תוכן שיווקי

סייברינט נלחמת וזוכה

סייברינט זכתה כחברת השנה בתחום ה-ERMM על ידי פרוסט אנד סאליבן ● האיומים ההולכים וגדלים במלחמה הביאו אותה להחליט לספק שירות חינמי, כדי למנוע מגורמים עוינים להזיק לחברות ישראליות

16/11/2023 17:59
סייברינט

כתב: לירן כהן, דירקטור EMEA בסייברינט.

ארגונים רבים מסתמכים על מספר רב של פתרונות נקודתיים כדי להגן על משטח התקיפה (Attack surface) החיצוני שלהם – דבר שמעמיד אתגרים לא פשוטים כמו עלות בעלות כוללת (TCO), עייפות משימוש בכלים מרובים, מורכבות של פתרונות IT ועומס מידע. הפתרון ההוליסיטי של סייברינט, שחושף הקשרים של האיומים וכולל ניטור סיכונים רציף, מתגבר על אתגרים אלה ומספק גישה יעילה ונראות אחידה, תוך מקסום יעילות.

הגישה המודרנית של סייברינט מבדלת אותה משאר החברות המספקות מודיעין סייבר (TI). בעוד שספקי אבטחת סייבר רבים מציעים נתוני מודיעין על איומים, מעטים מסוגלים לתת תצוגה מלאה, שכן המקורות שלהם מורכבים בעיקר ממזהי פעילות חשודה (IoCs) ונקודות מידע של מודיעין קוד פתוח (OSINT). סייברינט, לעומת זאת, מרחיבה באופן תדיר את מקורות מודיעין האיומים שהיא אוספת, כולל פורומים מהדארקנט ופלטפורמות מדיה חברתית, כדי להשיג תובנות מעמיקות יותר לגבי איומים.

חשוב לציין גם את תפיסת האבטחה הכוללת של סייברינט, שהובילה לשיפור מודול משטח התקיפה. שיפור זה כולל יכולות ניהול סיכונים של צד שלישי, שבאות לידי ביטוי במודול מודיעין ייעודי של שרשרת האספקה. מודול זה מספק ללקוחות ניטור והערכה מתמשכים של פרופיל הסיכון של הספקים והשותפים, ומאפשר לארגונים לנקוט בפעולה מיידית במקרה של פרצת מידע.

פרוסט אנד סאליבן הכירה בסייברינט כחברת השנה בתעשיית הפחתת הסיכונים החיצוניים הגלובלית. לדברי יוחאי כורם, מנכ"ל סייברינט, "ההכרה הזו היא עדות לעבודה הקשה ולמסירות של הצוות שלנו, כמו גם למחויבותנו האין סופית לספק פתרונות אבטחת סייבר מתקדמים. אנחנו מאמינים שאבטחת סייבר מהימנה, יעילה ומשפיעה מחייבת הבנה הוליסטית של נוף האיומים המתפתח וגישה פרו-אקטיבית להפחתת סיכונים. בסייברינט, אנחנו מחויבים לספק ללקוחותינו את הכלים והתובנות שהם צריכים כדי להיות צעד אחד לפני יריבי הסייבר שלהם".

גם אנחנו התגייסנו לעזור

מאז תחילת המלחמה ניתן לראות עלייה משמעותית בתקיפות הסייבר נגד חברות ישראליות. לאור זאת, החלטנו, בסייברינט, לספק שירות חינמי וחד פעמי, שיעזור למנוע מגורמים עוינים להזיק לחברות ישראליות.

השירות כולל מגוון סריקות, שמטרתן לזהות סכנות לפני שהן הופכות לאיום ממשי:

  • סריקת משטח התקיפה החיצוני (External attack surface), ללא צורך בהתקנת סוכנים או הרשאות.
  • סריקת סיסמאות של עובדים או לקוחות שדלפו לדארקנט.
  • זיהוי קמפיינים אקטיביים זדוניים (פישינג) נגד המותג

לקבלת הסיוע לחצו כאן.

למי שלא מכיר, סייברינט מתמחה בניטור, חקירה ותגובה לאיומי סייבר והונאה מקוונת. סייברינט בולטת בשוק אספקת שירותי מודיעין סייבר, והיא מציעה הגנה על הנכסים הדיגיטליים של ארגונים מובילים בעולם. לקוחות החברה משתמשים בפלטפורמה הטכנולוגית שהיא פיתחה כדי לקבל מודיעין מדויק, על מנת לזהות ולמגר איומים שמתוכננים על ידי האקרים.

סייברינט מגינה על עשרות ארגונים בישראל – בנקים גדולים, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות תוכנה מובילות ועוד.
הפלטפורמה הטכנולוגית שלה, Argos, מוטמעת בארגונים רבים ברחבי העולם, כולל חברות פורצ'ן 500, וזוכה להערכה רבה על ידי חברות אנליסטים, כפי שניתן לראות בפרס שנתנה לה פרוסט אנד סאליבן.

החברה נוסדה ב-2010 ומונה כ-160 עובדים. המטה ומרכז הפיתוח שלה ממוקמים בישראל ויש לה משרדים בבוסטון, טקסס, סינגפור, הפיליפינים, בריטניה ועוד.

למידע נוסף על סייברינט אתם מוזמנים לבקר באתר החברה.

אירועים קרובים