תוכן שיווקי

רד האט משיקה את Red Hat Developer Hub לפיתוח בקוד פתוח

הפלטפורמה מאיצה את תהליכי הפיתוח והייצור תוך שיתופיות ותקינה

07/02/2024 17:26
פלטפרומה חדשה. רד האט

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על הזמינות של Red Hat Developer Hub – פלטפורמת פיתוח (IDP) ברמה ארגונית המבוססת על Backstage, שהינו פרויקט CNCF (ר"ת Cloud Native Computing Foundation) בקוד פתוח. הפלטפורמה כוללת פורטל שירות עצמי, תבניות תוכנה, ניהול תוספים דינמי, בקרת גישה המבוססת על תפקיד בארגון (RBAC) ותמיכה ברמת פרמיום. היא מספקת לארגונים כלים ויכולות במטרה להתגבר על צווארי בקבוק שקשורים לפעולות הפיתוח (DevOps), ולטפל בבעיות של מורכבות, מחסור בסטנדרטיזציה ופיתוח מבוזר של Cloud Native.

פלטפורמת Red Hat Developer Hub מאפשרת לצוותים להאיץ את הפיתוח והפריסה בכל פלטפורמה, באמצעות תהליכי פיתוח מתוקננים יותר. עבור ארגונים שמחפשים לתקנן פעולות ברחבי הענן ההיברידי הפתוח, Red Hat Developer Hub משולבת בצורה מלאה עם פלטפורמת Red Hat OpenShift, כדי לאפשר חדשנות כמו בינה מלאכותית וארכיטקטורות יישומים מוטות ענן.

הפחתת המורכבות, כדי להאיץ ולהגדיל את פיתוח היישומים

לפי חברת המחקר IDC, הדיגיטליזציה כבר כאן, והיא מייצרת פערים עסקיים לטובת הארגונים שאימצו אותה. החברה צופה כי "ההוצאות על טכנולוגיה דיגיטלית על ידי ארגונים יגדלו ב-2024 פי שבעה מאשר הגידול בכלכלה, היות שהחברות מחויבות על ידי דרישות השוק להגדיל את מודל העסק הדיגיטלי ולחזק את היכולות הדיגיטליות".

Red Hat Developer Hub.

Red Hat Developer Hub. צילום: רד האט

ההתקדמות בקצב עשיית העסקים והתחרות בכלכלה הדיגיטלית של ימינו הגבירו את הלחץ ליצור מקורות ערך חדשים באמצעות מוצרים, שירותים וחוויות דיגיטליים. עמידה בהבטחה זו גובה מחיר ממחלקות ה-IT בארגונים, שכעת עומדות בפני חוב טכני נרחב, פערי מיומנויות, מגבלות של ארכיטקטורה וסיכוני אבטחה, כתוצאה מהעלייה החדה במורכבות ה-IT ומחסור בסטנדרטיזציה בשרשרת כלי הפיתוח.

הפלטפורמה שמאיצה את ה-Onboarding וזמן אספקת התוכנה

פלטפורמת Red Hat Developer Hub מטפלת באתגרים הללו באמצעות פורטל בשירות עצמי, שמרכז במקום אחד את כל המידע הדרוש למפתחים, כולל גישה למגוון ממשקי תוכנה, קטלוג תוכנה אחוד ותיעוד כחלק מהפיתוח. מדובר בסביבה פשוטה לניהול עבור צוותי פיתוח, כאשר גם חברי צוות חדשים יכולים למצוא בה בקלות רבה יותר את מה שהם צריכים, ולהימנע מהצורך ב-"המצאת הגלגל". התקינה בעלת החופש למרחב כלים גדול מעלה בצורה דרמטית את היעילות והניצולת של המפתחים, ומונעת תסכולים משימוש בכלים לא נכונים.

תבניות התוכנה Golden Path מייעלות אף יותר את תהליך ה-Onboarding של יישומים ושל מפתחים, באמצעות פישוט משימות משניות ופרטים טכנולוגיים שיכולים להאט את תהליך הפיתוח והאספקה. בלחיצת כפתור, המפתחים יכולים לקבל את כל מה שהם צריכים – שיטות העבודה הטובות ביותר ורכיבים מוכנים מראש מצוותי הנדסת הפלטפורמה, שבנויים אוטומטית ומוכנים לעבודה, כך שהם יכולים להתחיל מיד ליצור ולספק יישומים.

התאמה והרחבה של סביבת הפיתוח באמצעות תוספי טכנולוגיה

פלטפורמת Red Hat Developer Hub כוללת את ארכיטקטורת התוספים, כמו פרויקט Backstage – מה שמאפשר למשתמשים לשלב יכולות חדשות לתוך שרשרת כלי הפיתוח שלהם. באמצעות יכולות ניהול תוספים דינמיות ב-Red Hat Developer Hub, משתמשים יכולים להתקין, לעדכן ולהסיר תוספים במהירות ובקלות, מבלי לתכנן זמן השבתה כדי להתאים את קוד המקור, וגם לבנות מחדש ולפרוס מחדש את סביבת ה-Backstage הבסיסית.

העברת האבטחה שמאלה לצורך מחזורי חיי פיתוח עמידים יותר

פלטפורמת Red Hat Developer Hub מפשטת ומתקננת את ניהול המשתמשים על ידי בקרת גישה מבוססת תפקיד (RBAC) באמצעות תוסף חדש, שמספק למנהלי הפרויקט את היכולת לנהל את גישת המשתמשים לפורטל בהתבסס על התפקיד שלהם בצוות. ניתן לחבר את התוסף לספק האימות של הארגון ולמפות אותו לתפקידים מותאמים אישית בתהליך העבודה. כמו כן, התוסף מאפשר למשתמשים לקבל הרשאות מתאימות עבור קטלוג התוכנה והנתונים הקשורים אליו.

פלטפורמת Red Hat Developer Hub זמינה כעת עם תמיכה מלאה. למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים