תוכן שיווקי

קומוולט רוכשת את אפראניקס כדי לחזק את חוסן הסייבר של ארגונים

הרכישה מאפשרת לקומוולט לפתור את אחד האתגרים הקריטיים שעימם ארגונים מתמודדים כיום: שיקום מהיר של יישומי ענן לאחר תקלה או התקפה

21/04/2024 12:42
השבוע על במת כנס Shift באטלנטה - סנג'יי מירצ'נדני, נשיא ומנכל קומוולט.

קומוולט, ספקית מובילה של פתרונות חוסן סייבר (cyber resilience) והגנת נתונים, הודיעה על רכישת חברת אפראניקס (Appranix), אשר פיתחה פתרון לשיקום יישומי ענן שנפגעו מתקלה או מתקפה על מנת לסייע לארגונים "לעמוד בחזרה על הרגליים".

על פי חברת המחקר סטטיסטה, ממוצע זמן הנפילה (downtime) לאחר מתקפת כופר הוא 24 ימים. קומוולט מסייעת לארגונים להקטין את זמן הנפילה על ידי שיקום הנתונים באמצעות אוטומציה ופתרונות הדור הבא בתחום "החדר הנקי". אך שיקום הנתונים הוא רק חלק אחד במשוואה. קיימים גורמים אחרים הכרחיים על מנת לבנות מחדש יישומי ענן קריטיים שנפגעו, לשקם את הנתונים שעליהם נשענים יישומים אלו ותשתית הענן שמריצה את הכל. גורמים אלו כוללים את רשתות התקשורת, הגדרות DNS, איזון עומסי יישומים, גישה מאובטחת ועוד. אפראניקס הופכת את התיקונים הללו לאוטומטיים ויכולה לצמצם משמעותית את הזמן שלוקח לבנות מחדש את המערכות מימים או שבועות לכמה שעות או דקות, בכמה מקרים.

על הרכישה הכריזה קומוולט במהלך Kick Off המכירות השנתי באטלנטה Shift.

"אנו לוקחים את עולם חוסן הסייבר לשלב הבא על ידי חיבור יכולות ההתמודדות עם סיכונים מוכנות למתקפות והתאוששות מאסון עם יכולות הבנייה מחדש של יישומי קלאוד נייטיב של אפראניקס", אמר סנג'יי מירצ'נדני, נשיא ומנכ"ל קומוולט. "אנו שמחים לקבל את אפראניקס למשפחת קומוולט".

"ההצטרפות למשפחת קומוולט היא מרגשת ומהווה צעד טבעי לחברת אפראניקס בשינוי המתחולל השוק", אמר גווינד רנגסמי, מייסד ומנכ"ל אפראניקס. "אנו חולקים חזון משותף המציע הרבה מעבר לפתרונות גיבוי והתאוששות מאסון מסורתיים. שילוב הטכנולוגיות שלנו יציעו יכולות חוסן נרחבות ללא תחרות לעסקים ברחבי העולם".

צוות אפקאניקס צפוי להצטרף לקומוולט בקרוב, והאינטגרציה של טכנולוגיית החברה בפורטפוליו הפתרונות של קומוולט צפוי להסתיים עד הקיץ הקרוב.

אירועים קרובים