תוכן שיווקי

ג'טומייט – חברה שמה שמניע אותה הוא האהבה והתשוקה לדאטה

08/08/2022 16:16
אנשי ג'טומייט.

הדאטה הוא מנוע הצמיחה של כל חברה שרוצה להצליח, וחברה שלא תשכיל לקבל את ההחלטות המקצועיות שלה על בסיס הנתונים שברשותה ותהפוך את עצמה לחברה שמונעת על ידי דאטה (Data Driven) – לא תצליח לעמוד בתחרות.

איך עושים את זה?

יש עשרות טכנולוגיות, כלים ודרכי פעולה, שלכל אחת ואחד מהם.ן יש יתרונות וחסרונות, וכל טעות קטנה יכולה לעלות הרבה מאוד כסף במקרה הטוב ולתת מספרים שגויים, שיובילו לקבלת החלטות מוטעות, במקרה הרע.

אומיד והדטי, דאטה ארכיטקט, בעל ניסיון של מעל 20 שנים, הקים את ג'טומייט – חברת ייעוץ, שנותנת שירותי דאטה מקצה לקצה ובונה מחלקות דאטה לחברות. היתרון הגדול של והדטי ושל כל אחד.ת מהעובדים.ות בג'טומייט הוא האהבה והתשוקה לדאטה. לכן, הם מקבלים גם בעיות גדולות וסבוכות כאתגר, עד שהם מוצאים את הפתרון להן.

ג'טומייט היא חברת ייעוץ, שנותנת שירותי דאטה מקצה לקצה ובונה מחלקות דאטה לחברות בהתאמה אישית, על פי הצרכים והיכולות של כל חברה. זאת, מתוך ההבנה שחברה שרוצה להצליח חייבת להשתמש בנתונים כדי לקבל את ההחלטות העסקיות הנכונות. בג'טומייט אומרים כי "אנחנו שם כדי לעזור לחברות לנצל את הדאטה שברשותן, ולעשות זאת בצורה מהירה, חכמה וביחס עלות-תועלת הטוב ביותר".

מדעי נתונים, הנדסת נתונים, AI, BI, אנליטיקה, לימוד מכונה… – איך משתלטים על הכול?

כאן מגיע השילוב, שלא לומר המארג, בין העובדים בג'טומייט לידי המימוש האולטימטיבי: חברות ששוכרות את שירותיה לא מקבלות עובד בודד עם תחום ידע ספציפי, אלא עובד בעל ידע רוחבי גדול וצוות שלם שעובד מאחוריו ומשלים אותו.

בג'טומייט מסתכלים על התמונה כולה, במבט מלמעלה, ויודעים לתת לכל חברה ו-Use Case את המענה הספציפי המתאים לצרכים, ליכולות ולתקציב שעומד לרשותה.

מה כולל התהליך מול ג'טומייט?

אפיון הצרכים העסקיים בתהליך דיסקברי קצר וכתיבת תוכנית עבודה; בניית ארכיטקטורה ודאטה לייק; הערכת עלויות; ייצור אלגוריתמים; הוצאת תובנות מהנתונים וניתוחם; ולבסוף, הדרכת הצוות הקיים או עזרה בגיוס אנשי צוות חדשים, שאיתם פועלים כדי ליישם את התוכנית, תוך הכשרתם וסיוע בהעברת המקל.

השורה התחתונה, שתמיד עומדת לעיני העובדים בג'טומייט, היא שביעות הרצון של הלקוח, שנובעת מהרצון לתרום ולעזור.

ג'טומייט מפעילה, בהתנדבות, אתר בלוגים וסרטונים, שמכיל מידע טכני ומעשי בכל תחומי הדאטה. כמו כן, היא עורכת מיט-אפים ומעבירה הרצאות וידע לאנשי מקצוע השייכים לקהילת המיט-אפים Big Data Demystified, שמונה כ-4000 אנשים.

אם אתם מרגישים שאתם משלמים יותר מדי על הנתונים שלכם, שמחלקת הדאטה לא מדברת באותה השפה ושאתם לא מצליחים לקבל את התובנות שהייתם רוצים לקבל מהדאטה שברשותכם – ג'טומייט היא הכתובת.

 

אירועים קרובים