תוכן שיווקי
בעקבות טקס IT Awards

שלושה פרויקטים מבית בזק בינלאומי זכו בתחרות מצטייני המחשוב

החברה קטפה פרסים עבור החלפת המרכזייה בעיריית חיפה, מיגרציית חדרי המחשוב של אימפרבה ופרויקט תקשורת ואבטחת מידע בסימילרווב ● התמחויות מקצה לקצה

20/02/2023 16:18
שלושה פרסים של מצוינות. בזק בינלאומי

טריו מנצח: שלושה פרויקטים מבית בזק בינלאומי זכו בתחרות מצטייני המחשוב לשנת 2022 מטעם אנשים ומחשבים.

מדובר בשלושה פרויקטים בקנה מידה משמעותי, שנערכו במהלך השנה האחרונה והסתיימו בהצלחה מרשימה: החלפת המרכזייה הישנה של עיריית חיפה במערכת LG חדישה; מיגרציית חדרי המחשוב של אימפרבה (Imperva) לחוות השרתים אפק; ופרויקט תקשורת, אלחוט ואבטחת מידע עבור סימילירווב (Similarweb).

"הזכייה הזו, שמגיעה במקביל למיתוג שלנו מחדש כבזק בינלאומי TECH, רק ממחישה את היכולות הגבוהות של החברה בעולם ה-IT", אמר עודד מור אלון, מנהל מחלקת פרויקטים באגף שירות ודליברי בבזק בינלאומי. לדבריו, "בזק בינלאומי היא חברה שכל הזמן משתנה, מתקדמת ומתפתחת. אני נמצא במערכת כבר 15 שנים ואף פעם לא היה כאן רגע דל – וזה דבר מאוד בריא. התהליכים הללו מייצרים הזדמנויות, מקדמים חדשנות ומספקים לכוח האנושי כאן אתגרים שמהווים מנועי צמיחה. אני שמח לראות שגם גורמים חיצוניים כמו אנשים ומחשבים מזהים את זה".

מימין: ענה זיכלינסקי, מנתחת מערכות בכירה בעיריית חיפה; צחי טולדנו, מנהל מחלקת תקשוב בחינוך בעירייה; ליאת ברנדויינהנדלר, מנהלת פרוייקטים בבזק בינלאומי; ויונה שוהם, מנהל לקוחות אסטרטגיים בחברה.

מימין: ענה זיכלינסקי, מנתחת מערכות בכירה בעיריית חיפה; צחי טולדנו, מנהל מחלקת תקשוב בחינוך בעירייה; ליאת ברנדויינהנדלר, מנהלת פרוייקטים בבזק בינלאומי; ויונה שוהם, מנהל לקוחות אסטרטגיים בחברה. צילום: ניב קנטור

עיר שלמה בענן

הזכייה המשולשת מספקת מבט רוחבי על ארגז הכלים המגוון ועל שפע היכולות של בזק בינלאומי, שמציעה לשלל לקוחותיה שירותי IT מקצה לקצה.

"הזכיות חושפות את הפריסה הרחבה של תחומי העיסוק של בזק בינלאומי", ציין מור אלון. "ההתמחות שלנו בעולמות הקולבוריישן, הקונטקט סנטר והתשתיות באה לביטוי בפרויקט הענק שעשינו עם עיריית חיפה. זה פרויקט בקנה מידה יוצא דופן, שכלל העברת כל רשת התקשורת של העירייה לענן. חיברנו משהו כמו 2,300 שלוחות לתשתית IP, עם החלפה של המרכזייה המיושנת במרכזיית LG בענן וחיבור לקונקט סנטר של אספייר. הפרויקט התפרס על קרוב ל-60 אתרים בכל העיר – מהבסיס בבניין העירייה ועד לשלוחות השונות של האגפים והגופים העירוניים האחרים".

מימין: עודד מור אלון, מנהל מחלקת פרויקטים בבזק בינלאומי; אייל אביטל, מנהל פרוייקטים בחברה; ולירן מזרחי, מנהל פעילות דאטה סנטר בבזק בינלאומי.

מימין: עודד מור אלון, מנהל מחלקת פרויקטים בבזק בינלאומי; אייל אביטל, מנהל פרוייקטים בחברה; ולירן מזרחי, מנהל פעילות דאטה סנטר בבזק בינלאומי. צילום: ניב קנטור

חוויית שירות בחוות השרתים

הפרויקט עם חברת הסייבר סקיוריטי אימפרבה מגלה את יכולותיה של בזק בינלאומי בתחום אחסון המידע. "ביצענו מיגרציה מלאה של כל חדרי המחשב של אימפרבה לחוות השרתים אפק בראש העין, שהיא החווה מספר 1 בארץ", אמר מור אלון. "מדובר במקצועני היי-טק עם כ-2,000 עובדים, שזה הבסיס לפעילות שלהם – אז כמובן שדרישותיהם היו ברמה מאוד גבוהה. עמדנו בכל יעדי הזמן הצפופים גם בהקמה, גם בתכנון וגם בביצוע, וזה לא פשוט, כי בסופו של דבר מדובר במשהו כמו 20 ארונות על שטח של 48 מ"ר – וזה לא מעט. יש לציין שאחרי שסיימנו את הפרויקט בהצלחה הם ביקשו להרחיב את הכלובים שלהם בעוד ארונות, אז כנראה שהם מרוצים מהשירות".

מימין: ליאת ברנדויינהנדלר, מנהלת פרויקטים בבזק בינלאומי; קובי מזרחי, מנהל מחלקת שיווק בחברה; ולי-אור כהן, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בבזק בינלאומי.

מימין: ליאת ברנדויינהנדלר, מנהלת פרויקטים בבזק בינלאומי; קובי מזרחי, מנהל מחלקת שיווק בחברה; ולי-אור כהן, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בבזק בינלאומי. צילום: ניב קנטור

שש קומות של תקשורת

הפרס השלישי שם דגש על היכולות של בזק בינלאומי כאינטגרטור בעולמות התקשורת, אבטחת המידע והאלחוט. "גם במקרה הזה אתגר מרכזי היה עמידה בלוח הזמנים", ציין מור אלון. " סימילרווב העבירה את כל האתר שלה לשש קומות בבית הוורד – ואנחנו היינו אמורים לאפשר להם להיכנס למקום בלי להביא את החברה להפסקת פעילות. זה אומר התמודדות עם תשתיות אקטיביות ופסיביות, בינוי ומה לא. היה מקרה של קבלן שעדיין לא סיים את עבודת התשתית באחת הקומות ואנחנו, בבזק בינלאומי, היינו שם כדי לבנות מסלול עוקף, כי בסופו של דבר, ברגע האמת יש 500 עובדים שכל זה לא מעניין אותם. הם צריכים להגיע ליום העבודה ולהתחיל לייצר תפוקה. עבדנו כמו משוגעים, אבל זה היה שווה את זה. הפרס האמיתי שלנו היה הלקוח המרוצה, אבל כמובן שנחמד לקבל גם הכרה חיצונית ב-IT Awards של אנשים ומחשבים".

המידע בחסות בזק בינלאומי, שהיא בעלת רשת הדאטה סנטרים הגדולה בישראל ומספקת פתרונות IT מקצה לקצה.

אירועים קרובים