תוכן שיווקי
לקראת כנס Red Hat OpenShift Commons, ב-21 ביוני באיסט בתל אביב

רד האט מכריזה על פתרון שיקל על עבודת צוותי הפיתוח

Red Hat Service Interconnect מציע קישוריות יישומי תשתית וארכיטקטורה אגנוסטית בענן ● הוא מטפל במורכבות, תוך הגברת המהירות וחוויית המפתחים, ותמיכה בלקוחות בענן ההיברידי ובריבוי העננים

01/06/2023 17:21
סארוור ראזה, סגן נשיא ומנכ"ל שירותי הענן ברד האט.

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על Red Hat Service Interconnect – פתרון המפשט את הקישוריות ואבטחת היישומים על פני פלטפורמות, אשכולות ועננים. הפתרון מבוסס על פרויקט הקוד הפתוח Skupper.io, והוא מאפשר למפתחים ליצור בצורה רציפה יותר חיבורים אמינים בין שירותים, יישומים ועומסי עבודה בסביבות השונות, מבלי להזדקק לתצורות רשת מורכבות או להרשאות אבטחה ברמה גבוהה.

לפי חברת האנליסטים IDC, "עד שנת 2025, כ-75% מהארגונים יעדיפו שותפי טכנולוגיה שיכולים לספק חוויית פריסת יישומים עקבית בענן, בקצה ובסביבות ייעודיות". ארכיטקטורות היישומים מתפתחות במטרה לנצל את הענן הפתוח ההיברידי, מה שמגביר את הצורך בגמישות וקישוריות תואמת בשכבת היישום. עומסי עבודה מבוזרים, כמו יישומי בינה מלאכותית ולימוד מכונה, יכולים להתפרש על פני סביבות באתר המקומי, בקצה ובענן, בעוד שהיישומים העסקיים הנוכחיים צריכים להתחבר במידה הולכת וגוברת לשירותים ולנתונים בסביבות מרובות עננים ותשתיות. המצב הנוכחי מעכב את מהירות החדשנות ויעילות המפתחים, עקב התיאום הדרוש בינם לבין מנהלי הרשת ומנהלי האבטחה, כדי להטמיע שינויי תשתית מורכבים.

ריבוי אשכולות, עננים ופלטפורמות

פתרון Red Hat Service Interconnect מסייע לפתור אתגרי תקשורת חוצי פלטפורמה ובין עננים מרובים. זאת, באמצעות מתן האפשרות למפתחים להוסיף קישוריות אמינה וגמישה בין יישומים שפועלים על כל אשכול של קוברנטיס, מארח Bare-metal או מכונה וירטואלית.

מקור: רד האט.

מקור: רד האט.

חיבורים אלה יכולים להתרחב על פני כל סביבת תשתית – החל ממרכזי נתונים באתר המקומי, ועד לקצה ולענן הציבורי. כתוצאה מכך, צוותי פיתוח יכולים לחבר יישומים במהירות רבה יותר, ללא הצורך בהרשאות ברמה גבוהה או כישורי רשת מתקדמים – מה שמאפשר לפתח יישומים במהירות רבה יותר, תוך שמירה על תאימות עם דרישות האבטחה.

לקוחות שמחפשים לבצע מודרניזציה של יישומים קיימים לארכיטקטורות מוטות ענן (Cloud native), או להעביר יישומים בין פלטפורמות תשתית או ספקי ענן, יכולים להשתמש בפתרון Red Hat Service Interconnect כחלק מאסטרטגיות הענן ההיברידי והמולטי קלאוד שלהם. פתרון מפחית את זמן השבתת היישום על ידי כך שהוא מאפשר להעביר את חיבורי היישום בצורה שקופה בין פלטפורמות המקור והיעד – מה שמאפשר תאימות מרכזית וניהול סיכונים, תוך יצירת יעילות תפעולית עבור צוותי היישום והרשת.

סארוור ראזה, סגן נשיא ומנכ"ל שירותי הענן ברד האט, אמר כי "כאשר לקוחות מרחיבים את ההשקעות שלהם בסביבות הענן ההיברידי, הם זקוקים לפתרונות פשוטים לשימוש, שמאיצים את שביעות הרצון ומהירות העבודה של המפתחים ומפחיתים את שיבוש הפעילות של הלקוח. פתרון Red Hat Service Interconnect מפשט את קישוריות היישומים בכל סביבות התשתית והיישום, ומאפשר למפתחים להתמקד בחדשנות, שמשמעותית לארגון שלהם".

בת אל אסף-וולצק ורון מלכה מרד האט ישראל יציגו וידגימו את הפתרון בכנס Red Hat OpenShift Commons, כחלק מתפיסת מולטי עננים ואופטימיזציה של פריסת אפליקציה על כמה עננים או בענני קצה. הכנס יתקיים ביום ד', ה-21 ביוני, באולם האירועים איסט בתל אביב. לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

למידע נוסף אודות Red Hat Service Interconnect בקרו בעמוד המוצר או ב-Red Hat Container Ecosystem.

אירועים קרובים