תוכן שיווקי
לקראת כנס Kyndryl & Google Cloud, ה-12.9

כנס מנמ"רים במגזר הציבורי והצבאי של קינדריל וגוגל קלאוד יוצא לדרך

07/08/2022 13:59
כנס מנמ"רים במגזר הציבורי והצבאי. קינדריל וגוגל קלאוד

מאת: עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות בקינדריל

קינדריל (Kyndryl) – חברת הפתרונות הגלובלית הגדולה בעולם – תקיים לראשונה את כנס המגזר הציבורי/צבא ביחד עם גוגל קלאוד (Google Cloud).

שיתוף הפעולה בין קינדריל לגוגל קלאוד יאפשר ללקוחות המגזר הציבורי להנות מארסנל רחב של פתרונות ענן, תוך שילוב מכרז נימבוס. במסגרת זו תפעל קינדריל ותסייע למשרדי הממשלה לייעץ ולהגר אפליקציות ושירותים לענן של גוגל (Google), לבנות Landing Zone, להציע פתרונות מסוג Data Lake, בינה מלאכותית ואף לחסוך בעלויות ענן.

הצוותים של קינדריל וגוגל קלאוד יעזרו ללקוחות המגזר הציבורי לבנות ארכיטקטורה לכל משרד במסגרת נימבוס, להציע פתרונות מתקדמים כדי להאיץ את החדשנות, לפתח אפליקציות מודרניות ואף לשפר את אבטחת המידע.

בחברות מזמינים אתכם להירשם ולהשתתף בכנס, בו תוכלו לקבל מידע ממקור ראשון בנוגע לאיך שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות מסייע להעלות את הפרודוקטיביות של משרדי הממשלה, להכיר את הפתרונות ואת הצוותים הטכניים של קינדריל, שמחזיקים כיום כ-100 הסמכות בענן.

באירוע יתקיימו הרצאות פרונטליות ופאנלים של מומחי ענן של גוגל קלאוד וקינדריל, בנושאים של שיפור אבטחת המידע, תהליכי מיגרציה לענן, Landing Zone, הוזלת עלויות, אופטימיזציה ואף מידע בנושאים רובד 1, 3 ו-5.

לדברי דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל, אנו נמצאים בתחילתה של מהפכה במודרניזציית תשתיות המיחשוב. הכנס המדובר רלוונטי לכל המנמ"רים ומנהלי תשתיות הענן וה CISO's במשרדי הממשלה/צבא. החשיפה באירוע היא לנושאים מרתקים, הכוללים את האתגרים ותהליכי ההגירה לענן וההשתתפות מאפשרת ללמוד ממיטב המומחים של קינדריל וגוגל קלאוד כיצד עוברים לענן בצורה מאובטחת.

למידע נוסף והרשמה לחצו כאן

אירועים קרובים