תוכן שיווקי
בעקבות כנס מולטימדיה

Fellowes תשקיע בשנים הקרובות משאבים רבים בתחום הארגונומיה

זאת, כחלק מהגידול בהשקעה בתחום בריאות העובד ● מישל ואן ביק, מנכ"ל Fellowes לאזורי EMEA ואסיה, מספר על כך

30/05/2023 17:03
מוצרי הארגונומיה של Fellowes.

בעולם שבו אנחנו מבלים את מיטב שעות היום בעבודה והגבולות בינה לבין הבית מטושטשים מאי פעם, הצורך בחידושים טכנולוגיים שיהפכו את סביבת העבודה לנוחה, נעימה ואפקטיבית גובר – ובצדק.

הכירו את Fellowes, חברה שעם יותר מ-100 שנות ניסיון וחדשנות בלתי מתפשרת כערך עליון מעצבת את האופן שבו אנשים עובדים – בבית, במשרד או במפעלֿ – בכל רחבי אירופה.

לאחר שנים של הצלחה בשוק הגלובלי ועל רקע פריחתו של ההיי-טק הישראלי בשנים האחרונות, Fellowes מרחיבה את פעילותה לארץ, בזכות שיתוף פעולה חדש עם גטר גרופ, שמתמחה בייצוג בלעדי של ספקים בינלאומיים בשוק המקומי.

פגשנו את מישל ואן ביק, מנכ"ל פעילות Fellowes באסיה וב-EMEA, שביקר לא מזמן בישראל, לשיחה קצרה אודות החברה, ההתרחבות שלה בתחום הארגונומיה והמוצרים החדשים שהיא מציעה לשוק הישראלי.

ספר על החברה.
"Fellowes ידועה בתחום המוצרים למשרד – מגרסות, למינציה, מוצרי ארגונומיה ועוד. זוהי חברה אמריקנית, שחרטה על דגלה איכות וחדשנות. במהלך הקורונה נכנסה החברה למכירה של מטהרי אוויר והרחיבה את השקעתה בתחום הארגונומיה, מתוך הבנה שנושא הבריאות בעולם העבודה הוא נדבך משמעותי. כיום, Fellowes נחשבת למובילת השוק העולמי בתחומה, עם מגוון רחב של מוצרים עם עיצוב ופונקציונליות מהטובים בעולם".

מישל ואן ביק, מנכ"ל פעילות Fellowes באסיה וב-EMEA.

מישל ואן ביק, מנכ"ל פעילות Fellowes באסיה וב-EMEA. צילום: יח"צ

מה הייחוד שלכם?
"אנחנו חברה ותיקה, שקיימת מאז 1917, חברה בבעלות משפחתית, שהולכת, מתפתחת וגדלה עם השנים. המטה שלה נמצא בארצות הברית ויש לה מעל 17 חברות בנות ברחבי העולם".

מהם הערכים המובילים את Fellowes בעיניך?
"הערכים שאותם שמנו לרגלינו הם: איכות, יושרה, אכפתיות וחדשנות, כמובן".

במה התחדשה החברה בשנים האחרונות?
"בשנים האחרונות פנינו לתחום הארגונומיה. הבנו שצריכת הנייר (מוצרי ה-Bankers Box, שסיפקנו במשך שנים) נמצאת במגמת ירידה, בעקבות תהליכי דיגיטציה עולמיים, ופנינו לעולם חדש, שמספק לא מעט מוצרים, שיכולים לסייע לסביבת עבודה נעימה ובריאה יותר הן בבית והן במשרד. ההתרחבות לתחום זה ממחישה את מחויבות החברה להיות ספקית פתרונות נוחים לחיים, שמסייעים לאנשים וארגונים לעבוד חכם, בריא ונוח יותר, וכל זאת תחת עבודה לפי תו התקן האירופי.

Fellowes מתכננת להשקיע בשנים הקרובות משאבים רבים בתחום הארגונומיה, כחלק מהגידול בהשקעה בתחום בריאות העובד. מכאן מוצרי הדגל שאנחנו משיקים כעת בישראל – עמדות עבודה מתכווננות וזרועות למסכי מחשב, כי אנחנו מאמינים שעבודה בסביבה נוחה ונעימה מובילה לתפוקות גבוהות ושביעות רצון".

אילו מוצרים אתם מספקים?
"לחברה מגוון רחב של מוצרים: זרועות למסכי מחשב, משענות רגליים, תומכי שורש כף היד והגב, שולחנות מכווננים וכדומה".

מדוע אתם נכנסים כעת לישראל? מה היתרון כאן?
"הכלכלה הישראלית מאוד משגשגת וצומחים בישראל סטארט-אפים חדשים בעולמות הטכנולוגיה. אלה עוזרים לקדם כאן הזדמנויות נהדרות, ושיתוף פעולה המסתמן עם גטר גרופ הולך להיות נהדר. יש למה לצפות".

כיצד אתה מסכם את דבריך, במשפט?
"סביבת עבודה בריאה = פרודוקטיביות ויעילות".

אירועים קרובים