תוכן שיווקי

הצופים משיקה פורטל הורים, שפותח ע"י Alterno.io מבית מלם תים

14/09/2023 16:53
פרויקט עבור תנועת הצופים

במסגרת שיפור השירות של הצופים פותחה, בשיתוף Alterno.io מבית מלם תים, מערכת חדשנית עבור הורים וחניכים בתנועה. תהליך פיתוח המערכת החדשה כלל כמה שלבים, כולל אפיון חוויית משתמש (UX) חדשה ופיתוח תהליכים חדשים, שיקלו על הורי חניכי הצופים לבצע פעולות במערכת.

המערכת החדשה משפרת משמעותית את חוויית המשתמש, וכוללת שיפורים ושדרוגים רבים, כגון הזדהות מבוססת SMS, התאמה מלאה לכל סוגי המכשירים, וכן מהירות והתמודדות יעילה עם עומסים ופיקים בתקופת הרישום.

Alterno.io מבית מלם תים התמודדה עם כלל האתגרים, שקיבלו מענה מדויק בפורטל ההורים החדש, שהוקם וכבר עלה לאוויר בחודש ינואר האחרון עבור קבוצת הפיילוט, שמנתה כ-20 אלף בתי אב. הפורטל מושק לכלל המשתמשים בימים אלה, עם פתיחת שנת הפעילות החדשה.

"המערכת תאפשר המשך צמיחה של תנועת הצופים"

יעל גורביץ', מנהלת מערכות המידע של הצופים, אמרה כי "הדגש של Alterno.io על חוויית המשתמש ובחירת הרכיבים הנכונים לפלטפורמה הביאו למוצר יוצא מן הכלל, שעונה על הצרכים של התנועה. המערכת מאפשרת לנו לצמצם משמעותית את התמיכה בתקלות משתמשים ולמצב את התנועה בקדמת הטכנולוגיה. היא בנויה כך שהיא תאפשר המשך צמיחה של התנועה, ושיפור הקשר שלה עם החניכים וההורים".

לדברי עמית גיל, מנהל הפרויקט מטעם הצופים, "פרויקט שדרוג פורטל ההורים דובר בתנועה בשנים האחרונות, לאור הקשיים הרבים שנבעו משימוש בפורטל ההורים הקיים. הפורטל החדש מספק בראש ובראשונה מענה ל-60 אלף בתי האב ברישום לפעילות של הצופים באמצעות המובייל. כמו כן, הוא מציע חוויית שימוש אופטימלית, נגישה ומותאמת לעשרות תרחישי קצה של 100 אלף חניכי התנועה, בפריסה של 240 שבטים".

"בנוסף", ציין, "תקלות רבות, שנבעו מממשקים ישנים ואיטיים, נפתרו בעזרת טכנולוגיה חדשה ומתקדמת. הפורטל החדש משקף להורה את המציאות בצורה המיטבית והאמינה ביותר. התחברות באמצעות קוד חד פעמי, תשלום מפוצל בין הורים גרושים וחתימה על אישורי הורים דיגיטליים הם רק חלק מהבשורות שהוא מביא אתו".

"הפורטל החדש היה בפיילוט החל מחודש ינואר, שבמסגרתו השתמשו במערכת כ-20 אלף משתמשים, שהביעו שביעות רצון גבוהה מאוד ממנה ומיכולותיה החדשות", הוסיף גיל.

תנועת הצופים רואה בפורטל החדש בשורה חשובה להורים, לחניכים ולעובדי התנועה. הרישום לפעילות התנועה הפך לפשוט ונוח, ומעורבות השבט והתנועה ברישום זה מצטמצמת בצורה משמעותית – מה שמפנה את העובדים והמתנדבים בשבטים לעסוק במלאכת החינוך החשובה שהם אמונים עליה.

איוון טגילצב, מנכ"ל Alterno.io מבית מלם תים, אמר כי "בפן הטכנולוגי, הדגש בפרויקט היה להעמיד פתרון מאובטח, סקלבילי ונוח, תוך התחשבות בעלויות האחזקה השוטפת. לצורך כך נבחרה הפלטפורמה של גוגל קלאוד (Google Cloud Platform), בדגש על תשתיות נטולות שרתים (Serverless), שמאפשרות עמידה בכל עומס אפשרי, בלי צורך לתחזק שרתים ולהתעסק בהתקנות. מדובר במערכת גמישה, מבוססת React, שמאפשרת לתנועת הצופים לנהל קשר אישי עם כל הורה, ולשפר את תדמיתה".

אירועים קרובים