תוכן שיווקי
בעקבות כנס רד האט למגזר הביטחוני

"השת"פ בין וים ורד האט – ערך חשוב עבור הלקוחות במגזר הביטחון"

21/07/2022 11:48
שחר שיינרמן, מנהל מכירות למגזר הביטחון ואנטרפרייז ב-וים.

שחר שיינרמן, מנהל מכירות למגזר הביטחון ואנטרפרייז ב-וים (Veeam), מספר על אתגרי אבטחת המידע של מגזר הביטחון ועל שיתוף הפעולה עם רד האט בעקבות כנס Defense OPEN-TECH של החברה, עבור מגזר הביטחון.

מהם האתגרים המרכזיים במגזר הביטחון כיום?
"המגזר הביטחוני בונה מערכות רבות המייצרות יתרון מבצעי בשדה הקרב של המחר, ובדומה למה שקורה בתעשיות אחרות, מאמץ טכנולוגיות פיתוח חדשניות המאיצות את זמן ההשקה (Time to Market). אחת משיטות הפיתוח המובהקות שנמצאת בצמיחה זהו פיתוח בשיטת ה-Micro Services וניהול התהליך דרך פלטפורמת קוברנטיס.

אתגר נוסף הוא היכולת מצד אחד לעבוד במערכות סגורות לחלוטין, ללא תקשורת לעולם החיצוני (Air-Gapped), ומצד שני לנצל טכנולוגיות ענן, תוך מעבר בין סביבות וסיווגים. הגנה מודרנית על המערכות והמידע היא ערך עליון בעידן שבו מתקפות סייבר מתרחשות על בסיס יומיומי, כאשר יש צורך לבנות מערכות גמישות ומוגנות, באופן שבו ניתן לנעול את המידע, וגם בעלות יכולת להתאושש במהירות לאחר מתקפה, כך שגם אם המערכת עברה אירוע סייבר ואיבוד מידע, החזרה למבצעיות תהיה מיידית".

ספר על הפעילות של Veeam במגזר הביטחון
"וים פועלת זה מספר שנים מול המגזר הביטחוני והצבא, מבצעת פרויקטים של מודרניזציה של ההגנה על המידע בסביבות רבות ומגוונות. המעבר ל-וים מביא עמו שיפור משמעותי ביכולות המבצעיות, פשטות תפעול והטמעה, שיפור דרמטי של יכולת החזרה לעבודה, והקטנת הסיכונים באמצעות אוטומציות".

מה מהות שיתוף הפעולה של וים ורד האט במגזר הביטחון?
"רד האט ו-וים משתפות פעולה במספר אזורים, ובעיקר סביב פלטפורמת OpenShift של רד האט. לפני כשנתיים וים רכשה את חברת Kasten, מתוך הבנה שפתרונות גיבוי מסורתיים פחות מתאימים לעולם הקוברנטיס ובכך, העמיקה את שיתוף הפעולה עם רד האט.

K10 הוא פתרון שנולד לעידן הקוברנטיס, המהווה אפליקציית קוברנטיס כשלעצמו, ומאפשר הגנה, גיבוי, התאוששות מאסון ומיגרציות של אפליקציות המבוססות על קוברנטיס.

יכולת חשובה נוספת היא Application mobility – היכולת לנייד אפליקציות בין סביבות שונות, שבחלק מן המערכות מהווה דרישה מבצעית מובהקת. מדובר בפתרון אשר קיבל הסמכה וזמין כ-Operator של OpenShift, וכולל שיתוף פעולה עמוק, הן בווידוא תאימות בגרסאות והן בפלטפורמת תמיכה משותפת דרך TSANet, המאפשרות ללקוח לקבל תמיכה אחודה משתי החברות יחד".

מה החשיבות והיתרונות של הפתרונות המשותפים עם רד האט עבור מגזר הביטחון?
"הפתרון K10 מאפשר למגזר הביטחון לקבל יכולות מתקדמות של הגנה על המידע לסביבות OpenShift בטכנולוגיית Cloud Native. בין אם הפתרון הוא מבודד או נמצא בענן, הוא מאפשר טרנספורמציות של האפליקציה, מעבר בין גרסאות – ואף בין עננים – וכן, משמש כפתרון מובנה לגיבוי והתאוששות מאסון. הפתרון מאפשר לספק מנגנון Self Service לצוותי הפיתוח, תוך החלת מדיניות גיבוי גלובלית והגנה מפני מתקפות כופר. שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא ערך חשוב עבור הלקוחות שלנו, כאשר העובדה ש-וים היא שותפה של רד האט, אשר עוברת הסמכות על בסיס קבוע – מבטיחה ללקוחות שלנו במגזר הביטחון בישראל, שהפתרון יעבוד ויקבל תמיכה באופן רשמי לאורך חיי המוצר".

אירועים קרובים