תוכן שיווקי
בעקבות אתגר הטאף מאדר בסקוטלנד

בגשם ובקור – נבחרת טאף מאדר עמדה באתגר המכשולים בסקוטלנד

04/07/2022 14:19
נבחרת הטאף מאדר בסקוטלנד - לפני הבוץ והגשם...

לאחר אימונים אינטנסיביים וגיוס של 2.5 מיליון שקלים בתוך כחצי שנה למען הקמת גני חלומות למען ילדים החולים בסרטן הגיעה נבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים ע"ש שלמה טירן לרגע השיא של השנה – אתגר הטאף מאדר בסקוטלנד.

מצוידים בחצאיות סקוטיות, בהתאם ללוקיישן' וחולצות נבחרת הוזנקו 43 חברי הנבחרת לעבר האתגר – 15 ק"מ ו-30 מכשולים קשים במיוחד: בריכות בוץ, מעברי קיר, זחילות בבוץ, מכשול כוח ידיים סטייל נינג'ה, קפיצה לבריכת קרח, מעבר בין חוטי חשמל חיים, גז מדמיע שיווי משקל על קורה, קירות לטיפוס קבוצתי ועוד כיד הדמיון של המארגנים. ותיקי הנבחרת שהשתתפו בכמה אתגרים כאלו בעבר אומרים שהאתגר השנה היה אחד האתגרים הקשים ביותר. הגשם, הקור והבגדים הרטובים הפכו את האתגר לקשה עוד יותר. אך המשימה הושלמה בהצלחה.

הופ לתוך הבוץ.

הופ לתוך הבוץ. צילום: גילי חנוך

את הנבחרת מלווה מאז הקמתה קבוצת אנשים ומחשבים, אשר הפיקה את המסע לסקוטלנד.

אלון כהן, קפטן הנבחרת, אמר, "אני גאה בנבחרת 2022 על ההישגים לאורך השנה וההשתתפות באתגר, שמאפשר למשתתפים להתמודד עם קשיים פיזיים ופחדים, אך הודות לעבודת צוות ודאגה זה לזה – הם השלימו את האתגר וחצו את המכשולים בהצלחה, ועל כך יעידו התמונות. אני גאה בכל חברי הנבחרת ובעיקר בחדשים שהצטרפו השנה, שבנו כושר לאורך כל השנה והצטרפו לאתגר. זו הייתה שנה אינטנסיבית במיוחד, עם המון אירועים ויוזמות התרמה יצירתיות, שהניבו סכום של 2.5 מיליון שקלים להקמת גן החלומות השלישי בירושלים. הנבחרת לא תפסיק לרוץ עד שיהיו גני חלומות לכל ילד חולה סרטן בישראל".

אחד המכשולים הקשים.

אחד המכשולים הקשים. צילום: גילי חנוך

קפטן הנבחרת, אשר סיפק דרמה לא קטנה לקראת הסוף כאשר נפצע במכשול ה"אוורסט" ונאלץ להתפנות לבית החולים, אומר, שהתפקוד של הנבחרת לאחר פציעתו הייתה ללא דופי. "כולם המשיכו וסיימו בנחישות את המשימה ועל כך אני גאה. זה מעיד על העוצמה הגיבוש והחתירה לניצחון ולמצוינות של החברים".

מתבוססים בבוץ.

מתבוססים בבוץ. צילום: גילי חנוך

נבחרת טאף מאדר למען גדולים מהחיים, המורכבת ברובה ממנהלים בכירים, גייסה עד כה בשבע שנות פעילותה לא פחות מתשעה מיליון שקלים למען הקמת גני חלומות.

קשה, קשה, אבל גם מחייכים.

קשה, קשה, אבל גם מחייכים. צילום: גילי חנוך

אירועים קרובים