תוכן שיווקי

מדברים טק: רד האט משיקה סדרת מפגשים על Red Hat OpenShift

מפגשי ה-Tech Talks יתמקדו בתהליכי העבודה על פלטפורמת Red Hat OpenShift ויועברו על ידי ארכיטקטים, יועצים ומהנדסים מטעם החברה

08/06/2022 11:24

רד האט ישראל, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, השיקה את סידרת המיטאפים הטכנולוגיים Red Hat Tech Talks, המתמקדת בתהליכי העבודה על Red Hat OpenShift, פלטפורמת הקוברנטיס של החברה. המפגשים יתקיימו במשרדי החברה ברעננה והם מיועדים עבור מפתחים, לקוחות ושותפים המעוניינים לקבל ידע מעשי ותובנות בנוגע לשימוש בפלטפורמה.

את סדרת ה-Tech Talks מובילים ענואל יקובוב, מנהל שירותי ייעוץ ברד האט ישראל, וטל ניסן, מנהל צוות הנדסת תוכנה ברד האט ישראל. בכל מפגש יציגו ארכיטקטים, יועצים ומהנדסים מטעם רד האט ישראל במטרה לספק את המידע המקיף ביותר על הנושא הנידון, כולל ידע מעשי. כמו כן, לקוחות רד האט ייקחו חלק במפגשים ויחלקו תובנות בנוגע לעומסי העבודה שלהם ושיטות העבודה הטובות ביותר שנלמדו במהלך שימושם ב-OpenShift.

מפגש הפתיחה החגיגי התקיים לאחרונה בנוכחות של יותר מ-85 משתתפים, בהם מפתחים בתעשייה, לקוחות ושותפים, והתמקד בנושאים של שימוש במכונות הווירטואליות בעולם הקוברנטיס (KubeVirt), Service Mesh, ריבוי רשתות ב-OCP וההיבטים השונים של Networking Hardening and SNO on Bare Metal Deployment.

מפגש הפתיחה של סדרת Red Hat Tech Talks.

מפגש הפתיחה של סידרת Red Hat Tech Talks. צילום: יח"צ

 

אירועים קרובים