תוכן שיווקי
לקראת וובינר של מטריקס, רד האט ו-Run:ai, ב-28 בפברואר

מטריקס, רד האט ו-Run:ai עוזרות לכם לנצל את המירב מתשתית ה-GPU

07/02/2023 13:18
וובינר על ניצול מיטבי של תשתיות ה-GPU.

רד האט, ספקית הקוד הפתוח הגדולה בעולם, מטריקס, חברת ה-IT הגדולה בישראל, והסטארט-אפ Run:ai, שמתמחה בניהול ובייעול משאבי מחשוב על בינה מלאכותית, יקיימו וובינר משותף, תחת הכותרת Building AI Infrastructure Optimized for GPUs, with Red Hat OpenShift and Run:ai. הוובינר מיועד לסמנכ"לי טכנולוגיה (CTOs), מנהלי תשתיות, מומחי AI/ML ומדעני נתונים. הוא יתקיים ביום ג', ה-28 בפברואר, בין השעות 11:00-13:00, ויועבר באמצעות פלטפורמת זום.

מרבית הארגונים משתמשים בממוצע רק ב-25% מתשתית ה-GPU שלהם, כאשר תהליך הבאת המודלים לייצור הוא ארוך מאוד, עקב הקצאת מחשוב סטטית, שמגבילה אותו. חוסר היכולת להשתמש ביעילות במשאבים מאט את ביצוע הניסויים, וזוהי אחת הסיבות המרכזיות לכך שמרבית הארגונים לא מקבלים את החזר ההשקעה (ה-ROI) הרצוי מהבינה המלאכותית. משתתפי הוובינר ילמדו כיצד לבנות תשתית AI מותאמת למעבדים גרפיים באמצעות שימוש בפלטפורמת Red Hat OpenShift ושכבת הניהול של Run:ai; איך להתגבר על אתגרי מחזור החיים של הבינה המלאכותית באמצעות שימוש באקו-סיסטם של OpenShift; וכיצד לפתח למידת מכונה לפעולות ML בלחיצת כפתור.

את המפגש המקוון יובילו ארז קירזון, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-Run:ai; שון חי פז, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד האט ישראל; ובועז גודוביץ', ארכיטקט פתרונות במטריקס.

בסיום הוובינר יקבלו המשתתפים פינוק מתוק בצורת שובר BuyMe לבחירת אוזני המן לכבוד פורים.

למידע נוסף ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים