תוכן שיווקי
לקראת כנס בוגרי ממר"ם, מחר (ב'), אקספו תל אביב

קבוצת אמן מגייסת מאות עובדים חדשים

איטרניטי - המהווה את זרוע הדאטה וה-AI של הקבוצה - מגייסת כ-100 מומחים, מרביתם לתפקידים מסווגים בשוק הביטחוני

03/09/2023 11:13
מימין לשמאל: בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, ואסף בר, מנכ"ל איטרניטי.

קבוצת אמן (Aman), היא אחת מחמש חברות ה-IT המובילות בישראל, ומעסיקה מעל ל-4,000 עובדים, בהם כ-700 מומחים באיטרניטי. כעת היא מגייסת כ-100 מומחים, מרביתם לתפקידים מסווגים בשוק הביטחוני.

איטרניטי תשתתף, יחד עם קבוצת אמן, בכנס ממר"ם של אנשים ומחשבים.

מחר (ב') בכנס The annual conference and meeting of MARAM graduates, תהיה למשתתפים הזדמנות בלעדית לפגוש את אנשי קבוצת אמן ואיטרניטי בדוכן שלהם.

"אנו נרגשים לפגוש חלק מהמוחות בכנס ממר"ם הקרוב", אמר אסף בר, מנכ"ל איטרניטי.

הכנס יכלול הרצאות, תחרות סטארט-אפים וטקס AWARDS MAMRAM נושא פרסים.

"אנו מביאים למומחי דאטה בשורה כפולה, גם הזדמנות נדירה להצטרף למרכז פיתוח הדאטה המקצועי והנוצץ ביותר בתעשייה, וגם אפשרות להיות חלק אינטגרלי מפעילות של גופים ביטחוניים מבצעיים בארץ ובעולם – שילוב של קריירה משפחה ושליחות. ולכן אני מזמין אנשים להגיע לעבוד איתנו ולהשפיע בתחום כל כך חשוב", כך לדברי בר.

במסגרת הכנס יתקיימו עשרות הרצאות מקצועיות של בכירים בתעשייה ושל בוגרי ממר"ם, וכאמור לראשונה ייערך טקס ה-AWARDS MAMRAM, במסגרתו יעלו לבמה בוגרי ממר"ם המובילים בתעשייה וכמובן תתקיים גם תחרות סטארט-אפים של בוגרי ממר"ם ובוגרי תוכניות העמותה בשלבים השונים.

בקבוצת אמן מתייחסים לעובדים כאל הנכס החשוב בחברה, חזון החברה שואף לספק לעובדים סביבה מקצועית שתאפשר התפתחות, הן מקצועית והן אישית. סביבת העבודה מכילה ומגוונת שמוקירה את הכישורים והידע האישי של כל חבר צוות.

גיוס בזכות פרויקטים רבים של החברה

לקבוצת אמן 11 חברות בנות המעניקות פתרונות טכנולוגיים, ובכך היא עונה על צרכי השוק בתחומים טכנולוגיים מגוונים – ניהול נתונים, פיתוח תוכנה יישום ובניית תשתיות, דיגיטל, מיקור חוץ, ייעול שרשרת אספקה, מערכות ניהול מידע, הגנת סייבר, אבטחת מידע ועוד.

חברת איטרניטי, שהוקמה בשנת 2008 בידי אסף בר ונרכשה בשנת 2015 בידי קבוצת אמן, תגייס כאמור כ-100 מומחי דאטה, לעבודה עבור גופים מגוונים, בהם גם גופים ביטחוניים, בשוק המקומי והבינלאומי, שיצטרפו אל כ-700 עובדי החברה הקיימים.

איטרניטי מספקת פתרונות נתונים בתחומים מגוונים, היא מטפלת בכל שלבי הפרויקט של הלקוח מגיבוש הצרכים העסקיים, עיצוב, ארכיטקטורה, פיתוח, UI ו-UX ועד ליישום והדרכה מלאה.

הגיוס הנרחב של איטרניטי נעשה בעקבות פרויקטים רבים אותם החברה מקימה, מנהלת ומתפעלת, במיוחד עבור המגזר הביטחוני, כך שלסקטור זה רמת הסיווג של העובדים חייבת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. החברה אף קולטת מומחים אותם תגייס עבור תעשיות נוספות ובהן הקמעונאית, פיננסית וטכנולוגית. באירוע עצמו, תעמיד החברה מתחם להגשת קורות חיים

בין המשרות המבוקשות בקבוצת אמן ובאיטרניטי: Data Engineer, מנתחי מערכות דאטה – Data System Analyst, ו-מפתחי BI.

החברה מתמחה בפתרונות עסקיים בעולם מדע הנתונים, החל משלב בניית האסטרטגיה מבוססת הנתונים, האפיון, הפיתוח, ההדרכה ועד שלב ההטמעה, ותחומי הליבה של החברה מתמקדים בביג דאטה, BI, אנליטיקה, Machine Learning, Deep Learning, AI ועוד.

חלוצי המחשוב בישראל, לפני 8200 והרבה לפני הסייבר וה-AI. ממר"ם תמיד חלוץ ההיי-טק הצה"לי.

חלוצי המחשוב בישראל, לפני 8200 והרבה לפני הסייבר וה-AI. ממר"ם תמיד חלוץ ההיי-טק הצה"לי. צילום: עידן מרזוק

ממר"ם – מותג ההיי-טק הראשון בישראל 

הכנס יתקיים במעמד בכירים ומפקדי היחידות; מפקדת יחידת לוטם, מפקדת יחידת ממר"ם, אל"מ במיל' טלית גזית, לשעבר מפקדת ממר"ם, ויוסי מלמד, יו"ר עמותת ממר"ם.

ממר"ם היא מותג ההיי-טק הראשון בישראל, מאז הקמת היחידה ב-1959, עם רכישת המחשב הראשון של צה"ל. מאז ועד היום ממר"ם מהווה שער כניסה להיי-טק הצבאי, דרך שלל יחידות התוכנה והתשתיות של אגף התקשוב ויחידת לוטם.

לפרטים והרשמה על הכנס – לחצו כאן

אירועים קרובים