תוכן שיווקי
לקראת אירוע COMMVAULT CONNECTIONS 2022, יום ג', 15 בנובמבר 2022

קורנית דיגיטל הקימה מערך גיבוי בענן לאופיס 365 עם מטאליק של קומוולט

03/11/2022 12:36
דור אנקה, ראש צוות סיסטם בקורנית דיגיטל

קורנית דיגיטל, מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכונות הדפסה דיגיטלית לתעשיית הטקסטיל והאופנה, השלימה פרויקט להטמעת פתרון Metallic של קומוולט (Commvault) לטובת גיבוי כשירות בענן עבור סביבת אופיס 365 שלה ומערכות On prem באתרים המרוחקים שלה. Metallic משמש להגנת הנתונים של כלל משתמשי האופיס 365 בחברה ולגיבוי המידע של כ-1,000 תיבות דוא"ל, רשומות ויומנים, Teams, OneDrive, SharePoint ועוד. הפרויקט בוצע על ידי קבוצת סלע, שותפה עסקית של קומוולט.

הפתרון החדש יאפשר לקורנית מערך גיבוי שיתמוך בכל המשתמשים בחברה, כאשר עד לאחרונה בוצע גיבוי רק עבור תיבות המייל של המנהלים הבכירים באחסון מקומי. "היה לנו פתרון שמבצע גיבוי בתהליך סביר וביכולת שמירת עותקים מחוץ לאתר, אך בלי יכולות שחזור מהירות או ממשק נוח", אומר דור אנקה, ראש צוות סיסטם בקורנית דיגיטל. "הבנו שאם אנחנו רוצים לייצר גיבוי לכל הארגון, אנו חייבים מערך גיבוי שמסוגל לתמוך בכל המשתמשים ולכן, הענן הוא הפתרון הטוב ביותר לגיבוי במחירים ידועים וגמישים".

לאחר שנבחנו מספר פתרונות, נבחרה מערכת Metallic בשל הערכים המוספים שהיא מספקת, כגון יכולת ניהול עצמי קל ופשוט בממשק אחד וכן בשל יכולת הגידול המהיר – הקמת גיבוי לאתר חדש דורשת מספר לחיצות עכבר ודקות בודדות של עבודה. בנוסף, ל-Metallic יש אפשרות גיבוי של שרתים וירטואליים, המאפשרת לגבות שרתים באתרי החברה ברחבי העולם.

אנקה מסביר, כי גם העלות הכדאית של Metallic היוותה שיקול: "שיטת הגיבוי הקודמת הייתה מוציאה עותקים בצורה יקרה לגיבוי מחוץ לאתר. כאשר הורדנו את הסביבה הקודמת, פינינו תקציב גדול לפרויקט המעבר ל-Metallic, וזה מה שחתם עבורנו את ההחלטה למעבר ל-Metallic". אנקה מספר, כי Metallic משמשת כיום לגיבוי יישומי הענן וה-On Prem במוצר אחד המגובה בענן, לפי דרישות הרגולציה. הפרויקט ארך חודש והסתיים ביוני האחרון.

אנקה מציין, כי ל-Metallic יתרון גם באבטחת מידע וביכולות הגנה חכמות ממתקפות כופר. "רצינו להוריד מסדר היום את הסיכון מתקיפת כופרה, ושהגיבויים שלנו יהיו מוצפנים ולא יהיו חשופים לכאלו מתקפות".

לדברי אייל דרוסקין, דירקטור טכנולוגיות ותשתיות גלובליות בקורנית דיגיטל, "יישום פתרון הגיבוי של Metallic תומך בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה ומצעיד את מערך ה-IT  קדימה למתן פתרונות פשוטים, קלים וגלובליים, תוך כדי שימת דגש על אבטחה והגנה על המידע הארגוני".

נתניאל שווק, מנהל מכירות מחברת סלע, ציין כי, "אנחנו שמחים כי קורנית בחרו בפתרון Metallic לגיבוי הנתונים של החברה. מדובר בפתרון שריד, המאפשר צמיחה אקספוננציאלית של מידע, התרחבות של נפח המידע, ומספק הגנה גבוהה ממתקפות כופר".

איתן מארבי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל אמר כי, "הפתרון של Metallic מתאים בדיוק לצרכים של קורנית דיגיטל. לאחר בחינה קפדנית ומקיפה של כמה פתרונות, קורנית בחרו בפתרון המאפשר ניהול כל מערך הגיבוי בממשק אחד, יעיל ונוח ובנפח רחב. קורנית נהנים כיום מניהול פשוט בממשק אחד קל לתפעול, סקלאביליות, דינמיות, יכולות שחזור מהירות ועם יכולות גבוהות להגנה ממתקפות כופר. כל אלו בעלויות סבירות ותוך הפחתה משמעותית של העלויות".

איתן מארבי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל

איתן מארבי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ קומוולט

אלדד בן צבי, מנהל מכירות ערוץ שותפים במיקרוסופט אמר, כי "בעידן שבו קיים מאבק יום יומי בהגנה ובמניעת מתקפות כופרה, השותפות בין חברת הענן והסקיוריטי המובילה – מיקרוסופט, לבין טכנולוגיות הגיבוי המתקדמות של Metallic של קומוולט, פשוט מתבקש. Metallic נותנת ללקוחותיהם את המענה האידיאלי "בשעת השין" על גבי פלטפורמת Azure וזאת לשלל האפליקציות וספקי הענן, כך הלקוח מקבל מקום אחד ממנו הוא יכול לנהל את כלל מערך הגיבויים שלו באמצעות ממשק אדמין נוח ופשוט ואינטואיטיבי".

מגוון פתרונות קומוולט יוצגו במסגרת כנס Connections 2022 , שיתקיים ב-15 בנובמבר באולמי לאגו בראשון לציון.

אירועים קרובים