תוכן שיווקי

אולקלאוד הקימה מחלקה לפתרונות ענני הדאטה והשיווק מבית סיילספורס

החברה מינתה את איתי ליכטנזון לעמוד בראשה

21/02/2024 12:57
איתי ליכטנזון, מנהל מחלקת Salesforce Data Cloud ו-Salesforce Marketing Cloud באול קלאוד.

אולקלאוד בישראל מתרחבת בעולמות הסיילספורס (Salesforce) ומשיקה מחלקת מומחים לעולמות הדאטה והשיווק, בהתבסס על הענן של חברת הענק (Salesforce Data Cloud ו-Salesforce Marketing Cloud). את המחלקה יוביל איתי ליכטנזון, שמביא עימו ניסיון מקצועי רב בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בחברות מובילות.

אולקלאוד היא חברה גלובלית, שמספקת פתרונות ושירותים מנוהלים מקצועיים. בכך היא מסייעת לארגונים לפעול בצורה חכמה יותר, מוכוונת נתונים, תוך מינוף שירותים ופתרונות ענן מבוססי דאטה ו-AI. החברה שותפה בכירה של AWS, סיילספורס וסנואופלייק, ומשרתת נאמנה את לקוחותיה מסביב לעולם, עם משרדים בישראל, אירופה וצפון אמריקה.

במסגרת מהלך אסטרטגי מרחיבה אולקלאוד בישראל את סל הפתרונות שלה בעולמות הסיילספורס, ומשיקה פעילות מקיפה ייעודית ליישום והטמעה של פתרונות השיווק וניהול הנתונים של סיילספורס – Salesforce Marketing Cloud ו-Salesforce Data Cloud. השקת הפעילות בישראל היא נדבך נוסף בפעילות הגלובלית של אולקלאוד בעולמות אלה, ומהווה חלק בלתי נפרד מסל עשיר של פתרונות סיילספורס לניהול דאטה בעידן ה-AI שהיא מציעה – סל פתרונות שמעניק ללקוח ראייה עסקית אמיתית של 360 מעלות, פנים וחוץ ארגונית.

כאמור, כחלק בלתי נפרד מהמהלך מונה ליכטנזון על מנת להוביל את המחלקה החדשה באולקלאוד בישראל. ליכטנזון מילא מגוון רחב של תפקידים בעולמות הדיגיטל, ומביא עימו רקע עשיר ומשמעותי, כמו גם הבנה מעמיקה של תחומי הטכנולוגיה, החדשנות והדאטה. הוא בעל ניסיון משמעותי באופטימיזציה של נתונים וניהול מסעות לקוח בעולמות הצרכנות (B2C) ובעולמות השיווק העסקיים (B2B). בתפקידו הקודם הוא שימש כראש מחלקת דיגיטל בשטראוס מים והוביל את החברה לצמיחה משמעותית, תוך אימוץ פתרונות שיווק דיגיטליים מתקדמים וחדשניים, ובהם פתרון ענן השיווק של סיילספורס.

ההיכרות והניסיון המעמיקים של ליכטנזון עם התעשייה והטכנולוגיה יאפשרו לאולקלאוד להמשיך ולחזק את מעמדה כשותף אסטרטגי מוביל ליישום והטמעת פתרונות סיילספורס בכלל, ופתרונות ענן השיווק וענן הנתונים שלה בפרט.

חשיבות רבה לניהול הדאטה בצורה נכונה

בעולם שבו הדאטה היא מרכיב משמעותי, ובכל רגע נתון ארגון מייצר וצורך כמויות אדירות של דאטה, יש חשיבות רבה לניהולה בצורה נכונה, על מנת לנקוט וליישם פעולות עסקיות בזמן אמת. פתרון ה-Data Cloud של סיילספורס מאפשר סינרגיה של מקורות מידע פנים ו/או חוץ ארגוניים בצורה פשוטה, מדויקת ומהירה. השימוש ב-Salesforce Data Cloud מהווה הזדמנות מצוינת לכל ארגון באשר הוא לרכז, לארגן, לנתח ולהתאים אישית התקשרויות ופעילות לקוחות, ולייצר חוויית לקוח מצוינת, שמבטיחה נאמנות וצמיחה ארגונית גם בסביבות דינמיות.

פתרונות סיילספורס מבוססים על תשתית הענן של AWS, שמעניקה יכולות ועוצמות יוצאות דופן, וכן אפשרויות צמיחה וגדילה ללא גבולות. בכנסים Dreamforce 2023 ו-AWS Re:Invent 2023 הוצגה העמקת שיתוף הפעולה של סיילספורס ו-AWS. שיתוף פעולה זה מעניק ללקוחות סיילספורס זמינות רבה של יכולות GenAI מאובטחות, לצד יכולות עיבוד ונפחי אחסון משמעותיים נוספים. Salesforce Data Cloud הינו מוצר אגנוסטי לכלל פלטפורמות הענן, שכולל מגוון קונקטורים מובנים.

"תחום הפעילות החדש ומינוי ליכטנזון תומכים באסטרטגיה של אולקלאוד"

"השקת תחום הפעילות Salesforce Data & Marketing Cloud ומינויו של ליכטנזון תומכים בערך המצוינות של אולקלאוד, וביישום אסטרטגיה של חדשנות ושימוש בפתרונות פורצי דרך. אנו סמוכים ובטוחים כי שילוב זה יסייע לנו לשמור על הובלה והענקת ערך אמיתי למגוון לקוחותינו הנאמנים וללקוחותיהם", ציין יוסי שאשא, SVP באולקלאוד. "הידע והניסיון של ליכטנזון, בשילוב הידע העמוק המקצועי המצוי אצל מומחי אולקלאוד, יובילו את לקוחותינו להצלחה, לצמיחה משמעותית ולשמירה על יתרונם התחרותי, בכל שוק שבו הם פועלים".

"אני שמח ונרגש להצטרף לשורות אולקלאוד. אני מביא עימי ידע מקצועי ויישומי של שנים רבות בעולמות הדיגיטל והשיווק, ובטוח כי ידע זה, שבא מהשטח, יסייע רבות ללקוחותינו להשיג את מטרותיהם העסקיות ולשמור על יתרונם התחרותי. אולקלאוד הינה חברה גלובלית מובילה ויישום הידע הגלובלי הוא דבר בעל חשיבות רבה. אני סמוך ובטוח כי שילוב הניסיון שהצטבר באולקלאוד בעולם והידע שלי יהיה בעל משמעות רבה", ציין ליכטנזון.

אירועים קרובים