תוכן שיווקי
בעקבות כנס New Retail Fest

על ארגונים להתקדם לחיבור מובנה של מערכות הקמעונאות ל-ERP

23/06/2022 14:23
שגיב גרינשפן, מנכ"ל פריוריטי.

עולם הקמעונאות עובר מטמורפוזה, וארגונים ששואפים להישאר רלוונטיים בשוק המשתנה ייאלצו לשנות את התפישה שלהם לחלוטין. סנכרון המכירות בחנויות הפיזיות והאונליין חווה אדפטציה מתמשכת, אך עם זאת, הדרך עוד ארוכה. רובנו כבר מכירים את הסטטיסטיקה ויודעים ש-60% ממבקרי החנויות יוצאים בידיים ריקות. לכן היום ב-2022, חווית הקניה המודרנית לא יכולה להיגמר בכניסה לחנות. החנות צריכה להיות נוכחת בכל הממשקים בהם שוכנים הלקוחות.

היום, הלקוחות, וכיוצא בזה, השוק בכללותו, מכתיבים דרישה לחוויית משתמש רציפה במעבר בין ממשקים דיגיטליים לפיזיים, בשילוב קמעונאות רב-ערוצית ו-Headless Commerce. המשמעות היא שארגונים לא יכולים להסתפק בסנכרון ערוצים, אלא חייבים להתקדם לחיבור מובנה של מערכות הקמעונאות לתוך ה-ERP, מהקופה והאתר ועד לניהול המלאי ושרשרת האספקה.

חוויית רכישה אישית ומבוססת נתונים

מה בעצם הופך חווית קניה ל-Headless? התשובה היא, חוויית רכישה אישית מבוססת נתונים – העדפות הלקוח, המבצעים הרלוונטיים עבורו, ובהקשר הרלוונטי ביותר עבורו – מבחינת זמן, מקום ו-State of Mind.

מבחינת הרשת הקמעונאית, המשמעות היא שהמותג מתרכז במערכי הליבה העסקיים שלו – שיווק מוצרים וקידום מכירות – ולא בפיתוח ממשקים. כל המידע הנצבר אודות הלקוחות, לוגיקת התמחור והתאמת המבצעים מנוהלים תחת קורת גג אחת. ערוצי המכירה הופכים למעשה לשכבת תצוגה בלבד, ובכך, כבר אין צורך לפתח חנות מקוונת ייעודית, או לכל הפחות, המשימה הזו נהיית קלה הרבה יותר.

העתיד צופן בחובו את השינוי, וזה עתיד לקרות מהר יותר משנדמה שלנו – ולא רק בתחום הקמעונאות.

הדבר החשוב שיאפשר את המעבר ל-Headless Operations הוא הסתמכות על Backend חזק, המבוסס על תשתית פתוחה, שמסוגל להכיל ולעבד את כל התהליכים התפעוליים והעסקיים, תוך שמירה על מנגנון חוקים והרשאות.

הפתיחות הנדרשת של המערכות הארגוניות שונה ברמתה ממה שהכרנו עד היום, והיא באה לידי ביטוי במספר ממדים: רשתות חברתיות, פתיחות לפיתוח no-code, המאפשר יצירת ממשק ייחודי לכל ערוץ בקלות, ו-IoT – מכונות וחיישנים המחוברים לרשת וחמושים ביכולות בינה מלאכותית למטרת איסוף אינפורמציה וקבלת תמונת מצב עדכנית בזמן אמת, המאפשרת שימוש קונטקסטואלי במשאבים מחוץ לארגון.

מערכות פריוריטי – לשיפור היעילות העסקית

פריוריטי (Priority) מפתחת פלטפורמות חכמות מבוססות ענן לניהול ארגוני מערכתי.

מערכות פריוריטי מאופיינות בגמישות ובפתיחות ומאפשרות התאמה מקסימלית לצרכים המשתנים של חברות בכל הגדלים והתעשיות: מתאגידים בינלאומיים הזקוקים למערכת ERP רב-חברתית עשירה, ועד חברות קטנות בתהליכי צמיחה.

מערכות פריוריטי משפרות את היעילות העסקית, חוויית הלקוח והנגישות בזמן אמת למידע ולתובנות עסקיות. פריוריטי זוכה להכרה בינלאומית על ידי אנליסטים ואנשי מקצוע מובילים הודות לחדשנות המוצרית והתמיכה בטכנולוגיות עכשוויות, ביניהן ענן ומובייל.

עם משרדים בארה"ב, ישראל ובריטניה, ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, לפריוריטי כ-75,000 לקוחות, ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם, הנהנים מפתרונות חכמים ואינטואיטיבים לניהול ארגוני, התומכים בצמיחה עסקית מהירה.

פריוריטי הייתה אחת מנותנות החסות לכנס New Retail Fest של אנשים ומחשבים, שנערך השבוע. שגיב גרינשפן, מנכ"ל החברה, השתתף בפאנל שעסק בטרנדים החמים בעולם הריטייל טק. מהם אותם טרנדים? סיקור הפאנל יפורסם כאן, באנשים ומחשבים, בראשית השבוע הבא.

אירועים קרובים