תוכן שיווקי

iprosis מייצרת ערך עסקי לארגונים באמצעות SAP BTP

23/11/2022 11:16
דודי מיכאלי, שותף ומנהל הטכנולוגיות ב-iprosis

חברת iprosis נוסדה בשנת 2013 על ידי קבוצת יזמים מנוסים בתחום ה-BI, כאשר כל אחד מהם מביא עימו גישה שונה וראייה אחרת לתחום. כל אחד ואחד מהם הוא מומחה בתחומי הדטה והאנליטיקס, לכולם ניסיון עשיר ומגוון, אבל לכולם ניסיון משותף ומפרה בהבנת ארגונים, הצרכים שלהם, כיצד הם פועלים ומהם האתגרים שאיתם הארגונים מתמודדים. לטכנולוגיה אין הצדקה להתקיים לבדה אם היא לא משרתת את הארגון, ובכך iprosis מייצרת ערך עסקי לארגונים באמצעות דטה ואנליטיקס.

iprosis מספקת שירותי ייעוץ ופתרונות טכנולוגיים, הממנפים נתונים ומאפשרים ייעול ושינוי תהליכים ארגוניים. במהלך השנים ביצעה החברה עשרות פרויקטים ופיתחה מאות פתרונות, שהביאו לשינויים בתהליכים ארגוניים בשלל חברות ממגוון רחב של תעשיות.

כיום, החברה מתמחה בטכנולוגיות דטה ואנליטיקס, וכמו כן בתהליכים העסקיים, הדרישות והאתגרים שהנתונים והניתוחים משרתים בארגון. כחלק ממיקוד זה, מרבית הפתרונות של החברה בפרויקטים בחברות מבוססות טכנולוגיות של SAP, מבוצעים באמצעות שימוש ב- SAP Business Technology Platform – SAP BTP.

SAP BTP היא פלטפורמת ענן חדשנית, שייחודה בהנגשת יכולות וטכנולוגיות עסקיות ותשתיתיות מתקדמות. הפלטפורמה מאפשרת מגוון פתרונות, החל מיישום פתרון ERP תפור למידותיו של הלקוח, הקמת סביבות פיתוח PYTHON והפצתן לשירותי WEB ארגוניים, דרך שימוש בטכנולוגיות דטה מתקדמות, ביצוע ניתוחי מידע מתקדמים וכלה בבניית מודלי  למידת מכונה על בסיס נתוני הארגון ואף החזרתם כתובנה או החלטה למערכות התפעול הארגוניות.

העבודה בסביבה טכנולוגית אחת רחבה ומאובטחת מאפשרת לארגון להאיץ חדשנות ולהגדיל את הפוטנציאל העסקי שלו על ידי השימוש בפלטפורמה מתקדמת כמו ה-SAP BTP.

דודי מיכאלי, שותף ומנהל הטכנולוגיות ב-iprosis אומר, כי "השימוש שלנו בפלטפורמת ה-BTP כולל עבודה עם מגוון רחב של שירותים במערכת, החל משירותי ה-CPI/DI) Integration Suite)  לטובת שינוע מידע בתוך הארגון או בשירותים חיצוניים מגוונים (ענן או On-Prem) לתוך ענן המידע SAP HANA Cloud.

SAP HANA Cloud הוא בסיס נתונים כשירות (DBaaS), המשמש לשמירה, לאחסון ולניתוח מעמיק של המידע, שימוש ביכולות למידת מכונה (ML) מובנות לפתרונות ה-ERP הקיימים בארגון, או פיתוח של מודלים אנליטיים גנריים, כולל יכולות פיתוח מחסני נתונים מבוססי SQL, כמו גם שימוש ביכולות ה-Data Warehouse Cloud, מחסן נתונים ארגוני מלא בענן. בנוסף, אנחנו עושים שימוש ביכולות ה-SAP BTP בפיתוח אפליקציות HYBRID/WEB הכוללות יכולות RPA לטובת ייעול תהליכים, בניית חוויית משתמש אפליקטיבית מתקדמת והפצה בתוך הארגון או בפורטל הארגוני".

עמית ברקאי, שותף ומנכ"ל iprosis מוסיף, כי "פעילותה של iprosis ממוקדת הן בפיתוח ומימוש טכנולוגיות מתקדמות בתחום הנתונים והן בתהליכים העסקיים, הדרישות והאתגרים שניתוח הנתונים מחויב במענה עליהם. לכן, השימוש ב-SAP BTP אפשר לנו, כחברה, להרחיב ולהעמיק את סל השירותים שלנו ללקוחותינו בצורה יעילה ואיכותית, כמו גם לממש את היתרון התחרותי שלנו בהיבטים טכנולוגיים, בדגש על טכנולוגיות דטה והחיבור העסקי שלהן בשוק יישומי ה-SAP בישראל".

iprosis בנויה ופועלת בצורה ייחודית בהשוואה לחברות האינטגרציה והפרויקטים האחרות בשוק; החברה מבצעת את כלל פעילותה משני מרכזי פיתוח (רמת השרון ויקנעם) ובכך מתאפשר שיתוף ידע צוותי באופן שוטף, גמישות משאבים, פיתוח ובחינת חדשנות וכמובן מינוף הידע המצטבר העצום ורב השנים של כלל העובדים. באופן הזה, בחברה מבטיחים כי הידע המעמיק בתחום מערכות המידע בכלל ובתחום הדטה והאנליטיקס בפרט, יבואו לידי ביטוי בכל פיתוח ופרויקט שבו החברה מעורבת, כמו גם ההבנה העסקית והתהליכית שיובילו להצלחה ולהשלמה איכותית של כל משימה שהחברה מבצעת.

בואו לבקר אותנו באולם המציגים ולשמוע את דודי מיכאלי כדובר בפאנל שנושאו: "BTP: האצת חדשנות ב-DNA הטכנולוגי".

למידע נוסף עלינו הקליקו כאן.

אירועים קרובים