תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב IT Awards

קלאודטק מקבוצת יעל מציגה: הטכנולוגיה שדוחפת את עולם הנדל"ן

01/05/2023 16:36
קלאודטק מקבוצת יעל

הנדל"ן הוא עולם מורכב והעסקאות בו הן תהליך מורכב במיוחד, שכולל מסע ארוך ולעתים מייגע עבור הקונים והמוכרים – חברות הנדל"ן ורוכשי הדירות, כאחד. מערכות חדשות בעולמות ה-CRM מביאות איתן בשורה לשוק הנדל"ן, וצפויות להרחיב משמעותית את היקפי העסקאות בו ולייצר צמיחה של כ-25%.

קלאודטק מקבוצת יעל, שעמדה מאחורי כמה מהפרויקטים המרשימים שזכו בטקס מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים IT Awards, מביאה בכתבה זו את סיפורן של המערכות הללו בשוק הנדל"ן הישראלי.

משלב ההתעניינות בדירה מסוימת מתחילה מסכת ארוכה של תהליכי רישום, מכירה, תכנון, שירות וכיוצא בזה, שמתבססים על עשרות מיילים, הודעות ווטסאפ, קבצי אקסל והמון ניירת. מתעניין ברכישת דירה חותם ומתחיל תהליך סבוך של משאים ומתנים מסחריים ומשפטיים עם כמה גורמים. "האתגר המרכזי הוא מההרשמה ועד לחתימת החוזה", הסביר רן אבקסיס, Account Executive בקלאודטק. "התהליך מאופיין ב-'פינג פונג' בין הגורמים המשפטיים, המסחריים וההנדסיים, כשכמעט תמיד לא מתאפשר ביניהם סנכרון מלא בזמן אמת. השלבים השונים הופכים מסורבלים, מידע נופל בין הכסאות לעתים קרובות, וכשהחתימה סופסוף מתבצעת, כולם כבר מותשים. זה תהליך שמביא לבזבוז משאבים ארגוניים ובלא מעט מקרים, אפילו לביטולי עסקאות".

איך נכנסת לכאן הטכנולוגיה ועושה סדר בבלגן?
"כדי לאפשר השלמה מהירה, יעילה ומוצלחת של הטיפול בכל הרשמה לעסקה של דירה ולהגיע באופן מוצלח לחתימת החוזה, נדרש סנכרון מלא בין בעלי תפקידים בחברת הנדל"ן עצמה ומחוץ לה – ספקים ונותני שירות. מערכות CRM שנכנסות כיום לענף הנדל"ן מציעות לאנשי המכירות כלים מתקדמים לניהול התקשורת מול הרוכשים: תיעוד וייעול הטיפול מקבלת ליד חדש, תהליכי ניהול משימות, קביעת ותיעוד פגישות, הפקת דו"חות ועד לביצוע ההרשמה – בחירת דירה ותשלום של צ'ק ביטחון לשמירתה".

מלמעלה למטה: רן אבקסיס, Account Executive בקלאודטק, ואופיר בר, ארכיטקטית פתרונות בקבוצת יעל.

מלמעלה למטה: רן אבקסיס, Account Executive בקלאודטק, ואופיר בר, ארכיטקטית פתרונות בקבוצת יעל. צילום: יח"צ

באילו כלים ופתרונות זה קורה?
אופיר בר, ארכיטקטית פתרונות בקבוצת יעל: "תחת תחום ה-CRM, שכולל עולם שלם של תשתיות קריטיות להצלחה עסקית בארגונים נותני שירותים, מאוגדות שלל מערכות. רוב הפרויקטים שלנו מבוססים על אחת החדשניות והמתקדמות שבהן – זו של סיילספורס, שנחשבת למובילה עולמית בתחום. סיילספורס נכנסת לעולם הנדל"ן ומביאה בשורה של ממש ביכולת שלה לשים את הלקוח במרכז, לפשט, לייעל, לקצר ולשפר תהליכים מולו באמצעות יצירת תמונת 360 מעלות, שכוללת את כל פרטי הממשק מולו, באופן מובנה ואוטומטי".

כיצד זה עובד בפועל?
"אנחנו מייצרים היכרות עומק עם חברת הנדל"ן, יוצרים אסטרטגייה טכנולוגית – תהליך חוצה ארגון, ומקימים מערכת מידע ארגונית מרכזית, שמאפשרת 'ניהול 360' של התהליך – מההרשמה דרך שלבי רכישת הדירה וחתימת החוזה, ועד לשלבי הטיפול בלקוח שכבר קיבל את הדירה לידיו. אנחנו מבצעים תהליכי CRM שהותאמו לעולמות הנדל"ן שאותם ניתחנו, אפיינו והתאמנו באופן מדויק לכל חברה – 'הקמה' של בניינים במערכת, עדכון מחירונים, טעינת תהליכי ההרשמה הייחודיים לחברה, שילוב תהליכי המשא ומתן המסחריים והמשפטיים, תיאום בין אנשי הכספים, עורכי הדין, המהנדסים וכו'…, תנאי ביטול, שילוב בינה מלאכותית ועוד".

"חברת הנדל"ן נהנית מליווי מלא לאורך כל התהליך – משלב הגילוי (Discovery) ועד לאחר העלייה לאוויר, כולל הדרכות ותחזוקה שוטפת", ציין אבקסיס. "תהליך הפריסייל כולל מתודולוגיה מובנית שמתמקדת בצורכי הלקוח בשם Customer Centric Discovery, שאותה התאמנו לצרכים השונים של התעשייה. כל זה מביא את גופי הנדל"ן למצב שבו הם יודעים שהביאו למקסימום כל פוטנציאל לעסקה, ושהעניקו ללקוח שלהם את המיטב, בזכות מערכות שמייצרות רווח מובהק לשני הצדדים, בכל עסקה".

קלאודטק מקבוצת יעל היא שותפה מובילה של סיילספורס ומתמחה באפיון, יישום והטמעת פתרונות על גבי פלטפורמת הענן של ענקית התוכנה, בפרויקטים בגופים בכל מגזרי המשק.

אירועים קרובים