תוכן שיווקי

מיקרוסופט בחרה בטרה סקיי כשותפה אסטרטגית

שתי החברות ימנפו את החוזקות שלהן יחדיו, כדי לעזור ללקוחות ארגוניים למקסם את היתרונות הגלומים בענן של מיקרוסופט, בשילוב GenAI

09/05/2024 18:21
אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי.

כתב: הילל יוסף.

טרה סקיי (TeraSky), ספקית פתרונות דיגיטל חדשניים ושירותי ענן גלובליים, הוכרזה כשותפה האסטרטגית החדשה של מיקרוסופט. השותפות תביא לקידום הענן של הענקית מרדמונד, Azure Public Cloud, עם בינה מלאכותית יוצרת (GenAI). החברות ימנפו את החוזקות שלהן כדי לעזור ללקוחות ארגוניים למקסם את היתרונות בשל המעבר לענן של מיקרוסופט, בשילוב GenAI.

טרה סקיי תומכת בארגונים בכל גודל ומכל מגזר פעילות, על מנת להתמודד עם האתגרים הקשורים לתשתית, בינה מלאכותית יוצרת, עבודה בענן, הנדסת פלטפורמות ו-DevOps. המומחיות והניסיון המוכח, בלא תחרות, של החברה מבטיחים אספקה מוצלחת, באמצעות מתודולוגיות ומסגרות מובנות היטב, שתוכננו על ידי המומחים של טרה סקיי כדי לספק תמיכה איכותית בכל שלב. המצוינות הטכנולוגית של מומחי טרה סקיי באה לידי ביטוי במספר רב של הסמכות, מיומנויות ופרסים שבהם הם זכו.

לדברי אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי, "שותפות זו מהווה הזדמנות אדירה להעמיק את הקשר שלנו עם מיקרוסופט. שתי החברות, מיקרוסופט וטרה סקיי, חולקות חזון משותף, של עתיד המבוסס על חדשנות ושירות לקוחות יוצא דופן. המומחיות, השליטה והמסירות שלנו בעולמות הטכנולוגיים השונים – טרנספורמציה דיגיטלית, טכנולוגיות חדשניות בענן, בינה מלאכותית וניתוח נתונים – יביאו לכך שנוכל להעצים עסקים ולהביא אותם להצלחה רבה יותר. נעניק יכולות אלה עם ערך שאין שני לו, לטובת ארגונים רבים, שפועלים בשווקים המגוונים של מיקרוסופט".

מגי שורק, סמנכ"לית שותפים עסקיים במיקרוסופט ישראל, אמרה כי "טרה סקיי בולטת בשוק הישראלי. רקורד ההצלחה של החברה קשור ישירות למומחיות הטכנולוגית העמוקה שיש לאנשיה, לצד הגישה הייחודית שבה הם ניגשים לתת מענה לאתגרים שמולם הם פועלים. הם עובדים באופן צמוד עם הלקוחות הארגוניים, וחושבים מהן הדרכים הטובים ביותר לפעול קדימה ובאופן מוצלח יותר בשוק, כחלק מהמחויבות היציבה שלהם להצלחת הלקוח הארגוני". שורק ציינה כי "אנחנו בטוחים שהשותפות בין שתי החברות תספק את הערך הדרוש לארגונים, כדי לספק פתרונות מהשורה הראשונה למגוון רחב יותר של תעשיות. נעשה זאת תוך ניתוב הלקוחות המשותפים שלנו בדרך הטובה ביותר למימוש פתרונות בעולם הבינה המלאכותית היוצרת".

אירועים קרובים