תוכן שיווקי

הישג משמעותי ל-Commit: זכתה בפרס שותף השנה של AWS ל-2023

29/11/2023 14:54
Commit - שותף השנה של AWS בישראל.

AWS הכריזה על Commit כשותף השנה שלה בישראל בתחום האינטגרציה, שירותי מומחה וייעוץ (System Integrator). זהו פרס AWS השלישי שקוטפת החברה בארבע השנים האחרונות. הפרס המוערך מוענק ל-Commit על סיוע בקנה מידה משמעותי בקידום חדשנות ייחודית, ובניית פתרונות משולבים ללקוחותיה בענן של אמזון.

הפרס הנחשב מכיר בתרומה של Commit כשותף AWS מוביל, שהוכיח תוצאות חיוביות ייחודיות ובולטות במיוחד בפני צוות השותפים והמכירות של החברה, בקנה מידה משמעותי. Commit היא חברת האינטגרציה היחידה בישראל שזכתה בתואר השנה.

Commit הינה שותפה בכירה (Premier Partner) של AWS, עם היסטוריה מוצלחת מאוד של עבודה משותפת. כאמור, זוהי הפעם השלישית שבה היא זוכה בפרס של AWS בארבע השנים האחרונות, כאשר בפעמים הקודמות היא הוכתרה כשותף השנה בתחום המגזר הציבורי (Public Sector of the year) וככוכב העולה של השנה (Rising Star of the year).

במהלך השנים, ובפרט בשנה האחרונה, סייעה Commit ללקוחות רבים לעבור לענן, לייעל את עומסי העבודה בענן ולבצע בו אופטימיזציה, לרבות אופטימיזציה פיננסית (FinOps), לחסוך באופן ניכר בעלויות השימוש בקלאוד ולפתח אפליקציות ושירותים חדשים מבוססי ענן. אחד מענפי ההתמחות של Commit היא סיוע בתכלול ואינטגרציה של מקרים מורכבים וטיוב מקסימלי של יכולות ענן קיימות.

מהן היכולות המוכחות של Commit?

בין יתר היכולות המוכחות של מומחי הענן של Commit ניתן למנות שירותי ארכיטקטורה וביצוע מיגרציות, תהליכי מודרניזציה של מערכות קיימות והקמה של סביבות ענניות חדשות, עם התמחות בעולמות התוכנה כשירות (SaaS), אינטרנט של הדברים (IoT), סייבר, ביג דאטה ו-GenAI. במסגרת זאת ביצעה Commit בשנה האחרונה כמות גדולה של מיגרציות מורכבות ומוצלחות לענן עם חברות היי-טק ו-ISVs.

אנשי Commit. מימין: אריק פיינגולד, המנכ"ל, עידן פיינגולד, ליאור ביאליק ואנטולי קושניר.

אנשי Commit. מימין: אריק פיינגולד, המנכ"ל, עידן פיינגולד, ליאור ביאליק ואנטולי קושניר. צילום: דודי פינגולד

Commit היא אחת מחברות שירותי הטכנולוגיה המובילות והוותיקות בישראל. היא מעניקה פתרונות מ-א' ועד ת' לחברות היי-טק, סטארט-אפים, גופים מוסדיים, גופי ביטחון, גופים פיננסיים ועוד. החברה סיימה את 2022 עם צמיחה של כ-35% בהכנסות, שנמשכה גם לאורך 2023, ועם גידול משמעותי בכוח האדם, שמונה כבר כ-700 עובדים.

"עדות לעבודה המאומצת ולמסירות של הצוות שלנו"

"אנו חשים כבוד גדול לקבל הכרה מ-AWS כשותף השנה לשנת 2023 בישראל", אמר עידן פינגולד, מנכ"ל Commit. "פרס זה הוא עדות לעבודה המאומצת ולמסירות של הצוות שלנו לעזור ללקוחות להשתמש בענן לצורך טיוב העבודה וחיסכון במשאבים. השותפות שלנו עם AWS היא מעמיקה וקרובה, ופעמים רבות אף פורצת דרך עבור לקוחותינו. אנו גאים לעבוד לצד צוות המומחים של AWS, ומצפים להמשך עבודה פורה ומוצלח".

חטיבת הענן של החברה, שאותה מוביל ליאור ביאליק, כוללת מעל 200 מומחים בתחומי הענן השונים בישראל, ארצות הברית ואירופה.

נוסף למומחי ענן מעסיקה Commit מומחי מוצר, תוכנה, Devops, סייבר ושירותי מעטפת מנוהלים – NOC ,SOC ועוד, שמסייעים לחברה להעניק שירותים, פתרונות ומוצרים בכל התחומים הטכנולוגיים הנדרשים כ-One Stop Shop.

אירועים קרובים