תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב - IT Awards 2023

7 לקוחות של סאפ זכו ב-12 פרסים בטקס מצטייני המחשוב לשנת 2023

09/04/2024 14:18
עופר מילבסקי, מנכ"ל סאפ ישראל.

חברת סאפ ישראל, המובילה בפיתוח יישומים ארגוניים, מברכת את לקוחותיה ושותפיה על בחירתם כמצטייני המחשוב בטקס ה-IT Awards של אנשים ומחשבים לשנת 2023.

הפרויקטים שזיכו את לקוחות סאפ בפרסים

אורמת מערכות זכתה בפרס עבור פרויקט הטמעת פתרון ה-ERP המתקדם SAP S/4HANA ביישום של XacTech מקבוצת וואן טכנולוגיות. פתרון SAP S/4HANA מאפשר ניהול מתקדם של תכנון מלאי ורכש, אינטגרציה עם מערכות הנדסה, איחוד דו"חות פיננסי מתקדם ומספק שקיפות ומידע אחיד ובזמן אמת לכלל הגופים בארגון.

כמו כן, אורמת זכתה בפרס נוסף עבור פרויקט הטמעת SAP SuccessFactors – מערכת ניהול משאבי אנוש, אשר יושם על ידי AKT.

צוות אורמת שזכה בשני פרסים: האחד על הטמעת פתרון ה-ERP המתקדם SAP S/4HANA ביישום של Xactech מקבוצת וואן טכנולוגיות, והשני על פרויקט הטמעת SAP SuccessFactors – מערכת ניהול משאבי אנוש, אשר יושם על ידי AKT.

צוות אורמת שזכה בשני פרסים: האחד על הטמעת פתרון ה-ERP המתקדם SAP S/4HANA ביישום של Xactech מקבוצת וואן טכנולוגיות, והשני על פרויקט הטמעת SAP SuccessFactors – מערכת ניהול משאבי אנוש, אשר יושם על ידי AKT. צילום: ניב קנטור

חברת דיפלומט זכתה בפרס עבור פרויקט Group Reporting ביישום חברת נס.

צוות דיפלומט שזכה בפרס עבור פרויקט Group Reporting ביישום חברת נס.

צוות דיפלומט שזכה בפרס עבור פרויקט Group Reporting ביישום חברת נס. צילום: ניב קנטור

חטיבת מרכזים רפואיים ממשלתיים זכתה בפרס עבור פרויקט BI להטמעת מערכת לניהול מטה החירום של המרכזים הרפואיים.

צוות חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים, שזכה בפרס על פרויקט BI להטמעת מערכת לניהול מטה החירום של המרכזים הרפואיים.

צוות חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים, שזכה בפרס על פרויקט BI להטמעת מערכת לניהול מטה החירום של המרכזים הרפואיים. צילום: ניב קנטור

לאומית שירותי בריאות זכתה בשני פרסים עבור פרויקט הטמעת מערכת רוקחים ב-SAP Fiori, שהינה מערכת לביצוע הזמנות וניהול מלאי בית המרקחת, ועבור פרויקט מסע ליווי הריון מבוסס SAP CM. הפרויקטים בוצעו על ידי מלם תים.

צוות לאומית שירותי בריאות שזכה בפרס עבור פרויקט הטמעת מערכת רוקחים ב-SAP Fiori. הפרויקט בוצע על ידי חברת מלם.

צוות לאומית שירותי בריאות שזכה בפרס עבור פרויקט הטמעת מערכת רוקחים ב-SAP Fiori. הפרויקט בוצע על ידי חברת מלם. צילום: ניב קנטור

יחידת מרכבה, החשב הכללי במשרד האוצר, זכתה בחמישה פרסים עבור הפרויקטים: מערכת שכר חדשה בשירות המדינה, אמצעי תשלום מתקדמים – הזמנה מהירה, פלטפורמה דיגיטלית ממשלתית להערכת קבלנים, הספק במרכז – פורטל הספקים החדש, ומערכת ממשלתית להגשת דרישות תשלום בפורטל.

צוות יחידת מרכבה, החשב הכללי במשרד האוצר, שזכה בפרסים עבור חמישה פרויקטים.

צוות יחידת מרכבה, החשב הכללי במשרד האוצר, שזכה בפרסים עבור חמישה פרויקטים. צילום: ניב קנטור

חברת לומניס זכתה בפרס עבור אינטגרציה של הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP (ר"ת Business Technology Platform) ביישום של iprosis.

SAP BTP היא פלטפורמת ענן המאפשרת לארגונים ליצור, להפעיל ולנהל פתרונות עסקיים בצורה חדשנית ואפקטיבית.

צוות לומניס שזכה בפרס עבור אינטגרציה של הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP (ר"ת Business Technology Platform) ביישום של iprosis.

צוות לומניס שזכה בפרס עבור אינטגרציה של הפלטפורמה העסקית-טכנולוגית SAP BTP (ר"ת Business Technology Platform) ביישום של iprosis. צילום: ניב קנטור

קבוצת בזן זכתה בפרס עבור פרויקט מעבר מדדי הרכש והמלאי לענן, בעזרת SAP Datasphere ביישום של iprosis.

צוות בזן יחד עם צוות iprosis על פרויקט מעבר מדדי הרכש והמלאי לענן בעזרת SAP Datasphere ביישום של iprosis.

צוות בזן יחד עם צוות iprosis על פרויקט מעבר מדדי הרכש והמלאי לענן בעזרת SAP Datasphere ביישום של iprosis. צילום: ניב קנטור

עופר מילבסקי, מנכ"ל סאפ ישראל: "אני מברך את הזוכים בטקס מצטייני המחשוב לשנת 2023. שיתוף הפעולה בין לקוחותינו ושותפינו מאפשר לנו לקדם פרויקטים משמעותיים ופורצי דרך. הזכיות של לקוחות סאפ (SAP) מדגישות את המובילות של סאפ בקרב ארגונים בכל מגזרי התעשייה בישראל ומציבות את לקוחותינו בקדמת החזית הטכנולוגית והעסקית".

אירועים קרובים