תוכן שיווקי
בעקבות כנס ICS cyber security

שירות הענן המאובטח של פניקס קונטקט מגיע לישראל

29/01/2024 15:41
אבנר ברק, מנכ"ל פניקס קונטקט בישראל.

הגישה מרחוק למערכות ה-OT שלכם מעולם לא הייתה קרובה יותר – כך אנחנו, בפניקס קונקט, מבטיחים. אנחנו מציעים פתרון מלא של מערכות IO מרוחק, בקרים מתוכנתים שעומדים בתקן IEC62433, מתגים תעשייתיים מנוהלים ושאינם מנוהלים, ונתבים שכוללים פיירוול מסוג mGuard. הרחבת הפעילות בישראל מאפשרת גישה נוחה ויעילה יותר למגוון יכולות החברה.

באמצע ינואר הצגנו בכנס ICS cyber security של אנשים ומחשבים את פתרונות הבקרה שלנו לעולם ה-OT. דיברנו על חיבור מאובטח בסביבות המפעל, וגם על גישה מרחוק.

פניקס קונטקט, ענקית הטכנולוגיה מגרמניה, מציינת 100 שנות פעילות. מוצרי החברה שכיחים בעולמות תוכן רבים בתחומי החשמל, האלקטרוניקה התעשייתית והבקרה. בעולם התקשורת, פעילה פניקס קונטקט מזה שנים רבות עם מנעד רחב מאוד של פתרונות, כשספציפית, בתחום האבטחה, היא מציגה, ומציעה, את סדרת מוצרי ה-mGuard.

עם פונקציות אבטחה מקיפות, נתבי האבטחה של mGuard מגנים על הרשת התעשייתית שלכם מפני גישה לא מורשית על ידי אנשים או תוכנות זדוניות. טכנולוגיית האבטחה המוכחת של mGuard מאפשרת לכם לשלוט ולשמור על התקשורת בתוך רשת הייצור שלכם. עם מהירות העיבוד הגבוהה, נתב האבטחה mGuard משיג תפוקת נתונים של כמעט 1,000 מגה-ביט לשנייה.

הפתרון כולל פונקציות אבטחה מקיפות, כגון פיירוול, תרגום כתובות רשת ומצב התגנבות. תוכנת הניהול המרכזית, mGuard Device Manager, מאפשרת תצורת מערכת, תחזוקה ותפעול קל ויעיל, במיוחד כאשר מותקנים מספר רב של נתבי אבטחה של mGuard.

mGuard Secure Cloud

כאשר רוצים לחבר נכסים רבים למרכז בקרה אחד, יש צורך בתצורת רשת גמישה שתאפשר חיבור מרחוק מבלי לוותר על דרישות האבטחה המחמירות. לצורך מענה לצורך הזה פיתחה פניקס קונטקט את mGuard Secure Cloud. עד עתה היה זמין היישום הזה במדינות רבות, אך לא בישראל. היום אנחנו שמחים להכריז כי שירות הענן של פניקס קונטקט מציע למפעילים ובוני מכונות שיטה מאובטחת במיוחד, מבוססת אינטרנט, לגישה מרחוק לכל מכונה ומפעל ייצור ברשת של הלקוח, ובראשונה – גם בארץ.

ה-mGuard Secure Cloud הוא מערכת שמאפשרת שירותים מרוחקים המאוחסנים באופן מקצועי עבור בונה המכונות ו/או המפעיל ואיש האחזקה במפעל. באמצעות דפדפן אינטרנט סטנדרטי, אנשי שירות יכולים להתחבר לאתר Secure Cloud, ולאחר אימות מוצלח לגשת לכל הנכסים של הלקוח הרלוונטי.

הטמעה ותפעול של פתרון שירותים מרוחקים בתקן תעשייתי יכולים להיות משימות מורכבות. השירות מבוסס הענן שלנו מתקן את המצב הזה. ההגדרה מתבצעת בכמה שלבים פשוטים, עם שילוב של תוכנה וחומרה. טכנולוגיית mGuard VPN משתמשת בפרוטוקול האבטחה IPsec עם הצפנה חזקה. עובדה זו מבטיחה את הסודיות, האותנטיות והשלמות של כל המידע והנתונים המועברים בין צוות השירות והמכונות.

ה-mGuard Secure Cloud מהווה תשתית VPN רבת עוצמה וניתנת להרחבה בענן, ומחבר באופן מאובטח בין צוות השירות למכונות ולמפעלים, באמצעות האינטרנט. השירות מאוחסן במרכז נתונים חדיש עם ניטור 24X7X365 – מה שמבטיח אמינות וזמינות מקסימלית לתמיכה במכונות, במתקנים ובלקוחות שלך.

אבנר ברק, מנכ"ל פניקס קונטקט ישראל, ציין כי "יש לנו מענה רחב ומשמעותי בתחום הבקרה בכלל ובעולם אבטחת המידע בפרט. הבקרים שלנו, כמו גם החברה כולה, הוסמכו לתקן IEC62433, והדבר נותן ללקוחות שלנו אפשרות לסמוך על המוצרים והחברה בצורה מלאה. השקת שירות ה-mGuard Secure Cloud בישראל היא עוד צעד להרחבת השירותים הללו, ואני שמח שהחברה מזהה את הפוטנציאל בארץ ובחרה להשקיע בביסוס ההיצע פה".

כתוב לנו עוד היום על האפשרויות הגלומות בפתרונות הגישה מרחוק שלנו, וביחד נמצא את הפתרון האופטימלי לצרכים שלך.

אירועים קרובים