים ומפתחים למרכז הפיתוח פה".

גלסינגר היה אורח הכבוד בכנס שערך לכבודו הסניף המקומי של ענקית הווירטואליזציה. כנס הבכירים, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אמש (א') באולמי East בתל אביב, בהשתתפות כ-200 מלקוחות ושותפי החברה.

לדבריו, החשיבות שרואה VMware בישראל באה לידי ביטוי בשלל הרכישות שהחברה עשתה פה: וואנובה (Wanova), שנרכשה בשנה שעברה; B-Hive, שנרכשה ב-2008; ב-2010 רכשה VMware את N-Layers מ-EMC; וב-2011 היא קנתה את Digital Fuel. גלסינגר סירב להשיב לשאלת אנשים ומחשבים איזו חברה תהיה הבאה אותה תרכוש VMware בישראל.

הוא ציין שבאחרונה השלים הסניף המקומי של החברה כינוס של מרכזי הפיתוח שהיו מבוזרים בארץ – בנתניה ובירושלים. כעת כל עובדי המו"פ של החברה מרוכזים בהרצליה, בשטח משרדים שהוכפל ועומד כעת על 3,300 מ"ר. הוא אמר שפעילות המו"פ של החברה בישראל מתמקדת בשני שדות: האחד הוא תוכנת Mirage של וואנובה, שמספקת ניהול מרוכז של תבניות בסיס וניהול יישומים עבור שולחנות עבודה וירטואליים ופיזיים. כמו כן, המרכז מתמקד בפעילויות מפתח למיכון וניהול סביבות וירטואליות. לדבריו, "המו"פ הישראלי מהווה מרכיב מפתח במו"פ שלנו באירופה ויחד עם בולגריה הוא מהווה 70% מפעילות המו"פ שלנו באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה)".


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

בהמשך פרס גלסינגר את חזונה הטכנולוגי של VMware וציין, כי הוא עומד על שלוש רגליים. "הרגל הראשונה היא מרכז מיחשוב מוגדר תוכנה (SDDC). מדובר ברעיון טריוויאלי משהו. אם הצלחנו לערוך וירטואליזציה של השרתים, למה שלא נמשיך ונעשה זאת לשאר חלקי הדטה סנטר – לשירותי אבטחת המידע, לתקשורת ולאחסון? מעל כל אלה נשים שכבת ניהול, מיכון וקישור לענן בהיבטים הכספיים – כמה עולה שירות IT ומי ישלם עליו לפי צריכה. נמפה את כלל עלויות ה-IT ובתוכן את עלויות המיחשוב בענן".

"הרגל השנייה היא ענן בן כלאיים, שמחבר את הענן הפרטי עם זה הציבורי", הוסיף. "מיחשוב הענן והמשכו לניהול והגדרה מלאה של כל מרכיבי הדטה סנטר על בסיס תוכנה הם המשך ההתפתחות הטבעית של הווירטואליזציה. באמצעות מיחשוב הענן מושגים חסכון אדיר בניהול ועיבוד המידע בארגון, מיכון של תהליכים וצמצום סיכונים שמקורם בטעויות אנוש, ניצול משאבי החומרה הקיימים תוך התנתקות מהעלויות העתק הכרוכות בהחלפתם וחשוב אף יותר – שיפור חוויית המשתמש בארגון ומחוצה לו תוך פיתוח שירותים חדשים". הוא הדגיש שלמרות הפעילות הנרחבת של VMware בתוך הדטה סנטר, היא מבדלת את עצמה מספקיות הענן דוגמת אמזון (Amazon) וגוגל (Google) ומגדירה את עצמה כשותפה של ספקיות הענן – כזו המאפשרת ללקוחות לקבל שירותים בענן ולא כמי שפועלת בעולם החומרה.

רגל נוספת, השלישית במספר, של החברה היא "וירטואליזציה של תחנות הקצה והמיחשוב הנייד", אמר. "לשם כך נרחיב את היכולות שאנחנו מספקים בעולם ה-VDI. נספק ערך לכל PC, בין אם מדובר בלקוח רזה או אחר". לדבריו, "חל שינוי מהיר שקורה בתחום משתמשי הקצה. מדובר בעידן חדש שבו משתמש צורך יישומים מגוונים משלל התקני קצה. המציאות החדשה יוצרת אתגר אצל ארגוני ה-IT והפתרון החדש של VMware, ששמו Horizon Suite, מספק מענה גם לצרכים העכשוויים לניהול יעיל של תחנות עבודה מבוססות חלונות (Windows) וגם לעולם החדש, שכולל יישומים ניידים".

לשאלת אנשים ומחשבים מה תעשה החברה לאחר שתבצע וירטואליזציה לכלל מערך המיחשוב הארגוני והאם זה לא מייתר את פעילות המנמ"ר השיב גלסינגר, כי "יש עוד עבודה רבה לעשות בתחומי המיכון, הניהול ופישוט התפעול של מערכי המיחשוב הארגוניים. נסייע למנמ"ר להפוך מ-'אויב' החברה ל-'ידיד' שלה בכך שנקרב אותו להיבטים העסקיים של הארגון. בסופו של התהליך, המנמ"ר יהפוך למתווך של שירותים עסקיים מבוססי טכנולוגיה, את חלקם הוא יספק ואחרים יסופקו מחוצה ל-IT הארגוני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים