תוכן שיווקי

רד האט מביאה את מפגשי ה-Tech Talks לקהילת ההיי-טק בצפון

רד האט משיקה את סדרת מפגשי ה-Tech Talksהטכנולוגיים עבור קהילת ההיי-טק בצפון, אשר יתמקדו בעולם הקוד הפתוח ובתהליכי העבודה על פלטפורמת Red Hat OpenShift

08/09/2022 12:57
שי וטרסקו, מנהל צוות הנדסת תוכנה ברד האט ישראל.

רד האט ישראל, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, משיקה את סדרת המפגשים הטכנולוגיים Red Hat Tech Talks בצפון. סדרת המפגשים החדשה תספק ידע וכלים שימושיים בנושאי קונטיינרים, קלאסטרים, ענן היברידי, פלטפורמת הקוברנטיס Red Hat OpenShift ועוד, והיא מיועדת עבור סטודנטים, מפתחים, מהנדסים וקהילת ההיי-טק בצפון, המתעניינים בעולם הקוד הפתוח.

המפגש הראשון בסדרה יתקיים ב-20 בספטמבר במרגלית סטארטאפ סיטי גליל, מרכז החדשנות הממוקם בקריית שמונה. ההרצאות במפגש הראשון יועברו על ידי נימר נעמנה – מהנדס תוכנה ברד האט, אשר יציג את עולם הקונטיינרים, וקאסם עלם – מהנדס בכיר תשתית ואוטומציה ברד האט, אשר ידבר על קוברנטיס וקלאסטרים.

בהמשך להצלחת שיתוף הפעולה עם המכללה האקדמית תל חי הממוקמת באצבע הגליל והביקוש הגובר לתוכן מקצועי עבור מפתחים באזור הצפון, הוחלט ברד האט להרחיב את הפעילות באמצעות סדרת המפגשים הטכנולוגיים. את המפגשים יובילו שי וטרסקו, מנהל צוות הנדסת תוכנה ברד האט ישראל, ואבי ביטון, מפתח תוכנה בכיר ברד האט. וטרסקו הוא תושב הצפון ובוגר המכללה האקדמית תל חי, אשר יזם את שיתוף הפעולה עם המכללה במטרה לקדם את נושא הקוד הפתוח בקרב סטודנטים למדעי המחשב במכללה.

לדברי וטרסקו,"המטרה שלנו ברד האט היא להנגיש את עולם הקוד הפתוח וידע טכנולוגי רלוונטי בתחום לקהילת ההיי-טק בצפון. אנחנו מיישמים את עקרונות הקוד הפתוח של רד האט לא רק כמודל הפיתוח שלנו, אלא גם כדרך התנהלות ומודל עבודה ארגוני. אנחנו שואפים לשתף את הידע שלנו באופן רחב ולקדם את החינוך לקוד הפתוח בקרב מגוון אוכלוסיות. כל תהליכי הפיתוח של רד האט מתבצעים בקהילות הקוד הפתוח העולמיות ואנחנו מבינים את הערך בטיפוח הקהילות הללו ובכוח שלהן לייצר השפעה על חברי הקהילה וגם על הסביבה כולה".

לחצו כאן להרשמה.

אירועים קרובים