תוכן שיווקי

תהליכי למידה והדרכה נפגשים עם תהליכי ניהול ובקרה

21/11/2022 11:57
נעמה קרן, מנהלת פרויקטים בגיב סולושנס.

מאת: נעמה קרן, מנהלת פרויקטים בגיב סולושנס.

מערכות ניהול למידה (LMS) הפכו לנורמה בארגונים רבים, אך לרוב הן מנותקות מתהליכי הניהול והבקרה. על מנת למלא את החוסר הזה פיתחנו בחברת גיב סולושנס (GIV Solutions) את מערכת GIV-CAMPUS™, המאפשרת ניהול אפקטיבי של משאבי ההדרכה, ניהול מרכזי ההדרכה – הכיתות, המרצים, החניכים ומשאבי ההדרכה, ומאפשרת לייצר אופטימיזציה ושיפור היעילות והאפקטיביות בתהליכי שיבוץ המשאבים.

התוצאות גורמות לשיפור תהליכי הלמידה ואיכות הלמידה, שיפור איכות השירות, קבלת תמונת מצב מלאה של כלל מערך הלמידה, נגישות למידע שלם ומלא בתחום הלמידה, לצד צמצום זמן החיפוש אחר מידע זה. שיתוף המידע בין הגורמים המעורבים המורשים למידע, יכולת תעדוף וגיבוש צפי של פעילות וצורכי הלמידה, לסוגיה השונים, לטובת קבלת החלטות מושכלות, תכנון ובניית הכוח, שיפור יכולת איסוף המידע עבור הדרג הניהולי. גם עבור תהליכי הערכת הלמידה וההדרכה, תיעוד, כולל תיעוד היסטורי, של כלל תהליכי הלמידה, לצורך טיפול והמשך טיפול, מעקב, עיבוד וניתוח, הסקת מסקנות והפקת לקחים, ניהול מערך הכשירות והכישורים הארגוני, ניהול ועדכון ישויות מידע לסוגיהן על בסיס כלים מתקדמים, ידידותיים, פרואקטיביים מתקדמים.

מערכת GIV-CAMPUS

מערכת GIV-CAMPUS מספקת את מכלול הכלים שייצרו תשתית ניהולית ותפעולית המשפרת את יכולות ניהול ההדרכה והלמידה בארגון.

המערכת מאפשרת למחשב את כל תהליכי השיבוץ והדיווח, לנהל את המשאב האנושי והפיזי ולמקסם את בניין הכוח והכשירות הארגונית. המערכת גמישה ומאפשרת שינויים קלים ומהירים, לעמידה בדרישות הארגון המשתנות. בנוסף היא תאפשר לארגונים איכות וזמינות נתונים, מידע עדכני בכל הרמות ולכל הגורמים בכל נקודות זמן, ויכולת להעברת וקבלת מידע ממערכות חיצוניות.

על מנת להעניק לארגונים מענה הוליסטי בתחום ניהול הלמידה לצד ניהול ההדרכה, באינטגרציה עם מערכת ה-MOODLE.

מערכת GIV-CAMPUS מספקת מענה מלא בעבור תהליכי הלמידה וההדרכה הארגוניים, ביניהם, ניהול הלמידה של עובדי הארגון, ניהול התכנים והידע הארגוני וכן ניהול כלל תהליכי הלמידה המקוונת בארגון. המערכת פועלת כיום ומנהלת את פעילות הקמפוסים ופעילות ההדרכה בקמפוסים של פוליסיטי – עיר הבה"דים המשטרתית, עיר הבה"דים הצה"לית בנגב, על מכלול פעילויות ההדרכה שבה, ונבחרה כמערכת הניהול של קריית התקשוב המוקמת עבור בסיסי התקשוב של צה"ל.

גיב הוקמה ב-2001 ומעל 20 שנה מובילה בתחום מערכות המידע הניהוליות. מ-2008, גיב היא המפיצה, המיישמת וספקית התמיכה הטכנית של מרכז הפיתוח וביצוע "הגיור" של Hexagon EAM, או בשמו הקודם Infor EAM, בישראל, שהינה מערכת בינלאומית מובילה בפתרון Enterprise Asset Management.

גיב פיתחה פתרונות ורטיקליים ייעודיים כגוןGIV-CITY™, GIV-RMS™, GIV-BMS™,GIV-ESTATE™ , GIV-RAIL™,GIV-CAMPUS™, כמענה לתחומים של ניהול ותפעול ערים חכמות, קמפוס אקדמי, אימונים והכשרות, ניהול תשתיות ותחזוקתם של גשרים, כבישים רכבות ורכבות קלות ונכסי נדל"ן מניב.

אירוע Innovating into the future – EAM Conference Israel 2022 של גיב סולושנס יתקיים ב-30 בנובמבר ב-East-TLV. לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס – לחצו כאן.

אירועים קרובים