תוכן שיווקי

IMC 2023: הקסגון זכתה בפרס הטרנס' הדיגיטלית על ניהול נכסים

גיב סולושנס - המשווקת הרשמית והבלעדית של HxGN EAM בישראל - בירכה את הקסגון על הזכייה בפרס היוקרתי

06/02/2024 11:36
זכתה בפרס הטרנספורמציה הדיגיטלית הטובה ביותר על ניהול נכסים ב-IMC 2023. הקסגון.

מאת: הילל יוסף

פלטפורמת ה-EAM של הקסגון (Hexagon) – המיוצגת בישראל בלעדית על ידי גיב סולושנס (GIV Solutions) – זכתה בפרס הטרנספורמציה הדיגיטלית הטובה ביותר על ניהול נכסים, בכנס התחזוקה הבינלאומי IMC 2023.

כנס התחזוקה הבינלאומי ה-37 נערך באחרונה באי מרקו, פלורידה, ואורגן על ידי Reliabilityweb.com. בכנס נחשפו ארגונים שהטמיעו את הפתרונות הטובים ביותר לשיפור ניהול נכסים, בהתאם לנושא השנה של הכנס – "יצירת אמינות בת קיימא".

בפרס הטרנספורמציה הדיגיטלית הטובה ביותר לניהול נכסים זכתה חטיבת Asset Lifecycle Intelligence של הקסגון. זאת, בשל הפתרון HxGN EAM. זהו פרס הפתרונות הראשון של HxGN EAM מאז נרכשה על ידי הקסגון בשנת 2021.

HxGN EAM – פתרון ניהול נכסים מוביל בענף התעשייתי

הפרס ניתן עבור HxGN EAM גרסה 12.1, והוא מדגיש את ההשקעה המתמשכת של הקסגון בפיתוח פלטפורמת ניהול הנכסים הארגוניים (EAM) המובילה בשוק. זאת, תוך התמקדות בחדשנות מתמשכת ופיתוח המועיל לשווקים המרכזיים של הקסגון.

HxGN EAM הוא פתרון ניהול נכסים מוביל בענף התעשייתי. הפתרון נועד להאריך את מחזור החיים של נכסי הארגון ולשפר בו תהליכים.

עם יותר מ-30 שנות ניסיון וחדשנות רציפה, HxGN EAM משלב יכולות לניהול הביצועים של נכסים (APM) ותכנון השקעות בנכסים (AIP) – בפלטפורמה אחת מקיפה. הפלטפורמה כוללת מגוון רחב של כלי התחזוקה המבוססים על סיכונים, התניות ואמינות, לצד טכנולוגיות מתקדמות כגון בינה מלאכותית (AI) ולימוד מכונה (ML), שיכולות לספק נתונים מדויקים ומהימנים, כמו גם תובנות אסטרטגיות. זאת לשם קבלת החלטות טובה יותר, תוך עמידה במדיניות הארגון. הקסגון ידועה גם בהתחייבותה לטכנולוגיה ירוקה, לטיפוח כדור הארץ וליצירת עתיד ירוק ובר-קיימא.

מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס.

מאיר גבעון, מייסד ומנכ"ל גיב סולושנס. צילום: ניב קנטור

קווין פרייס, סגן נשיא נכסים דיגיטליים בחטיבת Asset Lifecycle Intelligence של הקסגון, אמר כי "אנחנו גאים מאוד להיות מוכרים על ידי Reliabilityweb על עבודתנו בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית. פרס זה מאשר את המחויבות שלנו, בת עשרות השנים, לחדשנות, כמו גם את מסירותנו לעזור ללקוחות שלנו להשיג את יעדי ניהול הנכסים שלהם". פרייס סיים באומרו כי "אנחנו נרגשים להמשיך להיות בחוד החנית של התעשייה הזו, להגדיר מחדש את השוק עם הטכנולוגיות שלנו ולהמשיך לייצר שינוי חיובי עבור לקוחותינו".

מאיר גבעון, מנכ"ל ומייסד גיב סולושנס: "אנו מברכים את הקסגון על הזכייה. אנו גאים להיות המשווקים הרשמיים היחידים של HxGN EAM בישראל. יחד, נמשיך לעזור לארגונים המובילים במשק, במגזר הפרטי והציבורי, להתייעל, להפחית סיכונים ולשפר את ניהול הנכסים שלהם, עם הכלים המתקדמים ביותר בשוק".

אירועים קרובים