תוכן שיווקי
בעקבות כנס Arista – Cloud Builders Tel Aviv

"ניהול רשתות כולל לא מעט אתגרים, וחלקם לא קשור לטכנולוגיה"

28/11/2022 12:57
שיחה עם ארז בן-ישי, סמנכ"ל המכירות של אואזיס טכנולוגיות.

אחת השותפות הבולטות והאסטרטגיות של חברת אריסטה בישראל היא אואזיס טכנולוגיות, שותפת Elite, שיישמה בחמש השנים האחרונות עשרות פרויקטים משותפים בארגונים הגדולים והמובילים בישראל. במהלך כנס Arista – Cloud Builders Tel Aviv, שוחחנו עם ארז בן-ישי, סמנכ"ל המכירות של אואזיס.

מהם האתגרים של מנמ"רים ומנהלי תשתיות כיום, וכיצד הפתרונות של אריסטה מספקים להם מענה?
"ניהול רשתות בעידן הנוכחי כולל לא מעט אתגרים, אשר עומדים בפני המנמ"ר. חלק מאתגרים אלו אף לא קשור באופן ישיר להיבטי הטכנולוגיה, כגון: זמני אספקה בעייתיים בשרשרת האספקה וגיוס כוח אדם איכותי, אל מול הביקוש הגדול ביחס להיצע השוק. הטכנולוגיה של אריסטה מנגישה יכולות מתקדמות שקיימות ברשתות של ספקי ענן ענקיים, ללקוחות מכלל הסגמנטים הקיימים בשוק, ללא קשר ישיר לגודלה של הרשת. יותר מכך, הנגשת מערכת הניהול as a service לוקחת את זה צעד אחד קדימה".

מהם הפתרונות המרכזיים של אריסטה וכיצד הם מבודלים מפתרונות מתחרים?
"כשותף מרכזי של אריסטה אנו רואים שני יתרונות מרכזיים של אריסטה: הראשון, מערכת הניהול המרכזית CloudVision, המאפשרת ניהול ואוטומציה של תהליכי העבודה, קיצור זמני עבודה ומתן מענה לתקלות. היתרון השני הבולט הוא השירות של היצרן – שירות תמיכה בלתי מתפשר, זמין ומאוד מקצועי, ברמה אחת מעל רוב היצרנים. יתרון נוסף הוא מערכת ההפעלה הרשתית של אריסטה, שרצה על כלל סוגי החומרה הקיימים". 

ספר על שיתוף הפעולה של אואזיס עם אריסטה.
"שיתוף הפעולה של חברת אריסטה ואואזיס החל בשנת 2016, עם כניסתה של אריסטה לישראל תחת ניהולו של גיא אלכסנדר, אשר עבד עימנו בעבר במגוון תפקידי מפתח בחברות שונות. היה טבעי להמשיך ולשתף פעולה ברמה העסקית גם ב-אריסטה. עם ההיכרות של אריסטה ויתרונותיה, ראינו צורך ממשי לקדם ולפתח את שיתוף הפעולה עם החברה באמצעות העשרת הידעה של צוותי ההנדסה, הסמכות של מומחים, כמו גם אימון ומיקוד מנהלי המכירות בהיבט המסחרי של השותפות.

נכון להיום אואזיס היא שותפת Elite של אריסטה בישראל. צוות המומחים שלנו יודע להתאים פתרונות בהתאם לצרכי הלקוחות ואנו מעסיקים עשרות מהנדסים עם ידע והסמכות ברמה הגבוהה ביותר. אנו מעניקים שירותי מומחה עם דגש על מענה מקצועי והולם, אמינות ושירות מצוין. הקשר האישי בין הצוותים בשתי החברות מאפשר לנו לגדול ולצמוח יחד משנה לשנה. אואזיס הטמיעה והשלימה עשרות פרויקטים בקרב לקוחות מובילים בשוק הישראלי ובעולם במהלך השנתיים האחרונות בלבד".

מה אתה צופה ב- 2023?
"נושא שרשרת האספקה יהווה עדיין אתגר משמעותי. יותר ויותר שחקני ENT גדולים, ידרשו להמשיך ולקדם את הטרנספורמציה הדיגיטלית ומכאן פתרונות מתקדמים וחדשניים, כפי שמציעה חברת אריסטה, יכולים לסייע רבות במימוש החזון".

אירועים קרובים