תוכן שיווקי
לקראת אירוע Commvault Launches Major Shift ב-4 ביוני בגן בשפיים

הכירו את הקומוולטים: איתן מארבי

27/05/2024 13:02
איתן מארבי, מהנדס מערכות. קומוולט.

שם: איתן מארבי

תפקיד: מהנדס מערכות

ותק בקומוולט: 10 שנים

מה עושה במסגרת התפקיד? "תכנון, ייעוץ וניהול התהליך הטכני לארגונים עבור הפתרון המתאים בעולמות ה-Cyber Resiliency. במסגרת התפקיד אנחנו יושבים עם הלקוחות כדי להבין את הדרישות, הצרכים ואיך ניתן להביא את הארגון קדימה כדי להשיג את המטרה".

ספר על הישג/מהלך מרכזי בשנה האחרונה בו אתה גאה. "ליוויתי תהליך של התאוששות ושחזור לאחר מתקפה על מידע של לקוח שלנו. השחזור היה מהמידע שנשמר במערכת הקומוולט. תוך זמן קצר הלקוח היה מסוגל לבדוק את שלמות וניקיון המידע המשוחזר, מה שאפשר לו להחזיר את השירות לעסקים של החברה בזמן קצר ובמינימום נזק. הלקוח נוכח בזמן אמת שהפתרון שלנו פשוט עובד והוא חזר לשגרה תוך זמן קצר". 

מה מבדל את קומוולט מאחרים? "קומוולט תמיד תקדים את השוק ותהיה מוכנה עם שיטות חדשות וטכנולוגיות מתקדמות, כדי לאבטח ולהגן על המידע של הארגונים ולא משנה מה התשתית. שמנו לנו למטרה להוביל את תחום חוסן הסייבר, והחברה עושה בשנה האחרונה מהלכים משמעותיים בכיוון זה".

תחביב או משהו שלא יודעים עליך: "אחד הדברים שאני מאוד אוהב הוא לארח, ואם לארח אז פיצות. פיצות זה טקס שלם של להכין את הבצק שלושה ימים מראש, לבחור את התוספות המיוחדות, וכמובן להשתמש בטאבון האיטלקי המהמם שלי 🙂".

לפרטים והרשמה לאירוע קומוולט – Commvault Launches Major Shift – לחצו כאן

אירועים קרובים