תוכן שיווקי
לקראת כנס Arista Cloud Builders Tel Aviv 2022, ה-23 בנובמבר, לאגו, ראשל"צ

איך להשיג רציפות עסקית בתקשורת האלחוטית של הארגון

19/10/2022 14:31
דינור ווסק, מהנדס מכירות בכיר ב-אקסקלוסיב נטוורקס ישראל.

מאת: דינור ווסק, מהנדס מכירות בכיר ב-אקסקלוסיב נטוורקס ישראל

התקשורת האלחוטית (Wi-Fi) הפכה בשנים האחרונות למנגנון הגישה העיקרי ברשתות הארגוניות. בעבר הטכנולוגיה לא הייתה יציבה מספיק, דבר שגרם למשתמשים העסקיים לחוות הפסקות שירות. אך היום הבטחת שירות למשתמשים, עם קישוריות חלקה וחוויית יישומים, דורשת שרכיב ה-Wi-Fi של הרשת יעבוד ברציפות, ללא תקלות וללא רבב. בנוסף לאספקת הקישוריות הבסיסית, המערכת צריכה לספק מודיעין זמין למנהלי הרשת הארגונית, כדי לטפל בבעיות מיידיות וכדי לייעל את הרשת בתנאים המשתנים ללא הרף.

פתרון ה-CloudVision CUE של אריסטה

CloudVision CUE של אריסטה (Arista) מספק למנהלי הרשת את הכלים הנדרשים כדי להבטיח שרשת ה-Wi-Fi פועלת ללא רבב, וכן מספק איתור בעיות מקדימות שעלולות לפגוע בחוויית המשתמש, בדיקת הרשת לפי דרישה ולפי לוח זמנים מוגדר מראש ולבסוף, מספק תובנות ישימות לפעולה במקרים בהם למשתמשים יש פגיעה בחוויית המשתמש.

הבטחת התפקוד האופטימלי של רשת ה-Wi-Fi והשגת "הזמן הממוצע עד לפתרון" המהיר ביותר במקרה של בעיות מדווחות הן מטרות המפתח של CloudVision CUE.

CloudVision CUE (ר"ת CV-CUE) מהווה את הליבה של גישת ה-cloud-native של אריסטה לרשתות Wi-Fi ארגוניות. הוא מאפשר ניהול מרוכז של נקודות גישה, אשר מפשט להפליא את ניהול המדיניות והקצאה של רשתות Wi-Fi בקצה הרשת. נקודות הגישה המצוידות באלגוריתמים לטיפול בפונקציות באופן מקומי, והפניית תעבורה הניתנת להתאמה אישית בקצה הרשת, מביאים לרשת חזקה יותר ללא נקודת כשל אחת. לפיכך, CV-CUE מאפשר קנה מידה חלק של הרשת, החל מכמה נקודות גישה בודדות ועד לאלפי נקודות גישה.

תועלות לארגון מפתרון ה-Wi-Fi של אריסטה

באמצעות מערכת ניהול אינטואיטיבית המבוסס של GUI ייחודי, אריסטה מנגישה את המידע הנחוץ והחשוב, ובכך מאפשרת ניטור וגישה לחווית המשתמש ברשת ה-Wi:Fi, ברמת הקישוריות והביצועים של רשת האלחוט בכלל ועד לרמת כל משתמש בנפרד, הן בזמן אמת והן ברמה היסטורית בכל נקודה בזמן למטרות חקירה וייעול.

לפתרון קיימים מספר פיצ'רים ייחודיים:

Client Emulation (אוטומציה) – Access Point המדמה Client ומבצע בדיקות תקינות Wi:Fi אוטומטיות ומוציא דו"ח.

ניתן להפוך AP (עם Tri Radio) ל-Client ולבצע בדיקות תקינות לAP's שונים ברשת, הבדיקות מוודאות שהחיבוריות תקינה ברמת ה-AP והקישוריות, ואינה נובעת מגורמי הפרעה חיצוניים (אתרים, אפליקציות, מכשירים ישנים וכו').

Client Journey – באמצעות ה-Dashboard המתוחכם ניתן לאתר ולפתור בעיות בקלות על ידי מספר לחיצות עכבר. יכולת זו היא לעתים קרובות הצעד הראשון הקריטי ביותר לפתרון בעיות Wi:Fi שדווחו על ידי המשתמש. על ידי תפריטי הגלילה ניתן לאתר כל בעיה, אם היא ברמת השירות של ה-AP (עוצמת קליטה, משתמשים דביקים וכדומה) או בעיות הכרוכות בנותני השירות (אתר לא תקין, אפליקציה כבדה ואיטית, dhcp, dns וכדומה).

Application Quality of Experience (ר"ת QoE) – באמצעות Machine Learning ניתן למדוד את חווית השירות עד לרמת האפליקציות העוברות ברשת האלחוטית.

Network Baselining – באמצעות מנגנונים המגדירים התנהגות 'נורמלית' ברשת (באמצעות big data analytics) ניתן לאפיין threshold אמיתי, שמפחית דיווחי False/Positive ונותן לך את התמונה האמיתית ברשת, כולל שליחת התרעות רלוונטיות ולא 'מטרידות'.

WIPS – Wireless Intrusion Prevention System – לאריסטה פתרון ייחודי בעולם ה-WIPS. ישנם 36 פטנטים רשומים על הפתרון, והם בלעדיים, בין אם מדובר במכשירי טלפון שהופכים לנקודות גישה (Tethering) או ב-AP חיצוניים לגניבת מידע באופן אלחוטי.

מגוון ציודים – מגוון רחב של Access Points (אק"א 'נקודות גישה') – 2×2,4×4,8×8, outdoor/indoor.

אריסטה נטוורקס (Arista Networks) מופצת בישראל על ידי אקסקלוסיב נטוורקס (Exclusive Networks) ואתם מוזמנים לבקר אותה כאן.

ב-23 בנובמבר יערך כנס Arista Cloud Builders Tel Aviv 2022, באולם לאגו שבראשון לציון.

לפרטים נוספים והרשמה לכנס – לחצו כאן

אירועים קרובים