תוכן שיווקי

אלעד מערכות מובילה את תחום המלכ"רים בסיילספורס בישראל

25/02/2024 12:46
צוות salesforce.org באלעד.

כאשר אחת מחברות ה-CRM המובילות בעולם, סיילספורס (Salesforce), הוקמה, למייסדיה היה ברור שתחום האחריות החברתית יקבל נפח גדול בפעילותה. וכך הוקמה פעילות salesforce.org העולמית, המוקדשת לטובת מתן מענה למגזר הציבורי ולעמותות, עם מודולים ייעודיים, כמו – גיוס משאבים, ניהול תוכניות, ניהול מענקים עבור קרנות, ועוד.

"מצאתי, שמתן מענה לעמותות משתלב טוב מאד עם ה-DNA של אלעד, והמלצתי להתמקד בו", מספר לנו אורי אברמוביץ, מנהל מכירות ופיתוח עסקי באלעד CRM. "לשמחתי, באלעד בחרו להקדיש משאבים רבים לטובת המטרה הזו, מה שהוכיח את עצמו עסקית, ולמעשה מ-2018 ועד היום הייתי שותף בפיתוח פעילות שהפכה להתמחות של ממש, וכיום פעילות זו מהווה מחלקה נפרדת של כ-40 איש (מחלקת ה-NonProfit & Public Sector באלעד, בניהולה של ליעד כהן-לב), שנותנת מענה לעמותות הגדולות והמוערכות בישראל, כמו – אנוש, עזר מציון, ניצן, יעדים לצפון (מגדל-אור), תגלית, כנפים של קרמבו, מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, קרן עזריאלי, מוזיאון ישראל וקרן רמון".

באלעד מאמינים ב-"Doing Well By Doing Good"

העמקת התחום באלעד ויצירת פתרונות מבוססי סיילספורס המותאמים באופן מלא לצורכי העמותות, הביאו לפיתוח מוצרים שניתן לשתף בין עמותות בעלות צרכים דומים. הפתרונות המוצעים באלעד נשענים על תובנות שהתגלו לאורך פרויקטים שונים ומגוונים, ומתבססים על שנים של ניסיון  וידע בסיילספורס, שרק מצטבר וגדל כל הזמן.

מה גם, שהשילוב של העשייה עבור עמותות מצד אחד, והעבודה השוטפת של אלעד מול משרדי ממשלה מהצד השני, נותנים המון ערך לעמותות. במצב הנוכחי, יש תלות בין שני הגופים: העמותות ניזונות מהממשלה, והממשלה צריכה לקבל את המידע. באלעד הבינו שצריך לייצר את הסינרגיה החיונית הזאת בצורה אפקטיבית ומהירה, ולספק את המידע בתצורה הנדרשת, מה שמאפשר חיבור שהוא win-win לכל הצדדים המעורבים.

"השקענו באלעד המון מחשבה על איך לקחת את זה אפילו רחוק יותר, ובנינו על גבי סיילספורס פתרון מקצה לקצה לאוכלוסיות שונות הנתמכות על ידי עמותות – החל ממעונות יום, גני עירייה ובתי ספר, כולל ניהול סייעים ומתנדבים, המשך בתעסוקה, השמה, אוכלוסיות מיוחדות, ועד לדיור מוגן".

מענה מתקדם מותאם לצרכי העמותה

אלעד היא מהשותפים הראשונים ובוודאי המובילים בישראל בהטמעת סיילספורס בעמותות בישראל. בכנס השנתי שהתקיים בתל אביב ביוני האחרון, הוזמנו אנשי אלעד להציג על הבמה המרכזית עם עמותת אנוש.

המודולים לעמותות נשענים על שלד שנבנה לחברות עסקיות, וזה יתרון אשר נותן מענה רחב היקף להשגת המטרות, תוך נגיעה בכל הפרטים בדרך. בסופו של דבר, גם עמותות, לא משנה מה המטרה שלהן – הן סוג של עסק. צריך להיכנס כסף, לטפל בלקוחות, לנהל משאבים. החשיבה האסטרטגית והביצוע, בכל הקשור להתנהלות, הם דומים מאוד – יש יחידות רווח והפסד, תהליכי שירות, מענה ללקוחות, שיווק, קמפיינים לגיוס כספים. כל התהליכים האלה מקבילים רעיונית לתהליכים בעולם העסקי, וסיילספורס מיועדת לתת להם מענה אופטימלי.
"בחודשים האחרונים, שהם חודשי המלחמה, שבהם החברה האזרחית נרתמת לעשייה חברתית, אנחנו רואים עלייה בהקמת עמותות חדשות ובהגדרת צרכים חדשים, ואנחנו גאים לתת את הפתרונות", אומר בנצי ברנדס, מנהל אגף Salesforce & Automation  באלעד.

אלעד סייעה פרטנית בתקופה זו גם לכנפיים של קרמבו וגם לעזר מציון, לצד פרויקט ניהול תרומות במשרד הביטחון. ניהול מתנדבים או ניהול משמרות תוך קליטה והזנה של מידע חירום הפכו לצורך השעה,  ולצרכים מהסוג הזה, רק אלעד יודעת לתת מענה מלא ב-salesforce.org בלוחות זמנים קצרים.

אירועים קרובים