תוכן שיווקי

חגי סלע מונה למנכ"ל אקסקלוסיב נטוורקס ישראל

08/02/2024 13:56
חגי סלע, מנכ"ל אקסקלוסיב נטוורקס ישראל.

אקסקלוסיב נטוורקס ישראל (Exclusive Networks Israel) הודיעה באחרונה על מינויו של חגי סלע למנכ"לה.

אקסקלוסיב נטוורקס היא חברת הפצה למוצרי אבטחה מידע בעולמות התקשורת והתשתית, ומפיצת מוצרי ה-cyber security הגדולה בעולם – עם היקף מכירות של מעל 18 מיליארד שקל World Wide בשנת 2022. לחברה כ-2,000 אנשי מכירות בכל רחבי העולם, וכ-25,000 משווקים, המציעים ללקוחותיה מגוון פתרונות סייבר, כגון כאלו של החברות המובילות, פורטינט (Fortinet), אינפובלוקס (Infoblox), סנטינל וואן (SentinelOne), אריסטה (Arista) ואחרות. 

סלע הצטרף לחברת בתחילת ינואר 2024, ובמסגרת תפקידו כמנכ"ל הוא יוביל את פעילותה העסקית של אקסקלוסיב בישראל, ובכלל זה את הקשר שלה עם לקוחות, שותפים וארגונים ממשלתיים בארץ. סלע יפעל להוציא לפועל את האסטרטגיה וסדרי העדיפויות של החברה הבינלאומית, תוך התאמה לשוק המקומי.

סלע מגיע מעולמות ההפצה בתחומי הענן, תוכנה ותשתיות התקשורת, עם התמחות בפיתוח שווקי ה-OT/IoT. בין תפקידיו שימש כמנהל תחומי ההפצה למוצרי הענן וה-IoT בחברת הפצה מובילה ואף ניהל את פיתוח פלטפורמת הבקרה לערים חכמות וניהול מערכות OT.

בשלוש השנים האחרונות הוביל סלע חברה, בעולם ההתייעלות האנרגטית וערים חכמות, תוך כדי שימוש בפלטפורמת תוכנה בענן חומרה, אשר פותחה במסגרת הפעילות בחברה.

"המטרה העיקרית שלי היא מינוף יכולות החברה הגלובלית, יחד עם התאמה לצרכי השוק בישראל וחשיפת טכנולוגיות אבטחת מידע ישראליות לכלל לקוחותינו ברחבי העולם, תוך כדי מתן דגש לערך המוסף שאנו כמפיצים נעניק לערוצי ההפצה שלנו", אמר סלע.

הוא הוסיף וציין כי "הדרך להשגת המטרה הינה במתן דגש על הערכים המוספים שאנו מביאים ללקוחותינו כגון: הקמת שירותי הדרכה לכלל הלקוחות שלנו בכלל הרמות, אספקת שירותי מומחה ללקוחותינו, וכמו כן מינוף החוזקות של הצוות המקצועי שלנו, יחד עם היצע הפתרונות של החברה, כדי לקדם את מעמדה כמפיץ מוביל ללקוחותיה ולשותפיה".

אירועים קרובים