תוכן שיווקי
בעקבות כנס IT for IDF

קבוצת אמן הטמיעה בכללית את Confluent להעברת נתונים בזמן אמת

21/12/2022 14:01
ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראשת חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בשירותי בריאות כללית.

שירותי בריאות כללית, המובילה את שירותי הבריאות בארץ, בחרה בקבוצת אמן וב-Confluent כפלטפורמת העברת נתונים בזמן אמת. הפתרון ייתן מענה בזמן אמת לממשקי האפליקציות ואינטגרציית הנתונים בכללית.

הפרויקט בוצע בהובלת ה-CTO של הכללית, לודוויק אברהם, ובמסגרתו תתאפשר אינטגרציית נתונים בין מערכות הליבה של הארגון. כל זאת ב-Real time, במקום אחד, מנוהל ומנוטר, ותוך שמירה על חיסיון המידע. הליך הבחינה כלל אינטגרציה בין מערכות הליבה המקומיות ובין המערכות בענן.

ניסים טרוגמן, ארכיטקט טכנולוגיה ותשתיות בכללית, ציין כי "יישום Confluent בארגון הינו חלק מאסטרטגיית חדשנות ודיגיטליזציה שהוא עובר בשנים האחרונות, שכוללת הנגשת מידע למטופלים בערוצים הדיגיטליים. הפתרון יאפשר ללקוחות לקבל מידע על התיק הרפואי והתורים הבאים שלהם בזמן אמת ובאופן מאובטח".

"זהו צעד נוסף בהסדרת ארכיטקטורה חדישה, מאובטחת ופורצת דרך לכללית. שעל בסיסה נוכל לספק שירות מהמתקדמים במשק ובעולם ללקוחותינו". אמרה ליאורה שכטר, סמנכ"לית וראשת חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בכללית.

דניאל לוית, מנהל העסקים לישראל וקפריסין ב-Confluent.

דניאל לוית, מנהל העסקים לישראל וקפריסין ב-Confluent. צילום: תומר פולטין

"מערכת עצבים ראשית"

לדברי דניאל לוית, מנהל העסקים לישראל וקפריסין ב-Confluent, "הפתרון שלנו מהווה עבור לקוחותינו 'מערכת עצבים ראשית', שדרכה זורם כל המידע בצורה מאובטחת ממגוון רחב של מקורות למגוון רחב של יעדים, תוך כדי הצפנת המידע, ולדיציות סכימה וביצוע מגוון פעולות נדרשות על הנתונים, לטובת תרחישי אבטחת מידע, ניטור הונאות ועוד".

ינאי מילשטיין, סמנכ"ל מכירות תוכנה בקבוצת אמן.

ינאי מילשטיין, סמנכ"ל מוצרי תוכנה בקבוצת אמן. צילום: ניר אלון

ינאי מילשטיין, סמנכ"ל מוצרי תוכנה בקבוצת אמן, אמר כי "Confluent הוא הפתרון המוביל להעברת נתוני הארגון בצורה קלה, נוחה ומאובטחת, ותומך באופן מלא גם בצרכי טיפול בביג דטה, וגם בצרכים ההולכים וגוברים של ארגונים במעברם לעבודה בענן. הפרויקט, שבמסגרתו הוטמע הפתרון המוביל של Confluent, תוך מינוף הניסיון של קבוצת אמן בתחום, יאפשר לכללית יכולת התממשקות לכל מקורות המידע הנדרשים, העברת נתונים בזמן אמת ויכולת ליישם גם תהליכים מורכבים בקלות”.

קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל, ולה חברות בנות בארץ ובשבע מדינות נוספות בעולם. הקבוצה מעסיקה מעל 3,000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה בעולמות תוכן של דטה, דיגיטל, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, שו"ב, אבטחת מידע וסייבר, FSL, מיקור-חוץ ועוד.
הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן: פאלו אלטו נטוורקס, רובריק, פרופפוינט, סייברארק, אינפורמטיקה, טוויליו, סיטריקס, אקסליון ועוד.

אירועים קרובים