תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Future of AI 2023

כוח הבינה המלאכותית היוצרת עם Uniskai של פרופיסי לאבס

17/07/2023 13:04
עובדי פרופיסי לאבס יחד עם ורה שולמן, המנכ"לית (במרכז), בכנס Future of AI 2023.

כנס עתיד ה-AI התקיים ב-5 ביולי 2023 באקספו תל אביב והותיר את המשתתפים אחוזי התרגשות ועמוסים בידע חדש על הכוח הטרנספורמטיבי של הבינה המלאכותית הג'נרטיבית (Generative AI או GenAI).

האירוע הפגיש בין מובילי תעשייה, מומחים וחובבי טכנולוגיה במטרה לחקור את עתיד הבינה המלאכותית וכיצד היא יכולה להשפיע על העסקים ועל הפרודוקטיביות.

במפגש התעמקו בתחום הבינה המלאכותית היוצרת והפוטנציאל העצום שלה בתעשיות שונות. עם זאת, המשתתפים זיהו גם את האתגרים והנושאים שיש לטפל בהם, כדי לרתום באופן מלא את יתרונותיה של הטכנולוגיה החדשנית.

האירוע הדגיש את החשיבות של שיתוף פעולה ושיתוף ידע בהנעת חדשנות קדימה.

במהלך הכנס הציגה פרופיסי לאבס (Profisea Labs) את פלטפורמת Uniskai שלה, המייצגת את אמונת החברה בכוח הטרנספורמטיבי של ה-GenAI.

עם Uniskai – פלטפורמה מקיפה ומונעת בינה מלאכותית, המפשטת את פעולות ה-DevOps וה-FinOps – החברה שואפת לחולל מהפכה באופן שבו מהנדסי IT ומנהלי טכנולוגיות ראשיים (CTOs) ניגשים לזרימי העבודה שלהם, תוך השגת חדשנות מתמשכת, צמיחה ויעילות בתשתיות הענן.

פלטפורמת Uniskai FinOps מספקת תכונות נרחבות, המכסות כל היבט של ניהול ענן ואופטימיזציה של עלויות. מניהול פסולת להתאמה-לגודל (Right-sizing), לניהול נקודתי, לתזמון חכם ולניהול מחויבות – Uniskai ממנפת בינה מלאכותית, כדי לתת מענה לצרכים המגוונים של צוותי DevOps ו-FinOps.

הפאנל באירוע Future of AI 2023. מימים לשמאל: תומר צוקר, סמנכ"ל השיווק בחברת D-ID; ורה שולמן, מנכ"לית פרופיסי לאבס; בן ג'ייקובס, מייסד שותף ומנכ"ל גינזי; עדן ביבאס, CBDO באקסליום ישראל; מיכאל מנדלבאום, ארכיטקט פתרונות, בינה מלאכותית ונתונים ביבמ; והמנחה, העיתונאי אליוט גוטקין.

הפאנל באירוע Future of AI 2023. מימים לשמאל: תומר צוקר, סמנכ"ל השיווק בחברת D-ID; ורה שולמן, מנכ"לית פרופיסי לאבס; בן ג'ייקובס, מייסד שותף ומנכ"ל גינזי; עדן ביבאס, CBDO באקסליום ישראל; מיכאל מנדלבאום, ארכיטקט פתרונות, בינה מלאכותית ונתונים ביבמ; והמנחה, העיתונאי אליוט גוטקין. צילום: נדב כהן יונתן

אחד מרגעי השיא העיקריים של האירוע היה דיון בפאנל שכותרתו "יתרונות ה-AI שלכם: כיצד בינה מלאכותית יכולה להגביר את העסק והפרודוקטיביות שלכם". ורה שולמן, מנכ"לית פרופיסי לאבס, עלתה לבמה ודיברה על שלושה נושאים חיוניים לארגונים השוקלים אימוץ של AI ג'נרטיבית.

הנושא הראשון הדגיש את המשמעות של הקמת מערך נכון, כולל תשתיות, מסגרות ושיקולים משפטיים, שמהווים בסיס מוצק חיוני לניצול יעיל של הפוטנציאל הגלום ב-AI הג'נרטיבית.

הנושא השני התמקד בשליטה בלוגיקה עסקית ובמערכי נתונים. על ידי הבנת הדרישות העסקיות הייחודיות שלהם, ובעלות ידע מעמיק של מערכי הנתונים שבידיהם, ארגונים יכולים להתאים בינה מלאכותית יוצרת לצרכים ולמטרות הספציפיות שלהם, ובכך לנצל את מלוא הפוטנציאל שלה.

הנושא השלישי הדגיש את החשיבות של אנשים בעלי ידע וחדשנות בתוך הארגון. מי שרעבים לחדשנות ובעלי מומחיות בתחום הבינה המלאכותית, ממלאים תפקיד מרכזי באימוץ מוצלח של AI ג'נרטיבית. התובנות והכישורים שלהם מסייעים בניווט באתגרים ובפתיחת האפשרויות העצומות שמציעה ה-GenAI.

לסיכום, האירוע שימש כתזכורת לכך שעתיד הבינה המלאכותית מסתמך לא רק על הטכנולוגיה עצמה, אלא גם על המאמצים המשותפים לפרוץ גבולות, להתמודד עם אתגרים ולעצב עתיד שבו בינה מלאכותית יוצרת דוחפת וממנפת את העסקים והפרודוקטיביות שלהם לרמות חדשות.

אירועים קרובים