תוכן שיווקי
בעקבות כנס InfoSec

ניטור יעיל של הרשת המקומית עם PRTG

24/07/2023 16:16
דנאל קנפו, מהנדס סייבר ואבטחת נתונים בקבוצת מולטיפוינט, שמייצגת את Paessler AG בישראל.

בעולם הדיגיטלי המהיר של היום, עסקים מתמודדים עם האתגר המתמשך של שמירה על תשתית IT אמינה. Paessler AG, ספקית מובילה של תוכנת הניטור Paessler PRTG, מסייעת לארגונים במגזרים שונים, כמו בריאות, חינוך, פיננסים, ייצור וממשל, לנטר ולבצע אופטימיזציה של הרשתות שלהם, תוך כדי הבטחת פעילות חלקה.

Paessler PRTG כוללת שלושה פתרונות ניטור נפרדים: PRTG Network Monitor ,PRTG Enterprise Monitor ו-PRTG Hosted Monitor. פתרונות אלה מאפשרים למנהלי המערכת לפקח על התקינות והביצועים של התקני הרשת, התעבורה, היישומים והשירותים שלהם. הם מתאימים לעסקים מכל הגדלים ויכולים לנטר סביבות מקומיות, ענן או היברידיות בזמן אמת, תוך הבטחת זמינות וביצועים של רכיבי רשת קריטיים.

PRTG מציעה מגוון רחב של חיישנים, שאוספים נתונים יקרי ערך על היבטי ביצועי רשת שונים: ניצול רוחב פס, איטיות, Packet loss, שימוש במעבד, זיכרון ועוד. באמצעות לוחות בקרה ידידותיים למשתמש ודו"חות הניתנים להתאמה אישית, ארגונים מקבלים תובנות מעשיות לפתרון בעיות באופן יזום, לייעול משאבים ולשיפור יעילות הרשת.

אחד המאפיינים הבולטים של Paessler PRTG הוא מערכת ההתראה, שניתנת להתאמה אישית. בכל פעם שיש בעיות בתשתית ה-IT, המערכת מודיעה מיידית לאדם האחראי או לצוות, באמצעות הודעות מותאמות אישית. זה מבטיח זמני תגובה מהירים וממזער את ההשפעה של כשלים.

באחרונה הציגה Paessler AG תוסף מוצר לפתרונות הניטור שלה בשם Paessler PRTG OPC UA Server. הוא פונה למגזר התעשייתי, במיוחד לצוותים בטכנולוגיה תפעולית (OT), שיכולים לקבל מידע רב ערך הן מ-IT והן מניטור OT שמוצג במערכות הפיקוח והבקרה שלהם (כגון SCADA ,MES ו-DCS). הרחבה זו מדגישה את המחויבות של Paessler AG לשרת את המגזר התעשייתי ולהקל על התכנסות IT/OT לתהליכים תעשייתיים יעילים יותר.

עסקים ברחבי העולם מסתמכים על PRTG כדי לשמור על היציבות והביצועים של תשתית ה-IT שלהם – מה שמאפשר פעילות חלקה. באמצעות פתרונות הניטור שלה,Paessler מעצימה ארגונים ברחבי העולם לנהל באופן יזום את הרשתות שלהם, לייעל את המשאבים ולמנוע שיבושים פוטנציאליים לפני שהם מתרחשים.

אירועים קרובים