תוכן שיווקי
לקראת כנס Fintech Juction, ביום ב' הקרוב, ה-11 ביולי, בבורסה בתל אביב

בשבוע הבא: כנס הפינטק המרכזי של ישראל – עם מיטב החברות

07/07/2022 15:09
קולאז' של תמונות מכנס Fintech Junction שנערך במרץ האחרון.

Fintech Junction 2022, הכנס המרכזי והוותיק לעולם הפינטק, יתקיים ביום ב' הקרוב ויאגד את מיטב החברות והמרצים בתחום. לפרטים מלאים, לתוכנית הכנס ולהרשמה אליו לחצו כאן.

שלל חברות מובילות נותנות חסות לכנס. בכתבה זו, ובכתבה נוספת, שתפורסם ביום א', נסקור בפניכם את החברות הללו, את מה שהן יציגו בכנס ובכלל, את הבשורה שהן מביאות לעולם הפינטק.

סרוויס נאו
הסיסמה של החברה היא ServiceNow makes the world work better for everyone (סרוויס נאו גורמת לעולם לעבוד טוב יותר עבור כל אחד). הפלטפורמה והפתרונות המבוססים על הענן שלה עוזרים לבצע דיגיטציה ולאחד יחידות עסקיות בארגון, כך שיוכלו למצוא דרכים חכמות, מהירות יותר וטובות לתרחישי עבודה חוצי ארגון.

ב-Fintech Junction 2022 יציגו אנשי סרוויס נאו את פלטפורמת תפעול השירותים הפיננסיים שלה, שתומכת בארכיטקטורת הארגון הפיננסי על פני תהליכי עובדים, IT ולקוחות. פלטפורמה זו מאפשרת לצוותים ולמערכות לייעל את הביצועים העסקיים וליצור תרחישים דיגיטליים חוצי ארגון, המחברים את היחידות העסקיות ומהווים Single Point of Truth.

סרוויס נאו רואה עתיד שבו עובדים ולקוחות יכולים להיות מחוברים, משפיעים, שייכים, חדשניים וזריזים יותר; עולם שבו כולנו נוכל ליצור את העתיד שאנחנו מדמיינים.

גלובל דוטס
ענף הפינטק והחברות בו צומחים במהירות, ומייצרים מציאות חדשה ואפשרויות חדשות מדי יום. עם זאת, מדובר בתקופה מאתגרת מאוד עבור הענף – בחו"ל כמו בישראל.

יש לכך כמה מאפיינים: ראשית, העולם הפיננסי מושך אליו "שחקנים רעים" ונמצא בסיכון הולך וגובר ככל שהם ממשיכים להשתכלל ולהצטייד בטכנולוגיות ויכולות חדשניות. כמו כן, התחרות ההולכת וגוברת מפעילה לחץ על השחקנים השונים לפתח מוצרים חדשים מהר ולהתפתח לשווקים חדשים ביעילות. מנגד, ארגונים רבים סובלים מפערים גדלים והולכים בידע ומומחיות בשל ההתפתחות המהירה של הטכנולוגיה יחד עם תחרות גדולה וקושי רב בגיוס עובדים בעלי ידע וניסיון מתאימים. שלישית, יש כיום חשיבות גדולה מאי פעם להיות זמין ללקוח בכל רגע, בכל זמן ובכל מקום, עם חוויית לקוח מהירה ומתקדמת. הדבר יוצר צורך הולך וגובר להצטייד בפתרונות חדשניים, שיבטיחו זמינות מקסימלית ויעמדו ביעילות מול ניסיונות לביצוע מתקפות מורכבות וחכמות.

גלובל דוטס (GlobalDots) תשמח לחשוף אתכם בכנס לטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם בעולמות אבטחת המידע, ביצועי הרשת והזמינות אונליין, כגון פתרונות נגד מתקפות DDoS (מתקפות מניעת שירות מבוזרות), Bot Mitigation ,Account Takeover Protection ,Cloud WAF, פתרונות לניהול גישה בעולם אמון האפס, זמינות וביצועי אפליקציות, Static & Dynamic Traffic Caching, אימוץ של אימות רב גורמים (Adaptive Multi-Factor Authentication), ניהול תמונות ו-וידיאו, ועוד הרבה פתרונות חדשניים, שהוטמעו בהצלחה ויצרו פריצות דרך אצל החברות מהמובילות בעולם.

החברה מעידה שאנשיה הם "ציידים של חדשנות בעולמות ה-ווב והענן". מזה 20 שנים, גלובל דוטס היא מובילה עולמית בחדשנות בעולמות אלה, ומתמחה באיתור וחיבור של טכנולוגיות חדשניות ליותר מ-1,000 עסקים גלובליים, בהם פייפאל, לופטהאנזה, פיוניר, פאגאיה, איטורו, Nuvei ובנק דיסקונט. גלובל דוטס מתמקדת בחיפוש מתמיד של פתרונות חדשים ואפקטיביים לבעיות חדשות.

הבורסה לניירות ערך
הבורסה לניירות ערך בתל אביב התאגדה בישראל בספטמבר 1953, ומאוגוסט 2019 היא חברה ציבורית, שנסחרת בבורסה בתל אביב. זוהי הבורסה היחידה בישראל והיא ממלאת תפקיד מרכזי במשק הישראלי. הבורסה מאפשרת לחברות לגייס את ההון הדרוש להתפתחותן, ובכך תורמת לכלכלה הישראלית, לצמיחת המשק ולתעסוקה. עבור המשקיעים, הבורסה היא זירת מסחר משוכללת ואמינה לקנייה ומכירה של ניירות ערך, לרבות מגוון רחב של מכשירים פיננסיים. בורסה חזקה משמעותה כלכלה חזקה ובריאה.

אורלי גרינפלד, סמנכ"לית בכירה ומנהלת מחלקת הסליקה בבורסה, תדבר במהלך כנס הפינטק על תהליך הטוקניזציה של ניירות הערך והשפעתו על שוק ההון. היא תעביר את המסר שלפיו הטוקניזציה תייצר השטחה של ההיררכיה הפיננסית, ותהפוך את הבורסות להרבה יותר נגישות וזולות לציבור המשקיעים. הטכנולוגיה שייצרה את המטבעות הדיגיטליים היא זו שתביא את השינוי הגדול ביותר בעולמות שוק ההון והמסחר בניירות ערך. בשנים הקרובות אנחנו צפויים לראות תהליכים מהפכניים, שישנו את שוק ההון ואת הבורסות לעומת איך שאנחנו מכירים אותם כיום.

ביטס אוף גולד
ביטס אוף גולד (Bits of Gold), שפועלת מ-2013, היא החברה הגדולה בישראל למסחר במטבעות דיגיטליים, ופועלת בהתאמה מלאה להוראות הרגולציה הישראלית. לחברה פורטפוליו של יותר מ-150 אלף לקוחות פרטיים, סוחרים קמעונאיים, קרנות גידור, ארגונים לא ממשלתיים ועוד. היא מציעה מגוון שיטות תשלום, מאמינה בטכנולוגיה ובחדשנות ופועלים מדי יום על מנת להנגיש את עולם הקריפטו ולהפוך את חוויית השימוש בו לפשוטה, קלה ובטוחה.

מובינגאון
מובינגאון פועלת מעל עשור ועוזרת לחברות לנהל ולתחזק את סביבות הפרודקשן שלהן בענן. החברה מציעה פתרון ייחודי, המשלב מגוון שירותים ופלטפורמה טכנולוגית על מנת לעזור ללקוחות שלה לשפר את זמינות הפתרון שלהם.

הפלטפורמה של מובינגאון, MoovingON.ai, מספקת פתרון ייחודי לניהול אופרציית הענן ממקום אחד, והיא מזהה ופותרת תקלות באופן אוטומטי, בנוסף לניהול תהליכי העבודה והידע הכרוכים בניהול סביבות הענן – ציבורי או פרטי.

בנוסף, החברה מספקת שירותים מנוהלים – החל משירותי 24/7 NOC as a Service ועד לניהול מלא של סביבות הענן באמצעות מתודולוגיות DevOps ו-SRE.

ממביט
ממביט הוא סטארט-אפ יוצא דופן באקו-סיסטם המקומי. החברה מתמחה בפתרונות דיגיטל משולבי AI לעולם השירות הפיננסי, כולל צ'טבוטים מביני שפה חופשית ובוטים קוליים שמספקים שירות מקצה לקצה.

מוצר הדגל של החברה מאפשר בראשונה שימוש בווטסאפ הפרטי של העובדים לטובת אינטראקציות עסקיות, תוך עמידה בכללי הרגולציה וניטור אוטומטי של כלל השיחות הכתובות בינם לבין הלקוחות.

הסטארט-אפ הוקם על ידי נשים חרדיות, מרכז הפיתוח שלו יושב בבני ברק והוא חלק מקבוצת הפיתוח הטובה ביותר במגזר. החברה מעסיקה כ-200 מתכנתות חרדיות במגוון פרויקטים – חלק גדול מהם בעולמות הביטחוני והפיננסי.

כתבה נוספת תפורסם, כאמור, ביום א' הקרוב.

אירועים קרובים