תוכן שיווקי

כך תנהלו מערך התנדבות יעיל ומצליח

31/10/2023 15:07
מצעד המתנדבים.

מיומה הראשון של המלחמה, אנחנו עדים ושותפים להתגייסות רחבת ממדים של עמותות, עסקים – ובעיקר של אזרחים פרטיים.

לצד זאת, עמותות רבות צמחו ועמותות חדשות קמו במטרה לייעל את מערך ההתנדבות, שרק הלך וגדל. כבר בימים הראשונים של המלחמה ניתן היה לראות את הניסיון הנואש של העמותות להשתלט על הפניות הרבות – הן להתנדבות והן לקבלת עזרה. במקביל, היו סתירות רבות בבקשות ולא פעם, מתנדבים רבים הגיעו לאותה הקריאה, כשאחרת נותרה ללא מענה. בזמן שחיילים בשטח דיווחו על חוסר בציוד ובמזון, בחדשות דיווחו שאין חוסרים, ומפונים חיפשו מגורים זמניים בזמן שבעלי דירות ריקות לא מצאו למי לתת קורות גג. ואלה לא הדוגמאות היחידות.

אחד הפתרונות היעילים לניהול עמותות ומתנדבים הוא מערכת לניהול פעילות ארגונית דוגמת זו של סיילספורס (Salesforce).

סיילספורס

סיילספורס

מגוון הפתרונות של סיילספורס

סיילספורס מציעה מגוון פתרונות כדי לעזור לארגונים ללא מטרות רווח לייעל את הפעילות שלהם, להתחבר לתורמים ולהגשים את מטרותיהם בצורה יעילה יותר. הפתרונות ניתנים להתאמה בהתאם לדרישות העמותה, ולצרכים ולתהליכים הייחודיים של ארגונים ללא מטרות רווח בכל הגדלים. ככל שעמותות גדלות ומתפתחות, סיילספורס יכולה לצמוח איתן.

כחלק מהאסטרטגיה של סיילספורס, שמאמינה שתפקידה להפוך את העולם למקום טוב יותר, היא מציעה לעמותות את המערכת בהנחות משמעויות – עד 10 משתמשים מקבלים רישוי חינם, ומעבר לכך יש הנחות גדולות ברישוי.

למלם תים ניסיון רב ביישום סיילספורס, עם דגש על עולם העמותות, שדורש התמחות ייחודית. מלם תים מציעה חבילת פתרונות ייעודיים לעולם העמותות, שמאפשרת הטמעה מהירה בתוך מספר ימים מצומצם, במטרה להביא ערך מיידי לעמותה ולמתנדבים.

מלם תים

מלם תים

ניהול תורמים ומתנדבים

אחד ההיבטים הקריטיים להצלחת העמותה הוא שמירה על קשרים חזקים עם תורמים ומתנדבים. כלי ה-CRM של סיילספורס מאפשרים לעמותות לעקוב ולנהל מידע על תורמים, לתעד אינטראקציות ולהתאים אישית את התקשורת המתמשכת מולם. כלי זה מסייע רבות לבנות ולטפח קשרים מתמשכים – מה שמוביל, בסופו של דבר, להגברת התמיכה והמעורבות.

גיוס כספים וניהול מענקים

סיילספורס מספקת כלי גיוס תרומות מתקדם, שמאפשר לעמותות ליצור ולנהל קמפיינים, לעקוב אחרי תרומות ולנתח נתוני גיוס כספים. כלי זה אף מפשט את ניהול המענקים על ידי סיוע לארגונים ביכולת לעקוב אחרי מועדי הגשת בקשה, לדווח על תוצאות ולפקח על תאימות – מה שמקל על הבטחת המימון והבטחת שקיפות.

ארגונים משלבים טכניקות ואסטרטגיות גיוס כספים שונות, החל מאירוח אירועים ועד לטיפוח קשרי תורמים מזדמנים וארוכי טווח. כדאי להבין כיצד הם מניעים את המשימה קדימה, ללא קשר לגודל ולהיקף תוכנית המימון. מנהלי תוכנית יכולים לראות בקשות מימון, שלבי מענקים, כספים שחולקו ויתרות שנותרו, תוך שימוש באותם נתונים, ולהמשיך את המענקים לאורך מחזור חיי המימון.

בקרה ומעקב אחרי תוכנית והשפעה

מדידת ההשפעה של תוכניות ללא מטרות רווח חיונית לצורך אחריות ושקיפות. הפתרון של סיילספורס מאפשר לארגונים לעקוב ולדווח על תוצאות התוכנית, לאסוף ולנתח נתונים, ולהפגין את יעילותם לבעלי עניין, לרבות תורמים, חברי דירקטוריון והציבור הרחב. עמותות יכולות לקבל תובנות חשובות לגבי הפעילות וההשפעה שלהן באמצעות יכולות הדיווח והניתוח של סיילספורס, לרבות לוחות מחוונים ודו"חות שניתנים להתאמה אישית. אלה מאפשרים לארגונים לקבל החלטות מונחות נתונים, להתאים אסטרטגיות ולהפגין אחריות לבעלי עניין.

שיתוף פעולה ויצירת קהילות

סיילספורס מציעה כלי שיתוף פעולה, כגון Chatter ו-Quip, שמאפשרים לצוותים ולמתנדבים לעבוד יחד ביעילות, לשתף מידע ולשתף פעולה בפרויקטים. כלי זה מסייע לייעל את התפעול הפנימי ומאפשר עבודת צוות טובה הרבה יותר.

בנוסף, ענן הקהילה של סיילספורס מאפשר לעמותות ליצור קהילות מקוונות עבור התומכים, התורמים והמתנדבים שלהן. קהילות אלה יכולות לשמש פלטפורמות לשיתוף פעולה, שיתוף ידע ומעורבות.

השילוב סיילספורס-מלם תים מאפשר לעמותות להתמקד במה שחשוב באמת

סיילספורס היא לא רק פלטפורמת CRM, אלא מערכת דומיננטית וקריטית עבור ארגונים ללא מטרות רווח שמבקשים להשפיע לטובה על הקהילות שלהם ובעולם כולו. בעזרת מערכת הכלים והתכונות המגוונת שלה, סיילספורס מאפשרת לעמותות לנהל את מערכות היחסים שלהן, לייעל את התפעול ואף לבצע מדידה שוטפת של רמת ההשפעה שלהן. בסופו של דבר, זה תורם לפעילויות אלטרואיסטיות מבורכות ללא מטרות רווח באופן יעיל וחכם ביותר.

על ידי ניצול הכוח של סיילספורס בשילוב היד של מלם תים בהטמעת פרויקטים, עמותות יכולות להתפנות ולהתמקד במה שחשוב באמת – התרומה.

אירועים קרובים