תוכן שיווקי
לקראת ועידת הפסגה של ישראל, 15 באוקטובר, אולמי לאגו, ראשל"צ

טריפל סי תציג את שלל פתרונותיה המתקדמים בוועידת הפסגה של ישראל

04/10/2023 10:36

אתם מוזמנים להצטרף אלינו בוועידת ישראל המובילה לקידום ה-IT והעסקים בישראל, שבה נציג את החידושים המרתקים מבית היוצר של טריפל סי.

טריפל סי ידועה במתן מענה מקצועי, אנושי ואישי מקצה לקצה ללקוחותיה. טריפל סי מציעה פתרונות מחשוב ענן (Cloud), המאפשרים קבלת משאבי מחשוב, תוך גמישות מרבית, המסופקים מהדאטה סנטר הגדול המשוכלל והמתקדם בישראל, בסטנדרט TIER IV, בעל רמת היתירות הגבוהה בעולם, עם זמינות של 99.995%

תהליכי העבודה בטריפל סי מתבצעים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים, כגון תקן לניהול איכות ISO9001, המבטיח כללי עבודה נכונים ואיכותיים, ותקן ISO27001 לניהול אבטחת מידע, אבטחת סייבר והגנת הפרטיות.

בשנה האחרונה יצאנו ב"מסע חידושים", שבו אנו מתמידים כל העת במטרה לשדרג, לשפר ולהתפתח בכל תחום שבו אנו עוסקים. במסגרת תהליכי הפיתוח החדשים שלנו, אנו מבצעים שיפורים טכנולוגיים מרתקים, מפתחים פתרונות ייחודיים ומשפרים את התהליכים הקיימים על מנת לספק ללקוחותינו חוויה מותאמת אישית ונוחה לכל לקוח.

כחלק מהשינויים השקנו חידושים בספינת הדגל בענן של טריפל סי – v4.0 M Class vCloud. סביבה חדשה זו כוללת שרתים חדשים בטכנולוגיה מתקדמת, עם כלי תוכנה מתקדמים ומורחבים, המאפשרים זמני תגובה טובים וניהול מתקדם של הסביבה.

הכלים הנוספים שמגיעים בתוך ממשק ה-vCloud החדש כוללים:

  1. NSX-T – אינטגרציה מלאה לסביבת תקשורת וירטואלית, תמיכה בשירותי Edge Firewall ובשירותי Advanced load balancer בניהול ושליטה של הלקוח.
  2. vRealize Operations Advanced – כלי ניטור וניהול מלאים לכלל ה- VM'ים בסביבה.
  3. App Launcher- Marketplace עשיר במכונות וירטואליות/קונטיינרים עם אפליקציות מובנות ישירות מממשק הלקוח.
  4. Cloud Director Container services extension (CSE 4.0) – תמיכה בהקמה וניהול של Kubernetes Cluster ישירות ממשק ניהול הלקוח.

תחום נוסף שבו הכנסנו שירותים חדשים הינו תחום אבטחת המידע והסייבר. לא למותר לציין ואנו בטוחים שרובכם חשופים לאירועי אבטחת המידע שהולכים ומתגברים, בייחוד בתקופה האחרונה.

אנחנו בטריפל סי נותנים לנושא חשיבות גדולה בפעילותנו, יחד עם הניסיון הרב שצברנו בטיפול באירועים מסוג זה ומתן מענה מקיף ללקוחותינו הן בשגרה והן בשעת משבר, ולכן שמים דגש מיוחד על שירותים שנותנים מענה להגנה עבור קהל לקוחותינו.

שירות מרכזי שהשקנו לאחרונה, במחיר מהפכני שלא נראה כמותו בשוק, הוא מערכת SIEM לניהול אירועי סייבר. זוהי מערכת שיודעת לקבץ ולאחד מידע מהמערכות הקיימות בארגון. המערכת מנתחת את המידע לפי תנאים המוגדרים מראש כדי לזהות התנהגות חשודה, העלולה להעיד על מתקפות פוטנציאליות או על חריגה מכל סוג.

טריפל סי מספקת מעטפת מלאה של שירותים משלימים ויש לה אלפי לקוחות מרוצים מהשירותיות והיחס האישי של כל עובדי החברה לקהל לקוחותינו, לכן זהו השילוב המנצח של פתרונות טכנולוגיים ברמה הגבוהה ביותר שמונגשים לכם ברמה האנושית ביותר.

אנו מזמינים אתכם לבקר בדוכן שלנו בוועידת הפסגה של ישראל ולהתרשם מכלל השירותים והפתרונות שלנו בתחום הענן. בנוסף, מובן שנשמח לספק לכם מידע נוסף ולענות על כל שאלה בטלפון מספר 6440*.

אנו מצפים לראותכם בוועידת הפסגה של ישראל!

אירועים קרובים