תוכן שיווקי
בעקבות כנס אינפוסק 2023

נראות מלאה וזיהוי סיכונים בסביבה הטכנולוגית שלך

09/08/2023 15:39
יגאל דהן, מהנדס אבטחת מידע במולטי פוינט גרופ.

צוותי IT נמצאים תחת לחץ עצום להטמיע אמצעי אבטחה חזקים יותר על מנת להבטיח מענה לפשעי סייבר.

על פי מכון AV-Test, כ-450,000 תוכנות זדוניות חדשות מתגלות מדי יום, והן אחראיות להפסדים שעברו את רף ה-10 מיליארד דולר בשנת 2022. יכולות AI הגבירו את ההתקפות על שרשראות אספקה, ואתגרי האבטחה בענן ממשיכים להעיב על מאמצי ההגנה של צוותים בכל התעשיות והמגזרים.

מה עומד מאחורי הזינוק המהיר בפשיעת סייבר? 

הגורמים המרכזיים הם המהפך הדיגיטלי שמתרחש בכל הארגונים, מדיניות BYOD וסביבת עבודה היברידית, אשר הובילו לגידול מהיר במורכבות ובהיקף של מערכות ה-IT. כיום, מנהלי IT כמעט ואינם מסוגלים לעקוב ולהגן על פעילות של Shadow IT ויצירת Ghost Assets. לעיתים קרובות נעשה באלה שימוש בתוכנות ודרייברים שאינם מעודכנים, והדבר מייצר פגיעויות אבטחה שמסכנות את הארגון שלך.

הגנה חזקה מתחילה ביצירת מלאי IT שלם ומדויק עם Lansweeper

הצעד הראשון לשמירה על העסק שלך הוא יצירת מצאי מלא ומדויק של נכסי IT, המספק נראות מלאה בכל רחבי ה-IT. זה המקום שבו Lansweeper מצטיין. מנוע הסריקה העמוקה של Lansweeper סורק, מזהה ומתעד באופן אוטומטי כל נכס IT ברשת – תוך דקות – אפילו מכשירים סוררים שמתחברים רק לזמן קצר. ניתן להגדיר את הפתרון לסריקה לפי טווח IP, להגדיר שרתים קריטיים לסריקה, או להשתמש בסריקה אקטיבית ולשלב את Active Directory כדי לנהל משתמשים מתוך המערכת עצמה. טכנולוגיה ייחודית לזיהוי משתמשים ללא צורך בהרשאה (CDR) מחסלת את הצורך ביצירת הסמכות, באמצעות יכולות לימוד מכונה וביג דאטה. הפתרון מייצר "טביעת אצבע" של מרכיבים ברשת, והוא מעשיר את המידע על נכסים עם נתונים על יצרנים, מודלים, משתמשים ומערכות הפעלה.

ל-Lansweeper  יש אינטגרציה עם מגוון טכנולוגיות, והוא מספק נתונים מדויקים ומלאים ישירות אל תוך פתרונות אבטחה מובילים, כגון Splunk, Palo Alto Cortex XSOAR, MSFT sentinel, יבמ, QRadar, ArcusTeam ואחרים.

Lansweeper מחמש צוותי IT עם הנתונים שהם צריכים כדי:

● לזהות  נקודות תורפה ולהפעיל תיקונים ועדכונים. זאת כדי להבטיח אבטחה והגנה על נתונים, ולשמור על התשתית שלך בביצועים מיטביים.

● לנטר אחר EOL (End of life), רישיונות תוכנה ותחזוקת חומרה.

● לקבוע במהירות אילו מכשירים ומשתמשים מושפעים מזמן השבתה או מתקפה.

● לבודד ולכבות תוך דקות מכשירים שנפגעו, כדי למזער נזקים.

● להפיק  דו"חות, תובנות, דיאגרמות ועוד.נסה את Lansweeper היום בחינם, וקבל תוצאות סריקה תוך דקות.

מעוניינים להיות שותפים? הפעל את העסק שלך עם נתוני גילוי Lansweeper וקח את השירותים והמוצרים שלך לשלב הבא.

למידע נוסף.

אירועים קרובים