תוכן שיווקי

שילוח בינלאומי בצורה פשוטה ומהירה

איל לוי, סמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות של זכיינית UPS, מספר על הפרויקטים שזכו בשמונה פרסים בטקס מצטייני המחשוב, ביניהם שירות ה-Digital Onboarding החדשני, שמאפשר הצטרפות מהירה למסלולי העסקים

14/04/2024 12:21
איל לוי, סמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות של זכיירנית UPS בישראל.

החטיבה הטכנולוגית של זכיינית UPS בישראל בלטה גם השנה בטקס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים 2023, כשזכתה בשמונה פרסים יוקרתיים. הפרויקטים שבהם זכתה זכיינית UPS נעים משירותים לקיצור תהליכים, דרך מערכות לניהול וניטור המשלוחים ועד פתרונות לאבטחת ואחסון המידע. את הפרויקטים הזוכים הוביל שי גוטמן, סמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות היוצא של החברה, אותו החליף לאחרונה איל לוי.

"הפיתוחים הטכנולוגיים שלנו מאפשרים לעסקים גדולים וקטנים, יצואנים, יבואנים ואף עצמאים להשתמש בשירות השילוח הבינלאומי בצורה פשוטה ומהירה", כך אומר לוי, סמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות הנכנס. "האסטרטגיה שלנו היא להמשיך להוביל ולחדש לטובת ייעול תהליכים".

בין הפרויקטים שזכו בפרסי ההצטיינות: Digital Onboarding, UPS API Gateway,  WhatsApp UPS, מערכת ניהול משלוחים פנים ארציים, מערכת מבצעים והנחות, שילוב מערכת Distributed Cloud Services עם AWS F5, פלטפורמה לניטור ובדיקות של נכסים דיגיטליים ותהליך הצהרות אוטומטי מול מכס ישראל.

אחד הפיתוחים הבולטים בתחרות הוא ה-Digital Onboarding – שירות חדשני להצטרפות מהירה ומקוונת לשירות משלוחים בינלאומיים, שמאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להרחיב את היכולות העסקיות שלהם ולנהל את משלוחי הייצוא והייבוא בצורה פשוטה ואינטואיטיבית, ללא בירוקרטיה וללא התחייבות.

"הפיתוחים החדשניים של זכיינית UPS בישראל מציעים פתרונות טכנולוגיים מקצה לקצה – מקשר ישיר ללקוחות הקצה, בין אם זה אדם פרטי או אחראי משלוחים מטעם חברה, עבור בשירותים וכלים לייעול תהליכים בירוקרטיים, כמו הצטרפות לשירותי משלוחים, מילוי הצהרות והתנהלות מול המכס, ועד לניהול דאטה ואינטגרציה בענן", מציין לוי.

החזון של לוי הוא להמשיך ולקדם את החטיבה הטכנולוגית של UPS בישראל, שהיא בעלת חשיבות אסטרטגית בחברה. "מעבר להיותנו חברה מובילה בתחום המשלוחים, אנחנו גם חברה טכנולוגית, המציעה פתרונות מקצה לקצה לטובת הלקוחות שלנו. הפתרונות שאנחנו מפתחים בישראל משפיעים על כל עולם הבלדרות והשילוח, כשהכוונה, כמו במקרים רבים, להכניס את הטכנולוגיות שפותחו בישראל לשווקים נוספים בעולם".

איל לוי (נשוי + 3) מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיה והחדשנות של זכיינית UPS בישראל לפני כמה חודשים, לאחר שהחליף בתפקיד את שי גוטמן, אשר הוביל את החטיבה הטכנולוגית ב-12 השנים האחרונות. ללוי יותר מעשרים שנות ניסיון בתחום, שאותו צבר בניהול פתרונות טכנולוגיים ביעל תוכנה ובאבן קיסר.

"אנחנו נרגשים מהזכייה וההכרה שקיבלנו מאנשים ומחשבים, זאת השנה ה-12 ברציפות. כחברת שילוח ולוגיסטיקה בינלאומית מובילה, זוהי חובתנו לחשוב ולפעול כל העת על חידושים טכנולוגיים שיקצרו תהליכים, יקלו ויאפשרו פעילות שילוחים בינלאומיים הן לאנשים פרטיים, הן ליבואנים והן לעסקים קטנים וגדולים".

שירותי שילוח ולוגיסטיקה בינלאומית חדשניים.

שירותי שילוח ולוגיסטיקה בינלאומית חדשניים. צילום: שי הנסב

אירועים קרובים