תוכן שיווקי

איך מתבצע שימוש בדטה הארגוני כמנוע צמיחה בשוק לא יציב?

בראיון איתה מסבירה ורד ורטהיים, מנכ"לית ג'טומייט, כיצד החברה יכולה לעזור לכם לעשות זאת בהצלחה

13/12/2022 16:34
ורד ורטהיים, מנכ"לית ג'טומייט.

ורד ורטהיים, מנכ"לית ג'טומייט, את יכולה לתאר בכמה מילים מה אתם עושים בחברה?
"ג'טומייט נותנת פתרונות דטה מקצה לקצה. החברה בונה מחלקות דטה לחברות ועוזרת לשפר ולייעל מחלקות דטה קיימות. Data Architecture, Data Engineering, Data Science, BI, Analytics, Machine Learning ועוד – אם זה קשור לדטה, יש לנו את הידע והניסיון כדי להיות שם ולעזור לחסוך משמעותית בעלויות, לפשט את התהליכים ולייעל אותם".

מה החשיבות של הדטה לארגונים?
"שימוש נכון ויעיל בדטה שנאסף בארגון, יכול להניב תובנות בכל התחומים בהם הוא מתעסק – שיווק, מכירות, תמיכה בלקוחות, גדילה ותהליכים ארגוניים. חברה שהיא Data driven, כלומר מתבסס על הדטה שלה כדי לקבל החלטות מקצועיות, תמצא ביתרון ברור על חברות שמתנהלות בצורות אחרות".

במה ג'טומייט שונה מחברות אחרות שמתעסקות בתחום?
"ב-ג'טומייט, אנחנו מתמחים במגוון של טכנולוגיות, עננים וכלים, שמאפשרים לנו להסתכל בצורה רחבה על ה-Use case של הלקוח, על הצרכים והתקציב העומד לרשותו, ותופרים לו את החליפה הייחודית שתתאים לו מבחינת הטכנולוגיה, התקציב ומתן מענה מיטבי לבעיות שהוא מתמודד איתן".

צוות ג'וטומייט. מימין לשמאל: עידן אברהמי, אמיר מילר, עדי שטיין, דלפין אלפסי, טל יהושע, ורד ורטהיים המנכ"לית, ארתור אדיאנייב, אריאל יוסף, אומיד והדטי ורז מלכה.

צוות ג'וטומייט. מימין לשמאל: עידן אברהמי, אמיר מילר, עדי שטיין, דלפין אלפסי, טל יהושע, ורד ורטהיים המנכ"לית, ארתור אדיאנייב, אריאל יוסף, אומיד והדטי ורז מלכה. צילום: יח"צ

איך אתם רואים את המצב בשוק?
"השוק נמצא בתקופה לא פשוטה, ובשנה הקרובה צפוים אתגרים עסקיים שיצריכו קבלת החלטות מהירה. אחרי תקופת פריחה ארוכה, שהביאה איתה חברות שקפצו מהר וגבוה ועובדים שתוגמלו בנדיבות, פתאום הכל הואט. מעבר לעליות המחירים הכלליות, עליית מחירי האנרגיה והחשמל צפויה להביא לעלייה משמעותית בעלות שירותי הענן וה-Production, ויחד עם העלייה בכמות הדטה שיש לחברות, רבות ימצאו את עצמן בבעיה. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה, והצורך בשירות שלנו עולה.

אנחנו יכולים לסקור את הצרכים של החברות והבעיות ולמצוא עבורן את הדרך לחסוך משמעותית בעלויות, על ידי בחירה נכונה של טכנולוגיות ודרך השימוש בהן, ולגרום לכל אנשי הדטה בארגון לדבר באותה השפה, מה שיקצר את הזמן בין השאלה העסקית לתשובה".

ואיך אתם מתמודדים עם המצב?
דווקא עבורנו המצב מהווה אופציה לגדילה בשני תחומים עיקריים: הראשון – בחודשים הקרובים אנחנו עומדים להתרחב ולפתוח חברות בת באירופה, שם עקב תקנות הפרטיות (GDPR), שמחייבות שמירה על הדטה של הלקוחות בדטה סנטרים, תהיה בעיה עוד יותר קשה עם עליית המחירים, ובעיקר חברות סטארט-אפ וחברות קטנות יתקשו לעמוד במחירים. השני – לאור הניסיון הרב שלנו בשנים האחרונות עם בעיות שחווים הלקוחות שלנו עם המוצרים הקיימים, וסקר צרכנים גדול שביצענו, אנחנו עובדים על פיתוח מוצר שיתן מענה לצרכי הדטה העולים של חברות הסטארט-אפ, שיהיה מהר יותר, פשוט יותר וזול מהכלים הקיימים היום שוק".

אירועים קרובים