E4D הטמיעה מערכת CRM של מיקרוסופט בהכשרה חברה לביטוח; ההיקף: 750 אלף שקלים

המערכת משמשת את מוקד השירות והשימור של הכשרה לצורך מתן מענה טלפוני למבוטחי החברה וניהול תהליכי השימור של הלקוחות ● נציגי השירות של הכשרה יכולים לראות באמצעותה נתונים אודות הלקוחות ולעקוב אחרי פניותיהם ● כמו כן, המערכת יכולה לחשב באיזה סכום יתוגמל נציג השירות בגין הפעולה שביצע ● במסגרת הפרויקט אף נבנו ממשקים למערכת ניהול המסמכים של החברה, למערכות ביטוח החיים ושליחת מסרונים

E4D הטמיעה מערכת לניהול מוקד שירות ושימור לקוחות מבוססת CRM Microsoft Dynamics בהכשרה חברה לביטוח. הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים לפני שבועיים, והיקפו מוערך ב-750 אלף שקלים.

המערכת משרתת 50 עובדים. היא משמשת את מוקד השירות והשימור של הכשרה לצורך מתן מענה טלפוני למבוטחי החברה וניהול תהליכי השימור של הלקוחות. היא מציגה לנציגי השירות של החברה נתונים של מבוטחים מתוך המערכות התפעוליות שלה ומנהלת את תהליכי העבודה של המוקד, מרגע פתיחת אירוע השירות ועד לסיומו. בנוסף, מאפשרת המערכת מעקב ותזכורות לגבי פניות המבוטחים, מנהלת את תהליכי פיגור התשלומים ומבצעת חישוב באיזה סכום יתוגמל נציג השימור בגין הפעולה שביצע.

במסגרת הפרויקט אף נבנו ממשקים למערכת ניהול המסמכים של החברה, למערכות ביטוח החיים ושליחת מסרונים.

בהכשרה חברה לביטוח לא הייתה מערכת CRM קודמת ובטרם הטמעת המערכת, ניהול הפניות נעשה על גבי מודול ייעודי במערכת ליבה של החברה.

שפר אבלסון, סמנכ"ל מערכות המידע של הכשרה חברה לביטוח, אמר ש-"הטמענו מערכת ששיפרה באופן משמעותי את יכולות העבודה של המוקד וצוות השימור, וכן את יכולת הבקרה והמדידה שלנו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים