תוכן שיווקי
בעקבות כנס BIG DATA ANALYTICS, ה-15.5

ליבי טכנולוגיות ו-יבמ מציגות: דטה ארגוני = נכס מניב

13/06/2022 11:33
מימין לשמאל: נועה קמינר – מנהלת תפעול ואדמיניסטרציה; מורין גרשון – מנהלת פיתוח עסקי; מורל חזני – אחראית גיוס טכנולוגי; בחברת ליבי טכנולוגיות מקבוצת טלדור-וואן.

"כולנו מבינים שכיום הדטה (Data) הוא המלך. כל ארגון, ללא קשר לגודלו או לתחום פעילותו, זקוק לכלי אנליזה וניתוח מידע, כדי להשיג תובנות מושכלות, פתרון בעיות וביצוע תחזיות. ניתוח איכותי ומדויק של הדטה הארגוני יכול להגדיל את המכירות ואת שביעות רצון הלקוחות, ולהוביל כל ארגון לרמת ביצועים גבוהה יותר – הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי. עם הידע הנכון והכלים המתאימים, אפשר להפוך את הדטה של הארגון לנכס מניב", אמרה מורין גרשון, מנהלת פיתוח עסקי בליבי טכנולוגיות מקבוצת טלדור-וואן.

ליבי טכנולוגיות תוכנה, חברה בת של טלדור-וואן, מובילה יותר משני עשורים את שוקי ה-BI וה-AI הישראליים, כספקית פתרונות Data ויישום פרויקטים מורכבים. החברה מוסמכת לתת שירותים מטעם יבמ (IBM) ונחשבת לשותפה עסקית מובילה של הענק הכחול בתחומי הדטה והאוטומציה הדיגיטלית.

לאחרונה השתתפה ליבי טכנולוגיות בכנס BIG DATA ANALYTICS, בהפקת אנשים ומחשבים.

ליליאן פנחס, מנכ"לית ליבי טכנולוגיות: "יבמ מספקת פתרון Cloud Pak for Data, מבוסס ארכיטקטורת דטה פבריק, ובכך היא מאפשרת חיזוי מהיר המתאפשר בזכות יכולות ניתוח, תחקור, וטיפול בנתונים, להפקת תובנות מושכלות, לא משנה היכן הדטה יושב".

ליבי טכנולוגיות מעניקה מענה נרחב ומקצועי ללקוחות ארגוניים בישראל, כחלק מ-Cloud Pak for Data של יבמ העולמית. בין מאות לקוחותיה ניתן למצוא ארגונים גדולים קטנים ובינוניים מכל מגזרי המשק, כולל חברות ביטוח ובנקים, קופות חולים וחברות פרמצבטיקה, עיריות, מועצות מקומיות, ארגונים ציבוריים ומשרדי ממשלה.

ליבי מתמחה בשנים האחרונות בייעוץ וניהול הדטה – משלב בניית הארכיטקטורה, יישום בכלים כגון Cognos Analytics, הדרכה ותחזוקה – על ידי צוות המומחים שלה, הנותן מענה ללקוחות בזמן אמת. בנוסף לכך, החברה מציעה ללקוחותיה את LIBI CHECK – בדיקה מקיפה ויסודית של כל עולמות הדטה בארגון, החל מבדיקות התשתיות, דרך בדיקת יעילות האנליזות העסקיות ועד לאמינות התוצרים.

ליבי טכנולוגיות גאה בשדרת הניהול שלה, בה מכהנות כמה מהנשים המובילות והמקצועיות בתחום הדטה בישראל, ומנהיגות את החברה להישגים מרשימים – בראשות המנכ"לית ליליאן פנחס; סמנכ"לית הטכנולוגיות; לינור סררו; מנהלת מרכז מומחים והדרכות, שושי בן יוחנה; ומנהלת הפיתוח העסקי, מורין גרשון.

שיפור קבלת ההחלטות והוצאתן לפועל לפי תמונת מצב מבוססת נתונים

ליאור חקלאי, מנהל פלטפורמת ענן היברידי ודטה ב-יבמ: "שיתוף הפעולה שלנו עם ליבי טכנולוגיות הוא מצוין, בין היתר בזכות צוות המקצועניות והמקצוענים שלהם שיושב עם לקוחות, מבין לעומק את הצורך העסקי שלהם, ובונה, בסיוע הכלים המתקדמים של יבמ, פתרונות המביאים לתוצאות מעולות בזמן קצר. השילוב הזה בין שותף מקצועי כמו ליבי לבין הטכנולוגיה המתקדמת של יבמ, הוא אפיק פעולה שאנו מקדמים הרבה מאוד בתקופה האחרונה ב-יבמ, מאז שינוי מודל העבודה ותהליכי הפניה לשוק (Go To Market) שהשתנה ב-יבמ החל מתחילת השנה הנוכחית (2022)".

גרשון הוסיפה כי "אנו ממליצים לארגונים הנערכים לפרויקט דטה על מספר שלבים, כדי לתת מענה למעגל החיים המלא של ה-Data בארגון באמצעות IBM Cloud pak for Data – פלטפורמה אינטגרטיבית זמינה און-פרם ובענן. איך מתחילים? ראשית, יש להכין את מקורות ה-Data באופן שיאפשר לנו לטפל בהם מאוחר יותר באופן יעיל, על מנת להפיק תחזיות ותובנות מדויקות. לאחר מכן חשוב למפות את צרכי הארגון באופן מעמיק, וכך נוכל לבנות דו"חות ודשבורדים איכותיים, בכדי לייצר תמונת מצב מלאה שתספק מענה מלא עבור הצרכים שהוגדרו. בדרך כלל, היעד שארגונים שואפים אליו – ואנו מסייעים להם להשיגו – הוא קבלת החלטות ומתן פתרונות בזמן אמת על בסיס נתונים איכותיים ועל ידי כך הגדלת הרווחים והפחתה משמעותית בהוצאות הארגון".

לפרטים נוספים – היכנסו לאתר ליבי טכנולוגיות

אירועים קרובים