תוכן שיווקי
לקראת כנס Lynx DevCon 2023, ביום ד', ה-25 בינואר, בבורסה לניירות ערך

או-טו-טו זה קורה: האירוע שמכנס את מיטב המפתחים במקום אחד

16/01/2023 17:07
כנס Lynx DevCon 2023.

המפתחים הם בין המומחים ובעלי המקצועות שנמצאים בלב עולם ההיי-טק, בפרט בעולם התוכנה. בלעדיהם לא הייתה תוכנה וחלק ניכר, ובעצם ניכר מאוד, מההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות לא היו קורות. על הרקע הזה ומתוך הבנת חשיבות התחום החלטנו, באנשים ומחשבים, להחזיר את הכנס שלנו שמיועד בדיוק לאוכלוסייה הזאת, במיתוג חדש: Lynx DevCon.

האירוע, שיתקיים ביום ד', ה-25 בינואר, באולם האירועים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, יכנס במקום אחד את מיטב אנשי המקצוע בתחום: מפתחים, מעצבים, ארכיטקטים, מנהלי צוותים, אנשי DevOps, סמנכ"לי טכנולוגיות, מנמ"רים ומובילים בתעשיית ההיי-טק. המשתתפים באירוע יוכלו לשמוע על ההתפתחויות האחרונות בתחום, וללמוד ולקבל השראה מהידע, הניסיון והתובנות של מנהלים ומפתחים בכירים. הדוברים המרכזיים, הפאנלים וההזדמנויות לנטוורקינג במסגרת הכנס יאפשרו למשתתפים ללמוד על הטרנדים החמים ביותר והדרכים להצלחה טובה יותר בעולם התוכנה. לצד המגמות הבולטות, יוצגו בו הפתרונות המובילים של החברות המובילות בתחום.

בין הסוגיות שיידונו בכנס: הכאוס בעולם ההנדסה לצד ה-Best Practices בתחום; מה בין DevOps להנדסת פלטפורמות?; קוד הספגטי; מאחורי הקלעים של ה-DevEx (חוויית המפתחים); ;מה כדאי לבחור – Monolith, קוברנטיס או Serverless?; ופיתוח קוד חכם יותר – ולא קשה יותר.

האירוע יתקיים בחסות CloudIL וקבוצת אמן, וידברו בו בכירים במיקרוסופט, פורטר, Wix ,SQream, אפלייד מטיריאלס, אוניברסיטת בר אילן וגופים נוספים. לאחר המליאה המרכזית יפוצל הכנס לשני מסלולים: Technical Track ו-Leadership Track.

מיטל שמיה, מנהלת תוכניות גלובליות ב-Microsoft for Startups, תנחה במסגרת האירוע בפאנל שיעסוק בהישגים האחרונים ובדוגמאות מהעולם בכל הנוגע לשימוש בבינה מלאכותית וב-GPT-3 בפיתוח תוכנה. בפאנל ישתתפו מיטל זילברשטיין, חוקרת בעולם ה-NLP בטבניין (Tabnine); ליאור חכים, מייסד משותף וסמנכ"ל הטכנולוגיות של האוור וואן; דין גולן, מייסד משותף ומנכ"ל Intail.ai; תומר דין, מייסד משותף ומנכ"ל אודיו לאבס; ועמית שוורצנברג, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Microsoft for Startups.

בן פלד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של אנשים ומחשבים, אמר כי "אנחנו מתרגשים להחזיר את כנס המפתחים שלנו, הפעם תחת המותג החדש Lynx, שכולל את פעילות הייזום, הארגון והפקת הכנסים הבינלאומיים וממוקדי הסטארט-אפים של החברה. אנחנו מזמינים מפתחים צעירים ומנוסים, מארגונים גדולים ומחברות סטארט-אפ, להצטרף לכנס ולפגוש מפתחים אחרים, ללמוד דברים חדשים ולקבל השראה. אנחנו מתרגשים לפגוש את כולם, ולעזור לחברי הקהילה ליצור חיבורים והזדמנויות חדשות".

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים