תוכן שיווקי
לקראת אירוע Data Center & Cloud, ראשל"צ, 28.5.24

בינת דאטה סנטרס: פתרונות למיגון וניהול שרידות ויתירות מערכות ה-IT

15/05/2024 16:28
אלי משה, מנכ"ל בינת דאטה סנטרס.

בינת דאטה סנטרס הוקמה בשנת 2023, וכל פעילות הדאטה סנטרס מבינת תקשורת – שהחלה את ההקמה, השיווק והמכירה של האתרים בשנת 2015  – הועברה אליה

בינת דאטה סנטרס פועלת כחברה נפרדת בתוך קבוצת רד בינת, והיא חברה ייחודית בארץ ובעולם בתחום האירוח, בעיקר בגלל שהיא תחת קבוצת חברות של אותם בעלים שעוסקת באינטגרציה ובנדל"ן.

מיקום החברה בקבוצת רד בינת מאפשר לתכנן, להקים, להפעיל ולתת פתרונות IT 360 מעלות מתוך הקבוצה.

המטרה העיקרית של בינת דאטה סנטרס היא לספק פתרונות מתקדמים למיגון וניהול שרידות ויתירות מערכות המחשוב של לקוחותיה. היא מתמקדת בפיתוח ובבניית מתקנים טכנולוגיים שמתאימים לצורכי הלקוחות המשתנים והמגוונים שלה. המתקנים שהחברה מציעה מספקים שירותי מיגון מתקדמים ביותר וייחודים בישראל, כך שלקוחותיה יכולים להיות בטוחים שהמידע שלהם מאובטח ומוגן בצורה הטובה ביותר.

בינת דאטה סנטרס מספקת שירותים ללקוחות מגוונים בתחומים שונים, כמו ענן, פיננסים, טכנולוגיה, תקשורת, ממשל ועוד. ללקוחותיה מוצעים פתרונות מותאמים אישית, המשלבים אבטחת מידע מתקדמת עם יכולות ניהול שרידות ויתירות של מערכות המחשוב שלהם. זה מאפשר להם להתמקד בעיסוקם העסקי העיקרי ולא לדאוג לאבטחת המידע ולניהול שרידותו.

בינת דאטה סנטרס בשיתוף בינת תקשורת מייצרת פתרונות שמשלבים מיגון ויתירות על מנת לקבל רמת שרידות עסקית גבוהה ביותר.

כחברה ייחודית, בינת דאטה סנטרס פועלת בתחום הטכנולוגי עם דרישות בטיחות מחמירות. היא מקיימת תקנים ותקנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר על מנת להבטיח את ביטחון המידע ואיכות השירות שהיא מספקת ללקוחותיה.

בינת דאטה סנטרס מתמקדת במתן שירות איכותי ומקצועי, ומתכננת להרחיב את פעילותה בעתיד על מנת לספק את הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר ללקוחותיה.

לחברה יש כיום חמישה אתרים, והתכנון הוא לבנייה של כ-40 מגה IT בשנים הבאות.

 

אלי משה, מנכ"ל, בינת דאטה סנטרס

אירועים קרובים